Νισάφι πια με τη λογική 'ολα καλά', οι αναγνώστες/αγοραστές δεν είναι πρόβατα... μια χαρά αυτοκίνητο είναι, έντιμο και αξιόπιστο και με αρκετά καλή (όμορφη) σχεδίαση εξωτερικά, αλλά 'μοντέρνο΄ το εσωτερικό με ποιά λογική??? ΠΑΝΤΟΤΕ η Huyndai τα i20 τα έφτιαχνε με συγκεκριμένη λογική - μηχανικά μέρη αξιόπιστα με επαρκή ισχύ και καλά αλλά όχι κορυφαία χαρακτηριστικά, πολύ καλοί χώροι για την κατηγορία, απλά αξιοπρεπή αλλά βαρετή οδική συμπεριφορά, εσωτερικό 'προηγούμενης γενιάς' και σε ύφος και σε υλικά για να κρατιέται το κόστος χαμηλά και να απευθύνεται στον πολύ κόσμο (το γιατί δεν εισάγεται στην χώρα μας το Accent , ήτοι η πεντάθυρη ουσιαστικά έκδοση, ρωτήστε την αντιπροσωπεία...)... γιατί δηλαδή πρέπει σώνει και καλά να το πείτε 'μοντέρνο', ένα απλό μονότονο εσωτερικό είναι με μέτρια υλικά (το προηγούμεο i20 στα τρία χρόνια ξέφτιζε μέσα, αλλά οι αρθρογράφοι μάλλον ζουν σε άλλο κόσμο...)... δηλαδή εάν αυτό είναι μοντέρνο, τι είναι τα (τυχαία σειρά) Polo, Fiesta, 208 κλπ...
Νισάφι πια με τη λογική 'ολα καλά', οι αναγνώστες/αγοραστές δεν είναι πρόβατα... μια χαρά αυτοκίνητο είναι, έντιμο και αξιόπιστο και με αρκετά καλή (όμορφη) σχεδίαση εξωτερικά, αλλά 'μοντέρνο΄ το εσωτερικό με ποιά λογική??? ΠΑΝΤΟΤΕ η Huyndai τα i20 τα έφτιαχνε με συγκεκριμένη λογική - μηχανικά μέρη αξιόπιστα με επαρκή ισχύ και καλά αλλά όχι κορυφαία χαρακτηριστικά, πολύ καλοί χώροι για την κατηγορία, απλά αξιοπρεπή αλλά βαρετή οδική συμπεριφορά, εσωτερικό 'προηγούμενης γενιάς' και σε ύφος και σε υλικά για να κρατιέται το κόστος χαμηλά και να απευθύνεται στον πολύ κόσμο (το γιατί δεν εισάγεται στην χώρα μας το Accent , ήτοι η πεντάθυρη ουσιαστικά έκδοση, ρωτήστε την αντιπροσωπεία...)... γιατί δηλαδή πρέπει σώνει και καλά να το πείτε 'μοντέρνο', ένα απλό μονότονο εσωτερικό είναι με μέτρια υλικά (το προηγούμεο i20 στα τρία χρόνια ξέφτιζε μέσα, αλλά οι αρθρογράφοι μάλλον ζουν σε άλλο κόσμο...)... δηλαδή εάν αυτό είναι μοντέρνο, τι είναι τα (τυχαία σειρά) Polo, Fiesta, 208 κλπ...