Δηλαδη λετε τωρα οτι ενας βενζινοκινητηρας τούρμπο καει οπως καιει ενας ντιζελ , αυτο που βλεπω ειναι οτι εξακολουθείτε και κυνηγατε τους ντιζελ κινητηρεςπαρ οτι με τα νεα συστηματα ειναι καθαροτεροι απ αυτους της βενζινης. Ενας βενζινοκινητηρας τούρμπο με βαρύ πόδι ακόμη και χιλιάρης καιεί την μάνα και τον πατέρα και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να κάψει το ίδιο αλλά πολύ λιγότερο ενας ντίζελ. Αν έχω άδικο παρακαλώ διορθώστε με άλλα τα,στοιχεία τα,έχω διαβάσει από εσάς.
Όσον αφορά την κατανάλωση εξαρτάται τι συγκρίνεις. Ένας 1.000cc turbo βενζίνη καεί όσο ένας 1.6 diesel από προσωπική εμπειρία. Αλλά βέβαια έχουν μεγάλη διαφορά στην ιπποδύναμη και τη ροπή οπότε δεν είναι σωστό μέτρο σύγκρισης. Νόμος απαράβατος τον turbo πάντα τον ζεσταίνεις ειδικά στο κρύο και πάντα τον κρυώνεις ειδικά άμα τον έχεις πιέσεις εκτός και άμα θες μαζί με τη βενζίνη να συμπληρώνεις και λάδι . Πολλά παραδείγματα από το VAG 1.2 και 1.4 TSI. Και συγνώμη είχα πάρει αυτοκίνητο 1.4 turbo με απενεργοποίηση κυλίνδρων το 2014, ε δε το λες μετά από κοντά 6 χρόνια καινούργιο ή μη δοκιμασμένο σύστημα. Για τη δεύτερη παράγραφο όπως ακριβώς τα λες ολοσωστος
...τι να πρωτογράψει κανείς;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Δεν είναι έτσι όπως τα γράφετε τελικά... και αυτό γιατί ισχύουν οι νόμοι της φυσικής πρωτίστως...
Δηλαδη λετε τωρα οτι ενας βενζινοκινητηρας τούρμπο καει οπως καιει ενας ντιζελ , αυτο που βλεπω ειναι οτι εξακολουθείτε και κυνηγατε τους ντιζελ κινητηρεςπαρ οτι με τα νεα συστηματα ειναι καθαροτεροι απ αυτους της βενζινης. Ενας βενζινοκινητηρας τούρμπο με βαρύ πόδι ακόμη και χιλιάρης καιεί την μάνα και τον πατέρα και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να κάψει το ίδιο αλλά πολύ λιγότερο ενας ντίζελ. Αν έχω άδικο παρακαλώ διορθώστε με άλλα τα,στοιχεία τα,έχω διαβάσει από εσάς.
Όσον αφορά την κατανάλωση εξαρτάται τι συγκρίνεις. Ένας 1.000cc turbo βενζίνη καεί όσο ένας 1.6 diesel από προσωπική εμπειρία. Αλλά βέβαια έχουν μεγάλη διαφορά στην ιπποδύναμη και τη ροπή οπότε δεν είναι σωστό μέτρο σύγκρισης. Νόμος απαράβατος τον turbo πάντα τον ζεσταίνεις ειδικά στο κρύο και πάντα τον κρυώνεις ειδικά άμα τον έχεις πιέσεις εκτός και άμα θες μαζί με τη βενζίνη να συμπληρώνεις και λάδι . Πολλά παραδείγματα από το VAG 1.2 και 1.4 TSI. Και συγνώμη είχα πάρει αυτοκίνητο 1.4 turbo με απενεργοποίηση κυλίνδρων το 2014, ε δε το λες μετά από κοντά 6 χρόνια καινούργιο ή μη δοκιμασμένο σύστημα. Για τη δεύτερη παράγραφο όπως ακριβώς τα λες ολοσωστος