θα σταθώ λίγο στα premium suv που λέτε. Υπάρχουν πολύ ουσιώδεις διαφορές ανάμεσα στην αγορά της Ελλάδας και της υπόλοιπης Ευρώπης. Και πρώτα απ όλα οι τιμές. Στη Γερμανία για παράδειγμα οι τιμές bmw, mercedes είναι σαφώς χαμηλότερες από την Ελλάδα και οι διαφορές μεγαλώνουν όσο μεγαλώνει η κατηγορία των αυτοκινήτων. Δηλαδή μια mercedes E-CLASS καλά εξοπλισμένη στην Ελλάδα κοστίζει 70.000 ευρώ, ενώ στη Γερμανία το ίδιο αυτοκίνητο κοστίζει 45.000 ευρώ. Ύστερα είναι το θέμα του κυβισμού. Μπορεί στην Ελλάδα να βλέπεις στους δρόμους BMW X1, αλλά είναι με τον 1500 κυβικά κινητήρα συνήθως. Στη Γερμανία δύσκολα θα δεις τέτοιο αυτοκίνητο κάτω από δίλιτρο. Επίσης μια πολύ ουσιώδης διαφορά είναι ότι στην Ευρώπη υπάρχουν πάρα πολύ καλά και πολλά εκθεσιακά αυτοκίνητα ελαφρώς μεταχειρισμένα με λίγα χιλιόμετρα και τιμές αρκετά χαμηλότερες από το αντίστοιχο καινούργιο, όπως για παράδειγμα η BMW X5.
Νομίζω ότι γενικά στην Ευρώπη απαγορεύεται η οδήγηση εκτός δρόμου. Αν είναι έτσι τότε και αυτό παίζει ένα σημαντικό ρόλο. Γιατί εγώ προτίμησα το Mitsubishi ASX λόγω καλής τετρακίνησης (άσχετα αν τελικά δεν πάω εκεί που χρειάζεται πραγματικά) από το Peugeot 3008 που δεν έχει κίνηση και στους 4 τροχούς.
θα σταθώ λίγο στα premium suv που λέτε. Υπάρχουν πολύ ουσιώδεις διαφορές ανάμεσα στην αγορά της Ελλάδας και της υπόλοιπης Ευρώπης. Και πρώτα απ όλα οι τιμές. Στη Γερμανία για παράδειγμα οι τιμές bmw, mercedes είναι σαφώς χαμηλότερες από την Ελλάδα και οι διαφορές μεγαλώνουν όσο μεγαλώνει η κατηγορία των αυτοκινήτων. Δηλαδή μια mercedes E-CLASS καλά εξοπλισμένη στην Ελλάδα κοστίζει 70.000 ευρώ, ενώ στη Γερμανία το ίδιο αυτοκίνητο κοστίζει 45.000 ευρώ. Ύστερα είναι το θέμα του κυβισμού. Μπορεί στην Ελλάδα να βλέπεις στους δρόμους BMW X1, αλλά είναι με τον 1500 κυβικά κινητήρα συνήθως. Στη Γερμανία δύσκολα θα δεις τέτοιο αυτοκίνητο κάτω από δίλιτρο. Επίσης μια πολύ ουσιώδης διαφορά είναι ότι στην Ευρώπη υπάρχουν πάρα πολύ καλά και πολλά εκθεσιακά αυτοκίνητα ελαφρώς μεταχειρισμένα με λίγα χιλιόμετρα και τιμές αρκετά χαμηλότερες από το αντίστοιχο καινούργιο, όπως για παράδειγμα η BMW X5.
Νομίζω ότι γενικά στην Ευρώπη απαγορεύεται η οδήγηση εκτός δρόμου. Αν είναι έτσι τότε και αυτό παίζει ένα σημαντικό ρόλο. Γιατί εγώ προτίμησα το Mitsubishi ASX λόγω καλής τετρακίνησης (άσχετα αν τελικά δεν πάω εκεί που χρειάζεται πραγματικά) από το Peugeot 3008 που δεν έχει κίνηση και στους 4 τροχούς.