Είμαι ιδιοκτήτης BMW X3 του 1/18 και πρέπει να κανω σερβις τον Αύγουστο 2019. Ζήτησα από την ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΕ να κάνω το προπληρωμένο σερβις άμεσα ώστε να αναχωρήσω με ένα ασφαλές αυτοκίνητο δεδομένου ότι δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο σερβις στην περιοχή που θα ταξιδεύω και δεν θέλω να διακόψω τις διακοπές μας για το σερβις. Δυστυχώς ο κ.
Βασιλάκος της BWM HELLAS αρνήθηκε να εγκρίνει το σερβις - προφανώς - επειδή στο παρελθόν είχα διαμαρτυρηθεί για την έλλειψη βιβλίου συντήρησης της Χ3 παρότι ήταν συμβατική υποχρέωση του Πωλητή.
Ζήτησα από την Σφακιανάκης ΑΕ να αναλάβει η BMW την πλήρη ευθύνη για κάθε ενδεχόμενη ζημιά αλλά ουδείς απαντά εγγράφως στα δίκαια αιτήματα μου.
Απευθύνομαι σε Εσας για την ενημέρωση των αναγνωστών ώστε να γνωρίζουν την αδιαφορία της κατασκευάστριας Εταιρείας η οποία δεν σέβεται την περιουσία τρίτων και την ασφάλεια τρίτων.
Με εκτίμηση
Νίκος Μαρκόπουλος
6958007469
[email protected]
Είμαι ιδιοκτήτης BMW X3 του 1/18 και πρέπει να κανω σερβις τον Αύγουστο 2019. Ζήτησα από την ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΕ να κάνω το προπληρωμένο σερβις άμεσα ώστε να αναχωρήσω με ένα ασφαλές αυτοκίνητο δεδομένου ότι δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο σερβις στην περιοχή που θα ταξιδεύω και δεν θέλω να διακόψω τις διακοπές μας για το σερβις. Δυστυχώς ο κ. Βασιλάκος της BWM HELLAS αρνήθηκε να εγκρίνει το σερβις - προφανώς - επειδή στο παρελθόν είχα διαμαρτυρηθεί για την έλλειψη βιβλίου συντήρησης της Χ3 παρότι ήταν συμβατική υποχρέωση του Πωλητή. Ζήτησα από την Σφακιανάκης ΑΕ να αναλάβει η BMW την πλήρη ευθύνη για κάθε ενδεχόμενη ζημιά αλλά ουδείς απαντά εγγράφως στα δίκαια αιτήματα μου. Απευθύνομαι σε Εσας για την ενημέρωση των αναγνωστών ώστε να γνωρίζουν την αδιαφορία της κατασκευάστριας Εταιρείας η οποία δεν σέβεται την περιουσία τρίτων και την ασφάλεια τρίτων. Με εκτίμηση Νίκος Μαρκόπουλος 6958007469 [email protected]