Έχει κανείς απαιτήσεις εκτός δρόμου όταν αγοράζει SUV;
Χρήστος S
Ποιος ο λόγος να πάρεις SUV αν δεν έχει τετρακίνηση; Για να κολλάς σε δέκα πόντους χιόνι και έναν πόντο πάγο; Το θέμα είναι αν όντως χρειάζεσαι τετρακίνηση και άρα SUV. Γιατί ψηλή θέση οδήγησης και χώρους προσφέρουν και άλλου είδους οχήματα. Αν μένεις Αθήνα ή γενικά σε πόλη δεν χρειάζεσαι σε καμία περίπτωση SUV. Αν το πάρεις, θα είναι καθαρά χάριν γούστου και δικαίωμα του καθενός φυσικά να οδηγάει ότι αμάξι γουστάρει. Αν όμως μένεις επαρχία τότε ενδεχομένως χρειάζεσαι την έξτρα ασφάλεια της τετρακίνησης. Και με ένα χειμερινό ή all seasons ελαστικό είσαι κομπλέ. Σιγά μην αλλάζουμε και λάστιχα κάθε τρεις και λίγο. Με άλλα λόγια ναι. Για μένα τουλάχιστον είναι απαραίτητη η τετρακίνηση στα SUV. Και θα το πήγαινα κι ακόμα παραπέρα και θα έλεγα πως όλα τα μοντέλα θα έπρεπε να είχαν και τετρακίνητες εκδόσεις. Γι αυτούς που θέλουν μεν τετρακίνηση αλλά όχι SUV.
Ναι σίγουρα τα αγοράζουν για τις εκτός δρόμου δυνατότητες τους, ξέρετε τι είναι να ανεβαινεις τα πεζοδρόμια στο Κολωνάκι, στη Γλυφάδα, στην Κηφισιά και όχι μόνο. Πολλοί λίγοι /ες είναι αυτοί πού χρησιμοποιουν τέτοια αυτοκίνητα για εκτός δρόμου και φυσικά οι επιλογές τους σε μάρκες είναι πολύ διαφορετικές .Ξέρεις τι νιώθει η μαντάμ όταν πηγαίνει στο HONDO για ψώνια και βγαίνει από την suvάρα της, πωπωπω κακίες λέω πρωί πρωί.
Σήμερα όταν αγοράζεις ένα SUV για να κινηθείς ΚΑΙ εκτός δρόμου, δεν είσαι διατεθειμένος να κάνεις συμβιβασμούς στη κυρίως μεταφορά σου που είναι στην άσφαλτο, όπως πριν από μερικά χρόνια. Γιατί στην καλύτερη περίπτωση τα SUV θα κινηθούν μόνο περιστασιακά σε δύσκολες διαδρομές εκτός δρόμου, και εκεί τα λάστιχα μικτής χρήσης, μια καλή απόσταση από το έδαφος και κυρίως οι μικροί πρόβολοι, λύνουν πρακτικά το πρόβλημα. Έχετε δίκιο όμως, ότι οι κοντοί πρόβολοι θυσιάζονται σήμερα στο βωμό της αισθητικής και της αεροδυναμικής, οπότε το επόμενο καλύτερο είναι ένα "συμμαζεμένο" κάτω μέρος του αυτοκινήτου που δεν θα "μαγκώσει" σε εμπόδια και δεν θα υποστεί ζημιά σε περίπτωση επαφής, και εύκαμπτη ποδιά κάτω από τον εμπρός προφυλακτήρα.
Ποιος ο λόγος να πάρεις SUV αν δεν έχει τετρακίνηση; Για να κολλάς σε δέκα πόντους χιόνι και έναν πόντο πάγο; Το θέμα είναι αν όντως χρειάζεσαι τετρακίνηση και άρα SUV. Γιατί ψηλή θέση οδήγησης και χώρους προσφέρουν και άλλου είδους οχήματα. Αν μένεις Αθήνα ή γενικά σε πόλη δεν χρειάζεσαι σε καμία περίπτωση SUV. Αν το πάρεις, θα είναι καθαρά χάριν γούστου και δικαίωμα του καθενός φυσικά να οδηγάει ότι αμάξι γουστάρει. Αν όμως μένεις επαρχία τότε ενδεχομένως χρειάζεσαι την έξτρα ασφάλεια της τετρακίνησης. Και με ένα χειμερινό ή all seasons ελαστικό είσαι κομπλέ. Σιγά μην αλλάζουμε και λάστιχα κάθε τρεις και λίγο. Με άλλα λόγια ναι. Για μένα τουλάχιστον είναι απαραίτητη η τετρακίνηση στα SUV. Και θα το πήγαινα κι ακόμα παραπέρα και θα έλεγα πως όλα τα μοντέλα θα έπρεπε να είχαν και τετρακίνητες εκδόσεις. Γι αυτούς που θέλουν μεν τετρακίνηση αλλά όχι SUV.
Ναι σίγουρα τα αγοράζουν για τις εκτός δρόμου δυνατότητες τους, ξέρετε τι είναι να ανεβαινεις τα πεζοδρόμια στο Κολωνάκι, στη Γλυφάδα, στην Κηφισιά και όχι μόνο. Πολλοί λίγοι /ες είναι αυτοί πού χρησιμοποιουν τέτοια αυτοκίνητα για εκτός δρόμου και φυσικά οι επιλογές τους σε μάρκες είναι πολύ διαφορετικές .Ξέρεις τι νιώθει η μαντάμ όταν πηγαίνει στο HONDO για ψώνια και βγαίνει από την suvάρα της, πωπωπω κακίες λέω πρωί πρωί.
Σήμερα όταν αγοράζεις ένα SUV για να κινηθείς ΚΑΙ εκτός δρόμου, δεν είσαι διατεθειμένος να κάνεις συμβιβασμούς στη κυρίως μεταφορά σου που είναι στην άσφαλτο, όπως πριν από μερικά χρόνια. Γιατί στην καλύτερη περίπτωση τα SUV θα κινηθούν μόνο περιστασιακά σε δύσκολες διαδρομές εκτός δρόμου, και εκεί τα λάστιχα μικτής χρήσης, μια καλή απόσταση από το έδαφος και κυρίως οι μικροί πρόβολοι, λύνουν πρακτικά το πρόβλημα. Έχετε δίκιο όμως, ότι οι κοντοί πρόβολοι θυσιάζονται σήμερα στο βωμό της αισθητικής και της αεροδυναμικής, οπότε το επόμενο καλύτερο είναι ένα "συμμαζεμένο" κάτω μέρος του αυτοκινήτου που δεν θα "μαγκώσει" σε εμπόδια και δεν θα υποστεί ζημιά σε περίπτωση επαφής, και εύκαμπτη ποδιά κάτω από τον εμπρός προφυλακτήρα.