Σίγουρα η μεσαία κατηγορία φαίνεται να πνέει τα λοίσθια, με επικράτηση κυρίως των γερμανών κατασκευαστών, όπου επιβιώνει! Κι αυτό πανευρωπαικά, αν όχι παγκόσμια... Σαν περιοδικό αυτοκινήτου μάλλον ο κλήρος πέφτει σε σας να εξετάσετε τους λόγους! Με τιμές αγοράς πάνω από 30000 €, και υψηλές τιμές service, σίγουρα η κρίση στην κατηγορία δικαιολογείται
Ότι καί νά γίνει τήν ομορφιά τού σεντάν δέν προκειται νά τήν φτάσουν τά κροσσόβερ.Μπροστά στά σεντάν φαντάζουν ακόμα καί τά πιό όμορφα από αυτά χοντροκομμένα.Μήν ξεχνάμε ότι τό όνειρο τού Έλληνα διαχρονικά είναι ή κούρσα καί όχι τά διάφορα τζιποειδή όσο καί άν τά τελευταία ειδικά χρόνια έχουν γλυκάνει τίς γραμμές του όρα πεζω!
Ατυχές το παράδειγμα της octavia, όχι λόγω μεγέθους αλλά επειδή είναι 5θυρη και όχι sedan. Το μεγάλο ατού των μοντέλων που έδιωξαν τα sedan από τους δρόμους, είναι καθαρά η πρακτικότητα των suv-5θυρων αυτοκινήτων στη συνείδηση των καταναλωτών. Όσο κι αν σου άρεσε πχ το focus sedan, το μικρό άνοιγμα του χώρου αποσκευών σχεδόν ακύρωνε τον τρίτο όγκο. Σήμερα θέλεις ένα αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές, ένα μικρό crossover καλύπτει περισσότερες ανάγκες. Το sedan σε περιορίζει και χρήματα για πάνω από ένα αυτοκίνητο στην οικογένεια είναι πολυτέλεια άπιαστη.
Σίγουρα η μεσαία κατηγορία φαίνεται να πνέει τα λοίσθια, με επικράτηση κυρίως των γερμανών κατασκευαστών, όπου επιβιώνει! Κι αυτό πανευρωπαικά, αν όχι παγκόσμια... Σαν περιοδικό αυτοκινήτου μάλλον ο κλήρος πέφτει σε σας να εξετάσετε τους λόγους! Με τιμές αγοράς πάνω από 30000 €, και υψηλές τιμές service, σίγουρα η κρίση στην κατηγορία δικαιολογείται
Ότι καί νά γίνει τήν ομορφιά τού σεντάν δέν προκειται νά τήν φτάσουν τά κροσσόβερ.Μπροστά στά σεντάν φαντάζουν ακόμα καί τά πιό όμορφα από αυτά χοντροκομμένα.Μήν ξεχνάμε ότι τό όνειρο τού Έλληνα διαχρονικά είναι ή κούρσα καί όχι τά διάφορα τζιποειδή όσο καί άν τά τελευταία ειδικά χρόνια έχουν γλυκάνει τίς γραμμές του όρα πεζω!
Ατυχές το παράδειγμα της octavia, όχι λόγω μεγέθους αλλά επειδή είναι 5θυρη και όχι sedan. Το μεγάλο ατού των μοντέλων που έδιωξαν τα sedan από τους δρόμους, είναι καθαρά η πρακτικότητα των suv-5θυρων αυτοκινήτων στη συνείδηση των καταναλωτών. Όσο κι αν σου άρεσε πχ το focus sedan, το μικρό άνοιγμα του χώρου αποσκευών σχεδόν ακύρωνε τον τρίτο όγκο. Σήμερα θέλεις ένα αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές, ένα μικρό crossover καλύπτει περισσότερες ανάγκες. Το sedan σε περιορίζει και χρήματα για πάνω από ένα αυτοκίνητο στην οικογένεια είναι πολυτέλεια άπιαστη.