Το θέμα είναι αν τα όρια αυτά είναι εφικτό να πιαστούν από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Γιατί τελικά αποδεικνύεται πως δεν περιορίζεται στους ντίζελ το πρόβλημα. Επίσης αν είναι εφικτό, με τι κόστος. Γιατί αν είναι να μην υπάρχει μικρομεσαίο αμάξι κάτω απο 25χιλιάρικα για να βγει η ζημιά με τόσα συστήματα που θα ενσωματώνει μόνο και μόνο για να πιάσει τα όρια, καλά κρασιά. Ήθελα να ξερα, αυτοί που καθορίζουν τα όρια ρύπων, έχουν καθόλου γνώσεις μηχανολογίας ή απλα πετάνε ενα νούμερο και όποιον πάρει ο χάρος;
Δεν είναι σώφρων, κ.τ.λ. κάποιοι, κάποιος να έχουν, έχει ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ.- Στην συγκεκριμένη περίπτωση η Κίνα... ας προβεί σε εξορθολογισμό, κ.τ.λ. ΟΛΟΚΛΗΡΗ η Ευρώπη, ώστε να μην ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ...
Το θέμα είναι αν τα όρια αυτά είναι εφικτό να πιαστούν από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Γιατί τελικά αποδεικνύεται πως δεν περιορίζεται στους ντίζελ το πρόβλημα. Επίσης αν είναι εφικτό, με τι κόστος. Γιατί αν είναι να μην υπάρχει μικρομεσαίο αμάξι κάτω απο 25χιλιάρικα για να βγει η ζημιά με τόσα συστήματα που θα ενσωματώνει μόνο και μόνο για να πιάσει τα όρια, καλά κρασιά. Ήθελα να ξερα, αυτοί που καθορίζουν τα όρια ρύπων, έχουν καθόλου γνώσεις μηχανολογίας ή απλα πετάνε ενα νούμερο και όποιον πάρει ο χάρος;
Δεν είναι σώφρων, κ.τ.λ. κάποιοι, κάποιος να έχουν, έχει ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ.- Στην συγκεκριμένη περίπτωση η Κίνα... ας προβεί σε εξορθολογισμό, κ.τ.λ. ΟΛΟΚΛΗΡΗ η Ευρώπη, ώστε να μην ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ...