Ενα γενικό upgrade/facelift έκαναν (ειδικά το εσωτερικό του προηγούμενου ήταν χαζοσχεδιασμένο), ότι θα πούλαγε θα πουλήσει. Στο Fiesta έκαναν το ίδιο αλλά νομίζω καλύτερα και σε μεγαλύτερο βαθμό με μικρό μειον στους χώρους αλλά πλεονέκτημα σε άλλους τομείς. Η VW έκανε αντικειμενικά καλύτερη δουλειά αλλά με ατολμία στο σχεδιασμό και εν τέλει χωρίς να δημιουργήσει κάτι αντικειμενικά καλύτερο, για το λόγο αυτό το Ibiza διεθνώς θεωρείται καλύτερη αγορά από το Polo λόγω τιμής για όποιον θέλει VW Group. Το μόνο νέο μοντέλο που μπορεί να αυξήσει μερίδιο είναι το νέο 208 το οποίο αισθητικά φαίνεται πολύ καλό αλλά με προυποθέσεις οτι πρώτον σε βολεύει το περίεργο μικρό-και-χαμηλά τιμόνι (εμένα όχι) και οτι η Peugeot θα έχει κόψει τις βλακειούλες και τα μικροπροβλήματα τα οποία ειδικά στα μικρά της μοντέλα είναι συνηθισμένα (ο χρόνος θα δείξει). Οποιος θέλει απλά αξιοπιστία πάει Toyota ή Ηonda ή αν δεν έχει τόσα χρήματα Hyundai, πάντα με συμβιβασμούς στα γιαπωνέζινα από πλευράς υλικών/διάκοσμου και 'αίσθησης'. Αυτή είναι η καθαρή αλήθεια, από εκεί και πέρα είναι πάντα υποκειμενικό, ό,τι διαλέξει κανείς καλορίζικο και τυχερό ...
Πιστεύω το νέο Clio θα είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του. Εξαιρετικό αυτοκίνητο με άνετους χώρους και ποιοτικό. Αν η υβριδική έκδοση είναι οικονομική τότε θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στις πωλήσεις του. Αναμένω αν θα υπάρξει και έκδοση με φυσικό αέριο όπως στα αυτοκίνητα του VAG.
Το αυτοκίνητο το είδα πρόσφατα στη Γαλλία όπου και μπήκα μέσα. Είναι 2 σκαλιά πάνω από το προηγούμενο μοντέλο σε ποιότητα κατασκευής. Παρ όλα αυτά ο ανταγωνισμος σε αυτή τη κατηγορία είναι πολύ υψηλός.
Απάντηση: Παρακάτω μπορείτε να δείτε πως μας φάνηκε το νέο Clio σε μια πρώτη γνωριμία που είχαμε με το νέο μοντέλο.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Prwth-gnwrimia-Neo-Renault-Clio_184696.asp
Ενα γενικό upgrade/facelift έκαναν (ειδικά το εσωτερικό του προηγούμενου ήταν χαζοσχεδιασμένο), ότι θα πούλαγε θα πουλήσει. Στο Fiesta έκαναν το ίδιο αλλά νομίζω καλύτερα και σε μεγαλύτερο βαθμό με μικρό μειον στους χώρους αλλά πλεονέκτημα σε άλλους τομείς. Η VW έκανε αντικειμενικά καλύτερη δουλειά αλλά με ατολμία στο σχεδιασμό και εν τέλει χωρίς να δημιουργήσει κάτι αντικειμενικά καλύτερο, για το λόγο αυτό το Ibiza διεθνώς θεωρείται καλύτερη αγορά από το Polo λόγω τιμής για όποιον θέλει VW Group. Το μόνο νέο μοντέλο που μπορεί να αυξήσει μερίδιο είναι το νέο 208 το οποίο αισθητικά φαίνεται πολύ καλό αλλά με προυποθέσεις οτι πρώτον σε βολεύει το περίεργο μικρό-και-χαμηλά τιμόνι (εμένα όχι) και οτι η Peugeot θα έχει κόψει τις βλακειούλες και τα μικροπροβλήματα τα οποία ειδικά στα μικρά της μοντέλα είναι συνηθισμένα (ο χρόνος θα δείξει). Οποιος θέλει απλά αξιοπιστία πάει Toyota ή Ηonda ή αν δεν έχει τόσα χρήματα Hyundai, πάντα με συμβιβασμούς στα γιαπωνέζινα από πλευράς υλικών/διάκοσμου και 'αίσθησης'. Αυτή είναι η καθαρή αλήθεια, από εκεί και πέρα είναι πάντα υποκειμενικό, ό,τι διαλέξει κανείς καλορίζικο και τυχερό ...
Πιστεύω το νέο Clio θα είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του. Εξαιρετικό αυτοκίνητο με άνετους χώρους και ποιοτικό. Αν η υβριδική έκδοση είναι οικονομική τότε θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στις πωλήσεις του. Αναμένω αν θα υπάρξει και έκδοση με φυσικό αέριο όπως στα αυτοκίνητα του VAG.
Το αυτοκίνητο το είδα πρόσφατα στη Γαλλία όπου και μπήκα μέσα. Είναι 2 σκαλιά πάνω από το προηγούμενο μοντέλο σε ποιότητα κατασκευής. Παρ όλα αυτά ο ανταγωνισμος σε αυτή τη κατηγορία είναι πολύ υψηλός.
Παιδιά καλημερα σας, θέλω να σας ρωτήσω το νέο clio το είδατε από κοντά; από χώρους και χώρο αποσκευών πως είναι; ευχαριστώ πολύ
Απάντηση: Παρακάτω μπορείτε να δείτε πως μας φάνηκε το νέο Clio σε μια πρώτη γνωριμία που είχαμε με το νέο μοντέλο. https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Prwth-gnwrimia-Neo-Renault-Clio_184696.asp