Κοκομπλόκο στο αυτόματο φρενάρισμα του Jimny! (+video)
Βαγγέλης
Ε, δεν είναι και Mitsubishi η Suzuki ;)
Σοβαρά τώρα, αυτά συμβαίνουν αλλάμου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι ενώ ο αρχιμηχανικός δεν μπόρεσε να επαναλάβει το συμβάν, η SUZUKI λέει ότι αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι διάβασε το προστατευτικό κιγκλίδωμα κλπ κλπ. Κατι δεν πάει καλά εδώ!
Εννοειται οτι επηρεαζει τη γνωμη μας για το Jimny. Κριμα. Βασικα να σημειωσουμε οτι δεν αγοραζουμε αυτοκινητο που μολις εχει κυκλοφορησει. Δευτερη σημειωση οτι θα ηταν προτιμοτερο το "κατεστημενο" να εδινε περισσοτερο βαρος στην οδικη παιδεια και εκπαιδευση των οδηγων, και λιγοτερο στην επιβολη των "ηλεκτρονικων" μεσων "προστασιας".
Αυτό που λέω είναι διαφορετικό από αυτό που λέτε εσείς. Δεν είναι η σύγκριση το ζήτημα αλλά ότι θέλει πολλά μέτρα να σταματήσει. Αν στα 40 μέτρα ας πούμε είναι το εμπόδιο-άνθρωπος-αυτοκίνητο-μηχανάκι και πηγαινεισ Με 100 χιλιόμετρα θα τα πάρεις παραμαζωμα για 8 μέτρα!!!! Δε με νοιάζει αν είναι Τζιμνι ή μερσεντές ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο ούτε με τι θέλετε να το συγκρίνετε. Και με άρμα μαχης βάλτο απέναντι με ερπυςτριες. Αντικειμενικα από τις μετρησεις εχει κακή επίδοση στα φρένα! Αυτό μόνο. Φιλικά πάντα!
Ολα αυτα που λες ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑΣΤΟΣ καλά ειναι, ομως το αποτελεσμα παραμενει το ιδιο. Και για χωμα που λες οτι κανει αυτο το αμαξι πρεπει να περασεις απο δρομο πρωτα για να πας στο χωματοδρομο. Εμενα προσωπικα δε με νοιαζει η συγκριση με τα άλλα αυτοκινητα, αλλά ότι φρεναρει 10μετρα πιο μακρια στην κατηγορια του (αυτο που λενε τουλαχιστον στο ΟτοΤριτη)!
Κύριε japan tuner ευχαριστώ για τα σχόλιά σας, αλλά θα πρέπει πρώτα να δούμε ποιά είναι η κατηγορία του jimny και με ποιά αυτοκίνητα μπορεί να συγκριθεί. Παραδοσιακά το jimny συγκρινόταν με το samourai και το lada niva. Μικρά και μοντέρνα suv υπάρχουν πολλά παραδείγματα. Από FIAT PANDA με μόνιμη τετρακίνηση έως TOYOTA CHR με μόνιμη τετρακίνηση και AUDI Q2 QUATTRO. Δηλαδή η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει δικίνητα αυτοκίνητα για το δρόμο που όμως έχουν τελείως διαφορετικά συστήματα πέδησης από το jimny και τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά, αφού πολλά από αυτά είναι πολύ ταχύτερα και αναπτύσσουν πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες στο δρόμο. Συνεπώς ένα AUDI Q2 QUATTRO για να ακινητοποιηθεί στο δρόμο δεν μπορεί να έχει τα ίδια συστήματα πέδησης με το jimny το οποίο είναι ένα ελαφρύ πισωκίνητο αυτοκίνητο. Προφανώς αν συγκρίνουμε το jimny με αυτά τα αυτοκίνητα, η επίδοσή του είναι μέτρια έως κακή, αλλά όπως προανέφερα πρόκειται για άλλες κατασκευές.
