Εγώ δεν ξέρω τι λέει η ΔΕΗ και η κάθε εταιρεία παραγωγής ή εμπορίας ρεύματος. Αν και όποτε πάρω ηλεκτρικό, το θέλω ανα πάσα στιγμή φορτισμένο κι έτοιμο.Όσο για το πως θα ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ζήτηση, έχουν αρκετά χρόνια μπροστά τους για να το σκεφτούν και να το αντιμετωπίσουν. Θα έλεγα κι άλλα ειδικά για την ΔΕΗ που έχει το θράσος μετα από τόσες δεκαετίες μονοπώλιο να ζητάει κάτι τέτοιο, αλλά ας όψεται...
Οι παραγωγοί ρεύματος δεν έχουν πρόβλημα με τη νυκτερινή φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αφού θα επιτρέπει σε κάποιες από τις υπάρχουσες μονάδες τους να μη δουλεύουν σε χαμηλό φορτίο ή και να σβήνουν το βράδυ (κάτι που τις καταπονεί) και ταυτόχρονα να βγάζουν τα έξοδά τους. Από την άλλη πλευρά, το μεγάλο πρόβλημα των παραγωγών είναι οι αιχμές (τυπικά μετά το μεσημέρι και νωρίς το βράδυ) που τους υποχρεώνει να κατασκευάζουν και να συντηρούν μονάδες μόνο και μόνο γι' αυτόν τον λόγο. Αυτό λοιπόν που θα ήθελαν, είναι να αξιοποιήσουν τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων (εφόσον φυσικά είναι παρκαρισμένα και στην "πρίζα" τις ώρες των αιχμών), για να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουν σε νέες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής. Το θέμα είναι ποιος θα επιβαρυνθεί το μεγαλύτερο κόστος των αμφίδρομων φορτιστών και κυρίως τις επιπτώσεις στη ζωή των μπαταριών από τους αυξημένους κύκλους φόρτισης-εκφόρτισης. Και φυσικά θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για ενδεχόμενη χρήση του αυτοκινήτου ενώ θα βρίσκεται με μισογεμάτη (ή μισοάδεια!) τη μπαταρία.
Εγώ δεν ξέρω τι λέει η ΔΕΗ και η κάθε εταιρεία παραγωγής ή εμπορίας ρεύματος. Αν και όποτε πάρω ηλεκτρικό, το θέλω ανα πάσα στιγμή φορτισμένο κι έτοιμο.Όσο για το πως θα ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ζήτηση, έχουν αρκετά χρόνια μπροστά τους για να το σκεφτούν και να το αντιμετωπίσουν. Θα έλεγα κι άλλα ειδικά για την ΔΕΗ που έχει το θράσος μετα από τόσες δεκαετίες μονοπώλιο να ζητάει κάτι τέτοιο, αλλά ας όψεται...
Οι παραγωγοί ρεύματος δεν έχουν πρόβλημα με τη νυκτερινή φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αφού θα επιτρέπει σε κάποιες από τις υπάρχουσες μονάδες τους να μη δουλεύουν σε χαμηλό φορτίο ή και να σβήνουν το βράδυ (κάτι που τις καταπονεί) και ταυτόχρονα να βγάζουν τα έξοδά τους. Από την άλλη πλευρά, το μεγάλο πρόβλημα των παραγωγών είναι οι αιχμές (τυπικά μετά το μεσημέρι και νωρίς το βράδυ) που τους υποχρεώνει να κατασκευάζουν και να συντηρούν μονάδες μόνο και μόνο γι' αυτόν τον λόγο. Αυτό λοιπόν που θα ήθελαν, είναι να αξιοποιήσουν τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων (εφόσον φυσικά είναι παρκαρισμένα και στην "πρίζα" τις ώρες των αιχμών), για να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουν σε νέες μονάδες ηλεκτροπαραγωγής. Το θέμα είναι ποιος θα επιβαρυνθεί το μεγαλύτερο κόστος των αμφίδρομων φορτιστών και κυρίως τις επιπτώσεις στη ζωή των μπαταριών από τους αυξημένους κύκλους φόρτισης-εκφόρτισης. Και φυσικά θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για ενδεχόμενη χρήση του αυτοκινήτου ενώ θα βρίσκεται με μισογεμάτη (ή μισοάδεια!) τη μπαταρία.