Η τετρακίνηση πάντα χρειάζεται ιδίως το χειμώνα σε λασπωμένους δρόμους, σε βρεγμένες ανηφόρες μεγάλης κλίσης κ.λ.π. Γιαυτό έχω το Pajero μου του 1988, βελτιωμένο με 230 ίππους στις 4200 στροφές και ροπή 47 χιλιογραμμόμετρα στις 3200 στροφές, που δεν το αλλάζω με τίποτα.
Η τετρακίνηση πάντα χρειάζεται ιδίως το χειμώνα σε λασπωμένους δρόμους, σε βρεγμένες ανηφόρες μεγάλης κλίσης κ.λ.π. Γιαυτό έχω το Pajero μου του 1988, βελτιωμένο με 230 ίππους στις 4200 στροφές και ροπή 47 χιλιογραμμόμετρα στις 3200 στροφές, που δεν το αλλάζω με τίποτα.