Θα αναφερθώ στο βασικότερο από τα δύο προβλήματα που παρουσιάζετε. Αυτό με τη μεγαλύτερη απόσταση για ακινητοποίηση του μοντέλου. Υπάρχουν κάποιοι παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη καθώς συγκρίνετε το μοντέλο με κάποια μικρά suv. Tο jimny δεν πρέπει να ξεχνάμε πως στους πίσω τροχούς έχει ταμπούρα εν αντιθέσει με τα suv τα οποία έχουν δισκόφρενα εμπρός και πίσω. Δεύτερον τα ελαστικά του jimny είναι στενά με διάσταση 195/80/15 σε σύγκριση για παράδειγμα με μικρά suv που έχουν από 205mm και πάνω πλάτος πέλματος. Το φαρδύτερο πέλμα συνεπάγεται μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης. Τρίτον πρέπει να λαμβάνεται υπόψην και η φύση των ελαστικών που χρησιμοποιεί το Jimny. Πρόκειται για ελαστικά με μικρούς δείκτες ταχύτητας και πέλματα που λειτουργούν κυρίως στο χώμα παρά στην άσφαλτο. Το jimny δεν έχει ελαστικά που θα ζεσταθούν για να αποδώσουν. Τα suv που λέτε χρησιμοποιούν ελαστικά ασφάλτινα που φρενάρουν όπως ένα συμβατικό όχημα ζεσταίνονται διαφορετικά και αποδίδουν καλύτερα όταν ζεσταθούν. Δηλαδή το πεδίο δράσης τους είναι η άσφαλτος και όχι το χώμα όπως τα ελαστικά του jimny.
Κύριε japan tuner καταλαβαίνω τί θέλετε να πείτε και είστε απόλυτα σαφής. Βέβαια το άρθρο του περιοδικού συγκρίνει τις επιδόσεις στα φρένα ανάμεσα στο jimny με suv αυτής της κατηγορίας και εγώ αυτό σχολιάζω παραθέτοντας όμως και τις διαφορές που έχει το jimny με άλλα suv. Φιλικά πάντα.
Ε, δεν είναι και Mitsubishi η Suzuki ;) Σοβαρά τώρα, αυτά συμβαίνουν αλλάμου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι ενώ ο αρχιμηχανικός δεν μπόρεσε να επαναλάβει το συμβάν, η SUZUKI λέει ότι αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι διάβασε το προστατευτικό κιγκλίδωμα κλπ κλπ. Κατι δεν πάει καλά εδώ!
Εννοειται οτι επηρεαζει τη γνωμη μας για το Jimny. Κριμα. Βασικα να σημειωσουμε οτι δεν αγοραζουμε αυτοκινητο που μολις εχει κυκλοφορησει. Δευτερη σημειωση οτι θα ηταν προτιμοτερο το "κατεστημενο" να εδινε περισσοτερο βαρος στην οδικη παιδεια και εκπαιδευση των οδηγων, και λιγοτερο στην επιβολη των "ηλεκτρονικων" μεσων "προστασιας".
Αυτό που λέω είναι διαφορετικό από αυτό που λέτε εσείς. Δεν είναι η σύγκριση το ζήτημα αλλά ότι θέλει πολλά μέτρα να σταματήσει. Αν στα 40 μέτρα ας πούμε είναι το εμπόδιο-άνθρωπος-αυτοκίνητο-μηχανάκι και πηγαινεισ Με 100 χιλιόμετρα θα τα πάρεις παραμαζωμα για 8 μέτρα!!!! Δε με νοιάζει αν είναι Τζιμνι ή μερσεντές ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο ούτε με τι θέλετε να το συγκρίνετε. Και με άρμα μαχης βάλτο απέναντι με ερπυςτριες. Αντικειμενικα από τις μετρησεις εχει κακή επίδοση στα φρένα! Αυτό μόνο. Φιλικά πάντα!
