Πολυ αναμενόμενο, ήρθε και προσωπικά δε μου πρόσφερε κάτι σχεδιαστικά τουλάχιστον. Από μπροστά, οι προβολείς Volvo, και η μούρη γενικά που παραπέμπει σε Hyundai, πίσω που είναι Alfa, ενώ μέσα... αμάν πια με την αντιγραφή με την οθόνη "ξεκάρφωτη" στη μέση... τι έχουν πάθει όλοι... Ηταν τόσο ωραία που ήταν "χωνευτή" στο ταμπλό ... Και κάτι που δε μου άρεσε ήταν η απουσία πολλαπλών συνδέσμων στη πίσω ανάρτηση στις "μικρές" εκδόσεις.... Προσωπικά απ ότι είδα μόνο η έκδοση Active μου αρέσει αλλά με χαλάει η οθόνη στο ταμπλό, οπότε προτιμώ το Volvo v40 cross country.... Παρ όλα αυτά τα υποκειμενικά η Ford παραμένει μια αξιόλογη και αξιόπιστη επιλογή, μιλάω εκ πείρας 17 χρόνων με το ίδιο αυτοκίνητο...
Είμαι γνήσιος λάτρης της Ford και BMW εδώ και 25 χρόνια.
Είχα 1 BMW 120d xdrive 2013, 1 Ford Fusion 2002 (ακόμα ζει χωρίς ζημιές), 1 Ford Focus 2lt 2007, 1 εταιρικό Focus 1400 2009, και τελευταία, ένα Kuga 182 hp βενζινη. Ό,τι και να ειπωθεί για τη Ford, είναι λίγο από πλευράς αξιοπιστίας, καθώς δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε κανένα αυτοκίνητο και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά. 2 όμως τα μείον τον τελευταίο καιρό:1. Οι Ecoboost καίνε τα άντερά τους (13-14 lt/100km μεση στο Kuga, ενώ ο κατασκευαστής λέει για 7.4!!!), και επίσης, ο χώρος αποσκευών, ειδικά στο Focus είναι ανέκδοτο με 316, ενώ το Fiesta έχει κάπου 310! Πρέπει να πέσει πολύ η τιμή για να πωληθεί το νέο Focus, γιατί με δεδομένο ότι το πετρέλαιο πλέον είναι ιστορία (μην κάνετε το λάθος και πάρετε), και το ότι οι Ecoboost μόνο οικονομικοί δεν είναι και χώρος αποσκευων ούτε για σουπερ μάρκετ δε φτάνει, το νέο Focus δεν είναι καθόλου ελκυστικό. Προσωπικά, το Focus έκανε το peak του στα τέλη του 2000, με εκείνο το εκπληκτικό μοντέλο με τα ψηλά φανάρια, τους πολλαπλούς σύνδεσμους πίσω και το χώρο αποσκευών των 380 λίτρων (κορυφαίος στην κατηγορία τότε μαζί με το Civic). Από ένα Fordoλάτρη/BMWλάτρη.
Αυτο που ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν αντιγραψει τα πισω φωτιστικά της Alfa Romeo Giulietta,εχει κανταντησει γραφικοτητα για τους σχεδιαστες των αλλων αυτοκινητοβιομηχανιων.....Και αποδεικνιει οτι οταν βγηκε η Giulietta σχεδιαστικα ηταν10-15 χρονια μπροστα....Αντε να παρετε ττα κακεκτυπα-καρικατουρες που ειναι καθαρα Ιταλικες απομιμησεις σε σχεδιαση χωρις δικο του χαρακτηρα.Μπροστα λιγο Χιουντα'ι' πισω Giulietta μεσα Opel.....Μπλιαχ!
Η μάσκα του μου αφήνει εντελώς αδιάφορο. το πίσω μέρος μου αρέσει πολύ, αλλά μου θυμίζει έντονα το i30 (το οποίο είναι πολύ όμορφο). Το πίσω μέρος στην έκδοση station wagon είναι πολύ όμορφο.
Εσωτερικά η "ιδέα της αιωρούμενης κονσόλας" δεν μου αρέσει καθόλου. μπορεί να είναι λειτουργική, αλλά δείχνει "φτήνια" και λύση πρόχειρης κατασκευής...και δεν μιλώ μόνο για τη ford.
