... δηλαδή όσοι ξέρουν από ανάποδο τιμόνι είναι ωραία αίσθηση; Αίσθηση ωραία είναι μόνο όταν το επιθυμείς, κ.τ.λ. και έχεις κάποιον έλεγχο... όταν φεύγει το πίσω μέρος του οχήματος δίχως να το περιμένεις, επιδιώκεις, κ.τ.λ. τότε είναι μία αίσθηση που δεν θα ήθελες να ξαναζήσεις, να θυμάσαι, κ.τ.λ. Τα καινούργια ελαστικά σώφρων, κ.τ.λ. είναι να τα τοποθετούμε πίσω ακόμα και όταν το όχημα μας είναι προσθιοκίνητο... στο εμπρός μέρος η αίσθηση είναι καλύτερη έτσι ώστε να κινούμαστε με χαμηλότερη ταχύτητα... το πίσω μέρος ακόμα και με ταχύτητες των 55χιλιομέτρων την ώρα στο μέσο μίας στροφής, μπορεί να γυρίσει ολόκληρο το όχημα εως και 360 μοίρες!!! ΝΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ... έχει τύχει σε πάρα πολλούς και έμπειρους ανθρώπους... η αίσθηση δεν είναι καθόλου ωραία...
Συμφωνώ με τον προλαλησαντα, καλύτερη πρόσφυση πρέπει κατά κύριο λόγο να υπάρχει στους κινητήριους τροχούς τουλάχιστον για τον μέσο οδηγό και στις πιο σύνηθες καταστάσεις οδήγησης και σίγουρα το πιο επιθυμητό θα ηταν η αλλαγή και των 4 ελαστικών για ακόμη καλύτερη πρόσφυση
Ταπεινά («χεράς» δεν είμαι), διαφωνώ με το άρθρο. Αν μιλάμε για προσθιοκίνητο, και με οχι ανεγκέφαλο οδηγούς που είναι μακράν ο πιο σημαντικός παράγοντας, τότε μάλλον η κλασική λύση: η καλύτερη πρόσφυση στους κινητήριους τροχούς, είναι η ορθή επιλογή.
Ας πάρουμε ένα σχετικά συχνό παράδειγμα ελαστικών που χάνουν πρόσφυση, την περίπτωση όχι υπάρχει χιόνι στη διαδρομή. Που τοποθετούνται οι αλυσίδες?
Αν προσθιοκινητο, στους μπροστά καθότι εκεί έχουμε περισσότερη ασκούμενη δύναμη, κτλ. Και βέβαια δεν πηγαίνουμε με τις πόρτες!
... δηλαδή όσοι ξέρουν από ανάποδο τιμόνι είναι ωραία αίσθηση; Αίσθηση ωραία είναι μόνο όταν το επιθυμείς, κ.τ.λ. και έχεις κάποιον έλεγχο... όταν φεύγει το πίσω μέρος του οχήματος δίχως να το περιμένεις, επιδιώκεις, κ.τ.λ. τότε είναι μία αίσθηση που δεν θα ήθελες να ξαναζήσεις, να θυμάσαι, κ.τ.λ. Τα καινούργια ελαστικά σώφρων, κ.τ.λ. είναι να τα τοποθετούμε πίσω ακόμα και όταν το όχημα μας είναι προσθιοκίνητο... στο εμπρός μέρος η αίσθηση είναι καλύτερη έτσι ώστε να κινούμαστε με χαμηλότερη ταχύτητα... το πίσω μέρος ακόμα και με ταχύτητες των 55χιλιομέτρων την ώρα στο μέσο μίας στροφής, μπορεί να γυρίσει ολόκληρο το όχημα εως και 360 μοίρες!!! ΝΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ... έχει τύχει σε πάρα πολλούς και έμπειρους ανθρώπους... η αίσθηση δεν είναι καθόλου ωραία...
Συμφωνώ με τον προλαλησαντα, καλύτερη πρόσφυση πρέπει κατά κύριο λόγο να υπάρχει στους κινητήριους τροχούς τουλάχιστον για τον μέσο οδηγό και στις πιο σύνηθες καταστάσεις οδήγησης και σίγουρα το πιο επιθυμητό θα ηταν η αλλαγή και των 4 ελαστικών για ακόμη καλύτερη πρόσφυση
Ο δαίμων του τυπογραφείου! («auto spelling»). ....την περίπτωση ΟΤΙ υπάρχει χιόνι στη διαδρομή.
Ταπεινά («χεράς» δεν είμαι), διαφωνώ με το άρθρο. Αν μιλάμε για προσθιοκίνητο, και με οχι ανεγκέφαλο οδηγούς που είναι μακράν ο πιο σημαντικός παράγοντας, τότε μάλλον η κλασική λύση: η καλύτερη πρόσφυση στους κινητήριους τροχούς, είναι η ορθή επιλογή. Ας πάρουμε ένα σχετικά συχνό παράδειγμα ελαστικών που χάνουν πρόσφυση, την περίπτωση όχι υπάρχει χιόνι στη διαδρομή. Που τοποθετούνται οι αλυσίδες? Αν προσθιοκινητο, στους μπροστά καθότι εκεί έχουμε περισσότερη ασκούμενη δύναμη, κτλ. Και βέβαια δεν πηγαίνουμε με τις πόρτες!