Σε αυτά που λέτε υπάρχει και ο αντίλογος, ότι για κάποιους που χρειάζονται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για αποκλειστική χρήση στην πόλη, για να πηγαίνουν στη δουλειά, ή τα ψώνια, κάτι που σημαίνει λίγα χιλιόμετρα την ημέρα και κάθε βράδυ φόρτιση στην πρίζα του γκαράζ τους, δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα με τη μειωμένη αυτονομία. Υπάρχει όμως και η άλλη λύση. Προκειμένου κάποιος να μην πληρώσει το ακριβό ηλεκτρικό, όταν ενδεχομένως δεν έχει τα χρήματα την στιγμή που θα το αγοράσει, μπορεί να αγοράσει το φθηνό, με τη μικρότερη μπαταρία και αργότερα, που θα μαζέψει τα απαιτούμενα χρήματα, να προσθέσει στοιχεία στην μπαταρία και σταδιακά έτσι να αυξήσει τη συνολική της χωρητικότητα.
Βλέπετε το ποτήρι μισοάδειο, ενώ θα μπορούσατε να το δείτε μισογεμάτο! Είναι δικαιότερο να έχεις μικρότερη αυτονομία αλλά με το ίδιο ισχυρό μοτέρ, οπότε αν θέλεις να κάνεις μια γρήγορη προσπέραση να έχεις τη δυνατότητα, ενώ αν δεν κάνεις μεγάλες αποστάσεις δεν θα έχεις και ουσιαστικά μειονέκτημα με την αυτονομία. Εξάλλου, το μεγαλύτερο κόστος που συνοδεύει τη μεγαλύτερη μπαταρία είναι πραγματικό, ενώ για παράδειγμα το να "φιμώνεται" η απόδοση ενός τούρμπο για να πουληθεί το "αφίμωτο" ακριβότερα παρόλο που ελάχιστα παραπάνω κοστίζει στο εργοστάσιο, θεωρώ ότι είναι λιγότερο τίμιο.
Σε αυτά που λέτε υπάρχει και ο αντίλογος, ότι για κάποιους που χρειάζονται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για αποκλειστική χρήση στην πόλη, για να πηγαίνουν στη δουλειά, ή τα ψώνια, κάτι που σημαίνει λίγα χιλιόμετρα την ημέρα και κάθε βράδυ φόρτιση στην πρίζα του γκαράζ τους, δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα με τη μειωμένη αυτονομία. Υπάρχει όμως και η άλλη λύση. Προκειμένου κάποιος να μην πληρώσει το ακριβό ηλεκτρικό, όταν ενδεχομένως δεν έχει τα χρήματα την στιγμή που θα το αγοράσει, μπορεί να αγοράσει το φθηνό, με τη μικρότερη μπαταρία και αργότερα, που θα μαζέψει τα απαιτούμενα χρήματα, να προσθέσει στοιχεία στην μπαταρία και σταδιακά έτσι να αυξήσει τη συνολική της χωρητικότητα.
Βλέπετε το ποτήρι μισοάδειο, ενώ θα μπορούσατε να το δείτε μισογεμάτο! Είναι δικαιότερο να έχεις μικρότερη αυτονομία αλλά με το ίδιο ισχυρό μοτέρ, οπότε αν θέλεις να κάνεις μια γρήγορη προσπέραση να έχεις τη δυνατότητα, ενώ αν δεν κάνεις μεγάλες αποστάσεις δεν θα έχεις και ουσιαστικά μειονέκτημα με την αυτονομία. Εξάλλου, το μεγαλύτερο κόστος που συνοδεύει τη μεγαλύτερη μπαταρία είναι πραγματικό, ενώ για παράδειγμα το να "φιμώνεται" η απόδοση ενός τούρμπο για να πουληθεί το "αφίμωτο" ακριβότερα παρόλο που ελάχιστα παραπάνω κοστίζει στο εργοστάσιο, θεωρώ ότι είναι λιγότερο τίμιο.