Εχω ένα Opel Astra του 2008 σήμερα ειναι 12 ετών, όταν το αγόρασα έβαλα αρκετά extra έχει έγχρωμη οθόνη με Navi και Bluetooth αυτόματα φώτα Xenon ,υαλοκαθαριστήρες κτλ κλιματισμό δερμάτινα καθίσματα και πολλά αλλα . Δεν νομίζω πως ακόμα και σήμερα ειναι τόσο πίσω τεχνολογικά σε σχέση με το αντίστοιχο Astra που κυκλοφορεί τωρα σίγουρα το καινούργιο έχει περισσότερα πράγματα αλλα όχι σε τέτοιο βαθμό που θα με κάνει τόσο πολυ να το ζηλέψω ή να θεωρήσω το δικό μου αυτοκίνητο απαρχαιωμένο ...
Για όλους τους λόγους που γράφετε κι εσείς στο άρθρο, τα "δεκαετίας" μας φαίνονται από λίγο ως πολύ ξεπερασμένα. Κάποια στοιχεία, όπως βοηθητικα συστήματα οδηγικής ασφαλείας (π.χ.αυτόματο φρενάρισμα), οθόνη με κάποιες χρήσιμες λειτουργιες, λίγοι ρύποι , φώτα ημέρας, μαλακά πλαστικά και άλλα , κάνουν τα δεκαετίας ελλιπή σε σχέση με τα σημερινά. Όπως κι αυτά σε 10 χρόνια θα υστερούν, απέναντι στα νεώτερα.
Κατοχος Οπελ αστρα 2006. Ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες θεωρω πως κατασκευαζουν αυτοκινητα με μεσο ορο ζωης 12-13 χρονια με 15000-16000 χλμ μετα θελουν οι καταναλωτες να τ αλλαζουν για να κινειται η οικονομια σαφεστατα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις. Θεωρω πως ενα αυτοκινητο μεχρι τις 100.000 δεν πρεπει να σου παρουσιαζει κανενα απολυτως προβλημα μετα τις 200000 το αυτοκινητο παρουσιαζει πολλα προβληματα και δε συμφερει να το κρατας. Το αμαξι μου στις 230.000 μετα απο αρκετα προβληματα και αλλαγη κινητηρα στις 210.000 φωναζει για αντικατασταση . Το καινουργιο το δινουν 15000
Τα βασικά χαρακτηριστικά που κρίνω εγώ ότι πρέπει να έχει ένα όχημα είναι πρώτον, να είναι αξιόπιστο, δεύτερον, να είναι οικονομικό και τρίτον, να είναι ασφαλές. Όλα τα υπόλοιπα, οθόνες, αυτόματα φρεναρισματα κτλ, για μένα είναι άνευ σημασίας έως και ανεπιθύμητα. Οδηγός που χρειάζεται το αμάξι να φρενάρει γι αυτόν ή να τον επαναφέρει στην λωρίδα, για μένα είναι απλά ακατάλληλος, γιατί δεν έχει την προσοχή του στον δρόμο.
Εχω ένα Opel Astra του 2008 σήμερα ειναι 12 ετών, όταν το αγόρασα έβαλα αρκετά extra έχει έγχρωμη οθόνη με Navi και Bluetooth αυτόματα φώτα Xenon ,υαλοκαθαριστήρες κτλ κλιματισμό δερμάτινα καθίσματα και πολλά αλλα . Δεν νομίζω πως ακόμα και σήμερα ειναι τόσο πίσω τεχνολογικά σε σχέση με το αντίστοιχο Astra που κυκλοφορεί τωρα σίγουρα το καινούργιο έχει περισσότερα πράγματα αλλα όχι σε τέτοιο βαθμό που θα με κάνει τόσο πολυ να το ζηλέψω ή να θεωρήσω το δικό μου αυτοκίνητο απαρχαιωμένο ...
Για όλους τους λόγους που γράφετε κι εσείς στο άρθρο, τα "δεκαετίας" μας φαίνονται από λίγο ως πολύ ξεπερασμένα. Κάποια στοιχεία, όπως βοηθητικα συστήματα οδηγικής ασφαλείας (π.χ.αυτόματο φρενάρισμα), οθόνη με κάποιες χρήσιμες λειτουργιες, λίγοι ρύποι , φώτα ημέρας, μαλακά πλαστικά και άλλα , κάνουν τα δεκαετίας ελλιπή σε σχέση με τα σημερινά. Όπως κι αυτά σε 10 χρόνια θα υστερούν, απέναντι στα νεώτερα.
Κατοχος Οπελ αστρα 2006. Ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες θεωρω πως κατασκευαζουν αυτοκινητα με μεσο ορο ζωης 12-13 χρονια με 15000-16000 χλμ μετα θελουν οι καταναλωτες να τ αλλαζουν για να κινειται η οικονομια σαφεστατα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις. Θεωρω πως ενα αυτοκινητο μεχρι τις 100.000 δεν πρεπει να σου παρουσιαζει κανενα απολυτως προβλημα μετα τις 200000 το αυτοκινητο παρουσιαζει πολλα προβληματα και δε συμφερει να το κρατας. Το αμαξι μου στις 230.000 μετα απο αρκετα προβληματα και αλλαγη κινητηρα στις 210.000 φωναζει για αντικατασταση . Το καινουργιο το δινουν 15000
Τα βασικά χαρακτηριστικά που κρίνω εγώ ότι πρέπει να έχει ένα όχημα είναι πρώτον, να είναι αξιόπιστο, δεύτερον, να είναι οικονομικό και τρίτον, να είναι ασφαλές. Όλα τα υπόλοιπα, οθόνες, αυτόματα φρεναρισματα κτλ, για μένα είναι άνευ σημασίας έως και ανεπιθύμητα. Οδηγός που χρειάζεται το αμάξι να φρενάρει γι αυτόν ή να τον επαναφέρει στην λωρίδα, για μένα είναι απλά ακατάλληλος, γιατί δεν έχει την προσοχή του στον δρόμο.