Τα 2000 κ.εκ στην Ελλάδα είναι τιμωρημένα .
Ένας κινητήρας 1500_1600 θα ήταν υπεραρκετά για την Ελλάδα και η guilla θα ήταν το πιο επιθυμητό αυτοκίνητο στην κατηγορία αυτή.
Τέως κάτοχος 156 1.8 144hp περίμενα μετά από 6-7 χρόνια να βγεί ο αντικαταστάτης του για να αλλάξω αυτ/το. ( ποτέ δεν θεώρησα την 159 αντικαταστάτρια ) Περίμενα και περίμενα, πέρναγαν τα χρόνια... Στα 18 χρόνια αναμονής αποφάσισα ότι φως από την ALFA δεν πρόκειται να δω. Έτσι το πούλησα - για να έπιανα και κάτι σε τιμή - και ξέμεινα τελικά από αυτ/το κάνοντας τη δουλειά μου με το δεύτερο μικρό. Και να που έρχεται το πλήρωμα του χρόνου και εμφανιζεται η JULIA. Απογοήτευση. Απλησίαστη και σε κυβικά και σε τιμή. Ξενέρωσα. Αν θα την έπαιρνα με λιγότερα κυβικά ; Σαφώς. Αυτό περιμέναμε όλοι οι κάτοχοι 156 - εντάξει, όχι και όλοι.
Μετά τις απίστευτες πωλήσεις που έκανε η ALFA με την 156 πιστεύω ότι έβαλε μόνη της τα χεράκια της και έβγαλε τα ματάκια της. ΚΡΙΜΑ
H AR ήταν πάντοτε το sport των 'φτωχών', δηλαδή πλήρωνες (πολύ) λιγότερα από ότι πχ για μια BMW αλλά είχες κρατήματα, αίσθηση και αισθητική με (μικρές) παραχωρήσεις στην 'ποιότητα'. Τώρα θέλησαν να την πλασάρουν σαν premium μάρκα.... ε, λοιπόν, ήταν καθαρή βλακεία, κανείς (πλην λίγων φανατικών) σοβαρός αγοραστής δεν θα πληρώσει τόσα χρήματα όταν μπορεί να πάρει γερμανικό με τα ίδια χρήματα, όταν δίνεις τόσα χρήματα θέλεις και ποιότητα και τιμή μεταπώλησης και καλώς κακώς σε αυτά οι γερμανοί είναι μπροστά....
...δηλαδή η μάρκα να βγάζει κάτι σαν golf 1050cc, g60 1800cc, κ.τ.λ. εδώ υπάρχουν οι δύο σχολές του ναί ας βγάλει και το όχι δεν χρειάζονται τόσα λίγα κυβικά κ.τ.λ. Δεν μπορώ να καταλάβω τελικά ποιοί έχουν δίκιο, οπότε ας βγουν περισσότερες επιλογές για όλους...
Τα 2000 κ.εκ στην Ελλάδα είναι τιμωρημένα . Ένας κινητήρας 1500_1600 θα ήταν υπεραρκετά για την Ελλάδα και η guilla θα ήταν το πιο επιθυμητό αυτοκίνητο στην κατηγορία αυτή.
Τέως κάτοχος 156 1.8 144hp περίμενα μετά από 6-7 χρόνια να βγεί ο αντικαταστάτης του για να αλλάξω αυτ/το. ( ποτέ δεν θεώρησα την 159 αντικαταστάτρια ) Περίμενα και περίμενα, πέρναγαν τα χρόνια... Στα 18 χρόνια αναμονής αποφάσισα ότι φως από την ALFA δεν πρόκειται να δω. Έτσι το πούλησα - για να έπιανα και κάτι σε τιμή - και ξέμεινα τελικά από αυτ/το κάνοντας τη δουλειά μου με το δεύτερο μικρό. Και να που έρχεται το πλήρωμα του χρόνου και εμφανιζεται η JULIA. Απογοήτευση. Απλησίαστη και σε κυβικά και σε τιμή. Ξενέρωσα. Αν θα την έπαιρνα με λιγότερα κυβικά ; Σαφώς. Αυτό περιμέναμε όλοι οι κάτοχοι 156 - εντάξει, όχι και όλοι. Μετά τις απίστευτες πωλήσεις που έκανε η ALFA με την 156 πιστεύω ότι έβαλε μόνη της τα χεράκια της και έβγαλε τα ματάκια της. ΚΡΙΜΑ
H AR ήταν πάντοτε το sport των 'φτωχών', δηλαδή πλήρωνες (πολύ) λιγότερα από ότι πχ για μια BMW αλλά είχες κρατήματα, αίσθηση και αισθητική με (μικρές) παραχωρήσεις στην 'ποιότητα'. Τώρα θέλησαν να την πλασάρουν σαν premium μάρκα.... ε, λοιπόν, ήταν καθαρή βλακεία, κανείς (πλην λίγων φανατικών) σοβαρός αγοραστής δεν θα πληρώσει τόσα χρήματα όταν μπορεί να πάρει γερμανικό με τα ίδια χρήματα, όταν δίνεις τόσα χρήματα θέλεις και ποιότητα και τιμή μεταπώλησης και καλώς κακώς σε αυτά οι γερμανοί είναι μπροστά....
Για τα ελληνικά δεδομένα ένας κινητήρας 1.5 ως 1.8cc θα ήταν ιδανικός. Ναι θα αγόραζα την Giulia με μικρότερο κινητήρα με κλειστά μάτια.
...δηλαδή η μάρκα να βγάζει κάτι σαν golf 1050cc, g60 1800cc, κ.τ.λ. εδώ υπάρχουν οι δύο σχολές του ναί ας βγάλει και το όχι δεν χρειάζονται τόσα λίγα κυβικά κ.τ.λ. Δεν μπορώ να καταλάβω τελικά ποιοί έχουν δίκιο, οπότε ας βγουν περισσότερες επιλογές για όλους...