Πολυ αναμενόμενο, ήρθε και προσωπικά δε μου πρόσφερε κάτι σχεδιαστικά τουλάχιστον. Από μπροστά, οι προβολείς Volvo, και η μούρη γενικά που παραπέμπει σε Hyundai, πίσω που είναι Alfa, ενώ μέσα... αμάν πια με την αντιγραφή με την οθόνη "ξεκάρφωτη" στη μέση... τι έχουν πάθει όλοι... Ηταν τόσο ωραία που ήταν "χωνευτή" στο ταμπλό ... Και κάτι που δε μου άρεσε ήταν η απουσία πολλαπλών συνδέσμων στη πίσω ανάρτηση στις "μικρές" εκδόσεις.... Προσωπικά απ ότι είδα μόνο η έκδοση Active μου αρέσει αλλά με χαλάει η οθόνη στο ταμπλό, οπότε προτιμώ το Volvo v40 cross country.... Παρ όλα αυτά τα υποκειμενικά η Ford παραμένει μια αξιόλογη και αξιόπιστη επιλογή, μιλάω εκ πείρας 17 χρόνων με το ίδιο αυτοκίνητο...
Είμαι γνήσιος λάτρης της Ford και BMW εδώ και 25 χρόνια. Είχα 1 BMW 120d xdrive 2013, 1 Ford Fusion 2002 (ακόμα ζει χωρίς ζημιές), 1 Ford Focus 2lt 2007, 1 εταιρικό Focus 1400 2009, και τελευταία, ένα Kuga 182 hp βενζινη. Ό,τι και να ειπωθεί για τη Ford, είναι λίγο από πλευράς αξιοπιστίας, καθώς δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε κανένα αυτοκίνητο και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά. 2 όμως τα μείον τον τελευταίο καιρό:1. Οι Ecoboost καίνε τα άντερά τους (13-14 lt/100km μεση στο Kuga, ενώ ο κατασκευαστής λέει για 7.4!!!), και επίσης, ο χώρος αποσκευών, ειδικά στο Focus είναι ανέκδοτο με 316, ενώ το Fiesta έχει κάπου 310! Πρέπει να πέσει πολύ η τιμή για να πωληθεί το νέο Focus, γιατί με δεδομένο ότι το πετρέλαιο πλέον είναι ιστορία (μην κάνετε το λάθος και πάρετε), και το ότι οι Ecoboost μόνο οικονομικοί δεν είναι και χώρος αποσκευων ούτε για σουπερ μάρκετ δε φτάνει, το νέο Focus δεν είναι καθόλου ελκυστικό. Προσωπικά, το Focus έκανε το peak του στα τέλη του 2000, με εκείνο το εκπληκτικό μοντέλο με τα ψηλά φανάρια, τους πολλαπλούς σύνδεσμους πίσω και το χώρο αποσκευών των 380 λίτρων (κορυφαίος στην κατηγορία τότε μαζί με το Civic). Από ένα Fordoλάτρη/BMWλάτρη.
Όμορφο είναι, μοιάζει με i30 μπροστά!
Πίσω φανάρια Julietta και εσωτερικό Opel Astra !!!!!!!!
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-neo-Mazda3-sth-Frankfoyrth_113231.asp Ίδιο με το mazda 3.
Αυτο που ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν αντιγραψει τα πισω φωτιστικά της Alfa Romeo Giulietta,εχει κανταντησει γραφικοτητα για τους σχεδιαστες των αλλων αυτοκινητοβιομηχανιων.....Και αποδεικνιει οτι οταν βγηκε η Giulietta σχεδιαστικα ηταν10-15 χρονια μπροστα....Αντε να παρετε ττα κακεκτυπα-καρικατουρες που ειναι καθαρα Ιταλικες απομιμησεις σε σχεδιαση χωρις δικο του χαρακτηρα.Μπροστα λιγο Χιουντα'ι' πισω Giulietta μεσα Opel.....Μπλιαχ!
I 30 fastback μου θυμίζει το μπροστινό μέρος. Όμορφο
Η μάσκα του μου αφήνει εντελώς αδιάφορο. το πίσω μέρος μου αρέσει πολύ, αλλά μου θυμίζει έντονα το i30 (το οποίο είναι πολύ όμορφο). Το πίσω μέρος στην έκδοση station wagon είναι πολύ όμορφο. Εσωτερικά η "ιδέα της αιωρούμενης κονσόλας" δεν μου αρέσει καθόλου. μπορεί να είναι λειτουργική, αλλά δείχνει "φτήνια" και λύση πρόχειρης κατασκευής...και δεν μιλώ μόνο για τη ford.
Πολύ όμορφο για εμένα προσωπικά... να δούμε στην έκδοση rs αν υπάρχει και σε 3θυρη επιλογή...