Πως εξαφανίστηκε το χειρόφρενο χωρίς να λείψει σε κανέναν;
gekall
Η αίσθηση του οδηγού, που ενώ δεν έχει πισωκίνητο με 250+ άλογα και παρόλα αυτά "στιμπώντας" το χειρόφρενο παίρνει την αίσθηση της πλαγιολίσθησης και του μπαίνω με τις πόρτες στις πλατείες!!!! Απαράμιλλη αίσθηση για μας τους παλαιούς με Golf I ή UNO , Escort , κλπ. Γνωρίζω οτι αυτά που γράφω παραπέμπουν στην σφαίρα της παρανομίας αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς δεν θα ξεχάσω ποτέ τις πλατείες στην Πολιτεία ή τα Λιμανάκια ή όπου αλλού βρίσκαμε πρόσφορο έδαφος... Βέβαια και τότε και τώρα βασιλιάς η Πίσω Κίνηση!!!!
Προτιμώ το μηχανικό χειρόφρενο, διότι έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα μηχανικά, από όσο στα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Επίσης διότι μπορώ να το ενεργοποιήσω σε κάθε περίπτωση, ανεξάρτητα από το τι θα αποφασίσει ο ηλεκτρονικός μηχανισμός. Επίσης το μηχανικό, σου δίνει την ακριβή αίσθηση πόσο πιάνει, ή δεν πιάνει, αν είναι φθαρμένο και ξέρεις πόσο θα το τραβήξεις κάθε φορά. Ας πούμε στον ίσιο δρόμο δεν χρειάζεται να το τραβήξεις με μεγάλη δύναμη, διότι το αυτοκίνητο δεν έχει την τάση να μετακινηθεί, όπως συμβαίνει σε μια κατωφέρεια, όπου χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη, ώστε να πιάσει καλύτερα. Σε κάθε περίπτωση όμως για μεγαλύτερη σιγουριά, καλό είναι να βάζεις και την όπισθεν, αν πρόκειται να σταθμεύσεις σε κατωφέρεια, αλλά και να στρίψεις το τιμόνι προς το πεζοδρόμιο, ώστε να κοντράρουν οι τροχοί στο πεζοδρόμιο για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.
Η αίσθηση του οδηγού, που ενώ δεν έχει πισωκίνητο με 250+ άλογα και παρόλα αυτά "στιμπώντας" το χειρόφρενο παίρνει την αίσθηση της πλαγιολίσθησης και του μπαίνω με τις πόρτες στις πλατείες!!!! Απαράμιλλη αίσθηση για μας τους παλαιούς με Golf I ή UNO , Escort , κλπ. Γνωρίζω οτι αυτά που γράφω παραπέμπουν στην σφαίρα της παρανομίας αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς δεν θα ξεχάσω ποτέ τις πλατείες στην Πολιτεία ή τα Λιμανάκια ή όπου αλλού βρίσκαμε πρόσφορο έδαφος... Βέβαια και τότε και τώρα βασιλιάς η Πίσω Κίνηση!!!!
Προτιμώ το μηχανικό χειρόφρενο, διότι έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα μηχανικά, από όσο στα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Επίσης διότι μπορώ να το ενεργοποιήσω σε κάθε περίπτωση, ανεξάρτητα από το τι θα αποφασίσει ο ηλεκτρονικός μηχανισμός. Επίσης το μηχανικό, σου δίνει την ακριβή αίσθηση πόσο πιάνει, ή δεν πιάνει, αν είναι φθαρμένο και ξέρεις πόσο θα το τραβήξεις κάθε φορά. Ας πούμε στον ίσιο δρόμο δεν χρειάζεται να το τραβήξεις με μεγάλη δύναμη, διότι το αυτοκίνητο δεν έχει την τάση να μετακινηθεί, όπως συμβαίνει σε μια κατωφέρεια, όπου χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη, ώστε να πιάσει καλύτερα. Σε κάθε περίπτωση όμως για μεγαλύτερη σιγουριά, καλό είναι να βάζεις και την όπισθεν, αν πρόκειται να σταθμεύσεις σε κατωφέρεια, αλλά και να στρίψεις το τιμόνι προς το πεζοδρόμιο, ώστε να κοντράρουν οι τροχοί στο πεζοδρόμιο για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.
Μήπως όταν η ενεργοποίηση των φρένων γίνει ηλεκτρική (μάλλον σύντομα), ένα τελείως μηχανικό back up σύστημα πέδησης θα εξακολουθεί να έχει νόημα;