Λάδια με 30 και 40 χιλιάδες χιλιόμετρα απλά δεν υπάρχουν.Τα αλλάζουμε ανά ταχτα χρονικά διαστήματα (κάθε χρόνο) ή κάθε 7500 χιλ ή 10 αν είναι full synthetic και γράψτε στα παλιά σας τα παπούτσια τα manual των εταιρειών, αν θέλετε να κρατήσετε για χρόνια το αυτοκίνητο. Στις εταιρείες συμφέρει να αλλάζετε αμάξια αντί για ..Λάδια
Τόσο η βελτίωση των λαδιών (κυρίως η βελτίωση των πρόσθετων), όσο και η βελτίωση των ίδιων των κινητήρων με την τήρηση πιο ¨σφιχτών¨κατασκευαστικών ανοχών και χρήση σε κάποιες περιπτώσεις αντιτριβικών επικαλύψεων, έχει επιτρέψει την αύξηση την αύξηση της περιοδικότητας αντικατάστασης του λαδιού. Βασική αιτία καταστροφής του λαδιού είναι το πέρασμα των καυσαερίων κάτω από τα έμβολα κάτι που παλαιότερα συνέβαινε ακόμα και σε νέους κινητήρες, αλλά δεν συμβαίνει πλέον. Πάντως, καθώς απόλυτη στεγανότητα δεν υπάρχει και το λάδι του κινητήρα ζεσταίνεται πολύ και έρχεται σε επαφή με τον αέρα, "γερνάει" (σε αντίθεση πχ με τις βαλβολίνες του κιβωτίου ταχυτήτων) γι' αυτό, όπως εξάλλου και με τα λάστιχα των τροχών, επιβάλλεται αντικατάστασή του και με χρονικό όριο, κάτι που σήμερα τείνει να γίνει ο κανόνας.
Λάδια με 30 και 40 χιλιάδες χιλιόμετρα απλά δεν υπάρχουν.Τα αλλάζουμε ανά ταχτα χρονικά διαστήματα (κάθε χρόνο) ή κάθε 7500 χιλ ή 10 αν είναι full synthetic και γράψτε στα παλιά σας τα παπούτσια τα manual των εταιρειών, αν θέλετε να κρατήσετε για χρόνια το αυτοκίνητο. Στις εταιρείες συμφέρει να αλλάζετε αμάξια αντί για ..Λάδια
Τόσο η βελτίωση των λαδιών (κυρίως η βελτίωση των πρόσθετων), όσο και η βελτίωση των ίδιων των κινητήρων με την τήρηση πιο ¨σφιχτών¨κατασκευαστικών ανοχών και χρήση σε κάποιες περιπτώσεις αντιτριβικών επικαλύψεων, έχει επιτρέψει την αύξηση την αύξηση της περιοδικότητας αντικατάστασης του λαδιού. Βασική αιτία καταστροφής του λαδιού είναι το πέρασμα των καυσαερίων κάτω από τα έμβολα κάτι που παλαιότερα συνέβαινε ακόμα και σε νέους κινητήρες, αλλά δεν συμβαίνει πλέον. Πάντως, καθώς απόλυτη στεγανότητα δεν υπάρχει και το λάδι του κινητήρα ζεσταίνεται πολύ και έρχεται σε επαφή με τον αέρα, "γερνάει" (σε αντίθεση πχ με τις βαλβολίνες του κιβωτίου ταχυτήτων) γι' αυτό, όπως εξάλλου και με τα λάστιχα των τροχών, επιβάλλεται αντικατάστασή του και με χρονικό όριο, κάτι που σήμερα τείνει να γίνει ο κανόνας.