Ολα αυτα που λες ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑΣΤΟΣ καλά ειναι, ομως το αποτελεσμα παραμενει το ιδιο. Και για χωμα που λες οτι κανει αυτο το αμαξι πρεπει να περασεις απο δρομο πρωτα για να πας στο χωματοδρομο. Εμενα προσωπικα δε με νοιαζει η συγκριση με τα άλλα αυτοκινητα, αλλά ότι φρεναρει 10μετρα πιο μακρια στην κατηγορια του (αυτο που λενε τουλαχιστον στο ΟτοΤριτη)!
Κύριε japan tuner ευχαριστώ για τα σχόλιά σας, αλλά θα πρέπει πρώτα να δούμε ποιά είναι η κατηγορία του jimny και με ποιά αυτοκίνητα μπορεί να συγκριθεί. Παραδοσιακά το jimny συγκρινόταν με το samourai και το lada niva. Μικρά και μοντέρνα suv υπάρχουν πολλά παραδείγματα. Από FIAT PANDA με μόνιμη τετρακίνηση έως TOYOTA CHR με μόνιμη τετρακίνηση και AUDI Q2 QUATTRO. Δηλαδή η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει δικίνητα αυτοκίνητα για το δρόμο που όμως έχουν τελείως διαφορετικά συστήματα πέδησης από το jimny και τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά, αφού πολλά από αυτά είναι πολύ ταχύτερα και αναπτύσσουν πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες στο δρόμο. Συνεπώς ένα AUDI Q2 QUATTRO για να ακινητοποιηθεί στο δρόμο δεν μπορεί να έχει τα ίδια συστήματα πέδησης με το jimny το οποίο είναι ένα ελαφρύ πισωκίνητο αυτοκίνητο. Προφανώς αν συγκρίνουμε το jimny με αυτά τα αυτοκίνητα, η επίδοσή του είναι μέτρια έως κακή, αλλά όπως προανέφερα πρόκειται για άλλες κατασκευές.
Θα αναφερθώ στο βασικότερο από τα δύο προβλήματα που παρουσιάζετε. Αυτό με τη μεγαλύτερη απόσταση για ακινητοποίηση του μοντέλου. Υπάρχουν κάποιοι παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη καθώς συγκρίνετε το μοντέλο με κάποια μικρά suv. Tο jimny δεν πρέπει να ξεχνάμε πως στους πίσω τροχούς έχει ταμπούρα εν αντιθέσει με τα suv τα οποία έχουν δισκόφρενα εμπρός και πίσω. Δεύτερον τα ελαστικά του jimny είναι στενά με διάσταση 195/80/15 σε σύγκριση για παράδειγμα με μικρά suv που έχουν από 205mm και πάνω πλάτος πέλματος. Το φαρδύτερο πέλμα συνεπάγεται μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης. Τρίτον πρέπει να λαμβάνεται υπόψην και η φύση των ελαστικών που χρησιμοποιεί το Jimny. Πρόκειται για ελαστικά με μικρούς δείκτες ταχύτητας και πέλματα που λειτουργούν κυρίως στο χώμα παρά στην άσφαλτο. Το jimny δεν έχει ελαστικά που θα ζεσταθούν για να αποδώσουν. Τα suv που λέτε χρησιμοποιούν ελαστικά ασφάλτινα που φρενάρουν όπως ένα συμβατικό όχημα ζεσταίνονται διαφορετικά και αποδίδουν καλύτερα όταν ζεσταθούν. Δηλαδή το πεδίο δράσης τους είναι η άσφαλτος και όχι το χώμα όπως τα ελαστικά του jimny.
Κύριε japan tuner καταλαβαίνω τί θέλετε να πείτε και είστε απόλυτα σαφής. Βέβαια το άρθρο του περιοδικού συγκρίνει τις επιδόσεις στα φρένα ανάμεσα στο jimny με suv αυτής της κατηγορίας και εγώ αυτό σχολιάζω παραθέτοντας όμως και τις διαφορές που έχει το jimny με άλλα suv. Φιλικά πάντα.