Τα ντίζελ πέθαναν τα ντίζελ είναι νεκρά δεν ξαναβγάζουν ντίζελ Τουοτα χόντα κλπ, έτσι έγραψε το ένα περιοδικό έτσι είπε ο τάδε ειδικός έτσι σχολίασε ο κάθε καμένος από βενζίνη που ονειρεύεται όρθιος κλπ,
ευτυχώς που δεν πιστεύουμε στις σαχλαμάρες ορισμένων κι όλα μέλι γάλα.
Εσείς προχθες στο αρθρο για το Mazda cx30 λεγατε ότι είναι ακριβό και φτανει στην κατηγορια των premium οποτε έχει δύσκολη αποστολή.
Πήγα λοιπον στη mazda και ρώτησα τιμες για το Cx30 AWD με skyactiv -x 180 ίππους , την πιο ακριβη έκδοση που εχει δερματινα καθισματα, bose ηχοσυστημα και ότι πιο προηγμένο συστημα ασφαλειας υπάρχει στο χειροκινητο και έχει 38.000 ευρώ. Πόσο κοντα στα premium είναι; 12.000 διαφορά. Μην παραπληροφορείτε τον κόσμο.
Τα ντίζελ πέθαναν τα ντίζελ είναι νεκρά δεν ξαναβγάζουν ντίζελ Τουοτα χόντα κλπ, έτσι έγραψε το ένα περιοδικό έτσι είπε ο τάδε ειδικός έτσι σχολίασε ο κάθε καμένος από βενζίνη που ονειρεύεται όρθιος κλπ, ευτυχώς που δεν πιστεύουμε στις σαχλαμάρες ορισμένων κι όλα μέλι γάλα.
Εσείς προχθες στο αρθρο για το Mazda cx30 λεγατε ότι είναι ακριβό και φτανει στην κατηγορια των premium οποτε έχει δύσκολη αποστολή. Πήγα λοιπον στη mazda και ρώτησα τιμες για το Cx30 AWD με skyactiv -x 180 ίππους , την πιο ακριβη έκδοση που εχει δερματινα καθισματα, bose ηχοσυστημα και ότι πιο προηγμένο συστημα ασφαλειας υπάρχει στο χειροκινητο και έχει 38.000 ευρώ. Πόσο κοντα στα premium είναι; 12.000 διαφορά. Μην παραπληροφορείτε τον κόσμο.
Αν και κινεζική πλέον η βόλβο φαίνεται ότι συνεχίζει να προσφέρει ιδιαιτέρως αξιόλογα οχήματα.