Ο,τι και να πει κανείς το Α1 είναι αυτή τη στιγμή το πιο premium μικρό - και αυτό φαίνεται στην τιμή, μην κοροιδευόμαστε. Το Vignale είναι μια έξυπνη, κατά τη δική μου γνώμη, κίνηση της Ford η οποία προσφέρει ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικούς κινητήρες και κρατήματα αλλά και καλή ποιότητα κύλισης και με υπερπλήρη εξοπλισμό (για να πάρεις τα ίδια, πχ Navigator, στο A3 θέλεις 10 χιλιάρικα ακόμη...) σε τιμή τσουχτερή μεν αλλά οριακά γήινη δε. Εάν κάποιος θέλει όμως οπωσδήποτε ψηφιακό πίνακα οργάνων (του Fiesta είναι όμορφος αλλά συμβατικός), καλύτερους χώρους και αυτόματο κιβώτιο (στο Fiesta είναι μάλλον μέτριο) θα βάλει αρκετά βαθύτερα το χέρι στην τσέπη και θα πάρει το Α3 - πάντα με κάποιες ανησυχίες για την αξιοπιστία των αυτόματων κιβωτίων της VW. Το ερώτημα βέβαια παραμένει εάν αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα για ένα πιο καλοντυμένο Polo, αλλά αυτά είναι υποκειμενικά και όποιος έχει χρήματα και θέλει premium θα πάει 'καρφί' στο Α3, δεν υπάρχει άλλη σκέψη... Αυτά μέχρι την έλευση του νέου 208 - το οποίο φυσικά και αυτό θα έχει τα συν και πλην της Peugeot και νομίζω περισσότερο θα 'κτυπήσει' το Fiesta παρά το Α3.
Ο,τι και να πει κανείς το Α1 είναι αυτή τη στιγμή το πιο premium μικρό - και αυτό φαίνεται στην τιμή, μην κοροιδευόμαστε. Το Vignale είναι μια έξυπνη, κατά τη δική μου γνώμη, κίνηση της Ford η οποία προσφέρει ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικούς κινητήρες και κρατήματα αλλά και καλή ποιότητα κύλισης και με υπερπλήρη εξοπλισμό (για να πάρεις τα ίδια, πχ Navigator, στο A3 θέλεις 10 χιλιάρικα ακόμη...) σε τιμή τσουχτερή μεν αλλά οριακά γήινη δε. Εάν κάποιος θέλει όμως οπωσδήποτε ψηφιακό πίνακα οργάνων (του Fiesta είναι όμορφος αλλά συμβατικός), καλύτερους χώρους και αυτόματο κιβώτιο (στο Fiesta είναι μάλλον μέτριο) θα βάλει αρκετά βαθύτερα το χέρι στην τσέπη και θα πάρει το Α3 - πάντα με κάποιες ανησυχίες για την αξιοπιστία των αυτόματων κιβωτίων της VW. Το ερώτημα βέβαια παραμένει εάν αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα για ένα πιο καλοντυμένο Polo, αλλά αυτά είναι υποκειμενικά και όποιος έχει χρήματα και θέλει premium θα πάει 'καρφί' στο Α3, δεν υπάρχει άλλη σκέψη... Αυτά μέχρι την έλευση του νέου 208 - το οποίο φυσικά και αυτό θα έχει τα συν και πλην της Peugeot και νομίζω περισσότερο θα 'κτυπήσει' το Fiesta παρά το Α3.