Το σκεπτικό είναι να μην παίρνει ο οδηγός τα μάτια του από το δρόμο για να κοιτάξει την οθόνη του infotainment. Γι΄αυτό το λόγο δεν ενσωματώνουν την οθόνη στο ταμπλό όπως στα VW, Seat κλπ.
Δεν μπορεις να οδηγείς και να βλέπεις ταυτόχρονα οθονη/χαρτη Nav κτλ.
Ειναι εξίσου επικίνδυνο ακόμη κι αν ειναι στο σωστό ύψος .Γνωμη μου παντα, να Οδηγεις και ακούς φωνητική καθοδήγηση για ασφάλεια .
Πάντως όσο αφορά το εσωτερικό αυτές οι οθόνες χαλάνε όλη την ομορφιά κ αρμονία του ταμπλό.
Μια χαρα αμαξια κι αυτο αλλα και το νεο focus..αλλα ρε παιδια,αυτο το παράταιρο ξαπλωμενο ταμπλετ τους ειναι τοοσο δυσκολο να το ενσωματωσουν στο ταμπλο?!!
Μπορεί να ειναι αντιγραφή του focus εξάλλου όλα μοιάζουν μεταξύ τους πάνω κάτω αλλα δεν παύει να ειναι ενα αξιόπιστο αυτοκίνητο ΜΕ 7ετη εγγύηση.δεν υπάρχει λόγος λοιπόν να σκάσεις περισσότερα για τονεο focus όταν με λιγότερα παίρνεις ενα εξίσου ΚΑΛΟ αυτοκίνητο!!
Η μέση οδός είναι η περίπτωση της Giulia, όπου η χαμηλή θέση οδήγησης επιτρέπει στην οθόνη να είναι μέρος του ταμπλό και ταυτόχρονα στο σωστό ύψος. Συμφωνώ ότι οι οθόνες γενικά χαλάνε το εσωτερικό όπου και να βρίσκονται αλλά οι καιροί αλλάζουν και όλο και περισσότερος κόσμος θα δώσει μισό χιλιάρικο έξτρα για 2 ίντσες μεγαλύτερη οθόνη παρά πχ για σπόρ κιβώτιο ταχυτήτων.
Το σκεπτικό είναι να μην παίρνει ο οδηγός τα μάτια του από το δρόμο για να κοιτάξει την οθόνη του infotainment. Γι΄αυτό το λόγο δεν ενσωματώνουν την οθόνη στο ταμπλό όπως στα VW, Seat κλπ.
Δεν μπορεις να οδηγείς και να βλέπεις ταυτόχρονα οθονη/χαρτη Nav κτλ. Ειναι εξίσου επικίνδυνο ακόμη κι αν ειναι στο σωστό ύψος .Γνωμη μου παντα, να Οδηγεις και ακούς φωνητική καθοδήγηση για ασφάλεια . Πάντως όσο αφορά το εσωτερικό αυτές οι οθόνες χαλάνε όλη την ομορφιά κ αρμονία του ταμπλό.
Μια χαρα αμαξια κι αυτο αλλα και το νεο focus..αλλα ρε παιδια,αυτο το παράταιρο ξαπλωμενο ταμπλετ τους ειναι τοοσο δυσκολο να το ενσωματωσουν στο ταμπλο?!!
Μπορεί να ειναι αντιγραφή του focus εξάλλου όλα μοιάζουν μεταξύ τους πάνω κάτω αλλα δεν παύει να ειναι ενα αξιόπιστο αυτοκίνητο ΜΕ 7ετη εγγύηση.δεν υπάρχει λόγος λοιπόν να σκάσεις περισσότερα για τονεο focus όταν με λιγότερα παίρνεις ενα εξίσου ΚΑΛΟ αυτοκίνητο!!
Αποτυχημενη αντιγραφη ford
Η μέση οδός είναι η περίπτωση της Giulia, όπου η χαμηλή θέση οδήγησης επιτρέπει στην οθόνη να είναι μέρος του ταμπλό και ταυτόχρονα στο σωστό ύψος. Συμφωνώ ότι οι οθόνες γενικά χαλάνε το εσωτερικό όπου και να βρίσκονται αλλά οι καιροί αλλάζουν και όλο και περισσότερος κόσμος θα δώσει μισό χιλιάρικο έξτρα για 2 ίντσες μεγαλύτερη οθόνη παρά πχ για σπόρ κιβώτιο ταχυτήτων.