Προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξεις μάρκα για να μπορείς να έχεις την δυνατότητα σύγκρισης δυνατοτήτων και αξιοπιστίας. Έτσι κι εγώ με γερμανικά αμάξια τα τελευταία 20 έτη, εδώ και 2 χρόνια είμαι ευτυχής κάτοχος μιας Alfa Romeo Giulietta και ένα έχω να πω: Καμία σχέση με τα προηγούμενα αμάξια...Κλάσεις ανώτερη οδηγικά αλλά και από εμφάνιση δεν υπάρχει όμοιά της στην κατηγορία των μικρομεσαίων , ενώ στα πρώτα 55.000Km αλλάζω μόνο τα προβλεπόμενα στα service. Ίσως αν τα καταφέρω κάποια στιγμή σε 5-10 έτη να πάρω την Giulia QV με τα 510PS, αλλά κομματάκι δύσκολο με το φορολογικό καθεστώς της χώρα μας.
Δεν είναι τόσο πως είμαι πιστός σε μία μάρκα, αλλά περισσότερο το γεγονός πως ο απαράβατος κανόνας μου στην επιλογή ενός αυτοκινήτου, είναι να έχει την κίνηση στον σωστό άξονα. Στον πίσω. Οπότε, δυστυχώς οι επιλογές μου είναι μειωμένες, με τάση να... πέφτουν και άλλο όσο περνούν τα χρόνια. Περιμένω πάντως με αγωνία, να δω αν οι φήμες είναι αληθινές, και η καινούργια giuletta βγει πισωκίνητη! Τότε, μετά από πολλά χρόνια, ίσως να επιλέξω κάτι άλλο εκτός από BMW.
Θα συμφωνήσω με τον Αγγελο, αλλά θα είμαι λίγο πιο αρνητικός... είναι ΝΤΡΟΠΗ να πηγαίνεις σε αντιπροσωπείες να αγοράσεις αυτοκίνητο και να σου εκθειάζουν ότι είναι συμβατά με Android Auto (και μάλιστα επειδή σε κάποια μοντέλα δεν προσφέρεται navigator ως έξτρα να σου λένε κατάμουτρα ότι είσαι χαζός να θέλεις navigation αφού τυπάρχει το android auto) τη στιγμή που ΔΕΝ είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα. Το ίδιο φυσικά ισχύει ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ που γράφουν άρθρα χωρίς να γνωρίζουν/αναφέρουν ότι το λογισμικό αυτό δεν διατίθεται στην Ελλάδα...
Προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει κάποια στιγμή να αλλάξεις μάρκα για να μπορείς να έχεις την δυνατότητα σύγκρισης δυνατοτήτων και αξιοπιστίας. Έτσι κι εγώ με γερμανικά αμάξια τα τελευταία 20 έτη, εδώ και 2 χρόνια είμαι ευτυχής κάτοχος μιας Alfa Romeo Giulietta και ένα έχω να πω: Καμία σχέση με τα προηγούμενα αμάξια...Κλάσεις ανώτερη οδηγικά αλλά και από εμφάνιση δεν υπάρχει όμοιά της στην κατηγορία των μικρομεσαίων , ενώ στα πρώτα 55.000Km αλλάζω μόνο τα προβλεπόμενα στα service. Ίσως αν τα καταφέρω κάποια στιγμή σε 5-10 έτη να πάρω την Giulia QV με τα 510PS, αλλά κομματάκι δύσκολο με το φορολογικό καθεστώς της χώρα μας.
Δεν είναι τόσο πως είμαι πιστός σε μία μάρκα, αλλά περισσότερο το γεγονός πως ο απαράβατος κανόνας μου στην επιλογή ενός αυτοκινήτου, είναι να έχει την κίνηση στον σωστό άξονα. Στον πίσω. Οπότε, δυστυχώς οι επιλογές μου είναι μειωμένες, με τάση να... πέφτουν και άλλο όσο περνούν τα χρόνια. Περιμένω πάντως με αγωνία, να δω αν οι φήμες είναι αληθινές, και η καινούργια giuletta βγει πισωκίνητη! Τότε, μετά από πολλά χρόνια, ίσως να επιλέξω κάτι άλλο εκτός από BMW.
Θα συμφωνήσω με τον Αγγελο, αλλά θα είμαι λίγο πιο αρνητικός... είναι ΝΤΡΟΠΗ να πηγαίνεις σε αντιπροσωπείες να αγοράσεις αυτοκίνητο και να σου εκθειάζουν ότι είναι συμβατά με Android Auto (και μάλιστα επειδή σε κάποια μοντέλα δεν προσφέρεται navigator ως έξτρα να σου λένε κατάμουτρα ότι είσαι χαζός να θέλεις navigation αφού τυπάρχει το android auto) τη στιγμή που ΔΕΝ είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα. Το ίδιο φυσικά ισχύει ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ που γράφουν άρθρα χωρίς να γνωρίζουν/αναφέρουν ότι το λογισμικό αυτό δεν διατίθεται στην Ελλάδα...