Απορώ πραγματικά με ορισμένους οδηγούς που ενώ θεωρούνται κορυφαίοι πηγαίνουν πάνω στην καλύτερη φάση της καριέρας τους και λαμβάνουν λάθος αποφάσεις. Από τη μια είναι η μετακίνηση της RED BULL στο στρατόπεδο της HONDA όσον αφορά τους κινητήρες. Μέγα λάθος αφού είναι σίγουρο ότι το 2019 θα βρίσκονται ένα γύρο πίσω στον αγώνα και από θέμα αξιοπιστίας τρέξε γύρευε. Φεύγουν από το καλό και πάνε στο κακό. Συνεπώς πρέπει να ξεχάσουν νίκες και μάχες για την κορυφή. Στο θέμα του Ρικιάρντο: Δεν χρειάζεται να είσαι έμπειρος για να καταλάβεις ότι φέτος η RENAULT ως ομάδα με τα μονοθέσιά της ήταν 2 δευτερόλεπτα στο γύρο πιο αργή στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά από MERCEDES, FERRARI και ΜΟΝΙΜΑ ΕΝΑ ΓΥΡΟ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΙΣΩ σε συνθήκες αγώνα. Από τη μια φεύγει από τη RED BULL για να αποφύγει την περιπέτεια και την οδύσσεια της HONDA, από την άλλη όμως δεν βλέπει που πάει;
Απορώ πραγματικά με ορισμένους οδηγούς που ενώ θεωρούνται κορυφαίοι πηγαίνουν πάνω στην καλύτερη φάση της καριέρας τους και λαμβάνουν λάθος αποφάσεις. Από τη μια είναι η μετακίνηση της RED BULL στο στρατόπεδο της HONDA όσον αφορά τους κινητήρες. Μέγα λάθος αφού είναι σίγουρο ότι το 2019 θα βρίσκονται ένα γύρο πίσω στον αγώνα και από θέμα αξιοπιστίας τρέξε γύρευε. Φεύγουν από το καλό και πάνε στο κακό. Συνεπώς πρέπει να ξεχάσουν νίκες και μάχες για την κορυφή. Στο θέμα του Ρικιάρντο: Δεν χρειάζεται να είσαι έμπειρος για να καταλάβεις ότι φέτος η RENAULT ως ομάδα με τα μονοθέσιά της ήταν 2 δευτερόλεπτα στο γύρο πιο αργή στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά από MERCEDES, FERRARI και ΜΟΝΙΜΑ ΕΝΑ ΓΥΡΟ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΙΣΩ σε συνθήκες αγώνα. Από τη μια φεύγει από τη RED BULL για να αποφύγει την περιπέτεια και την οδύσσεια της HONDA, από την άλλη όμως δεν βλέπει που πάει;