Φυσικά και έχει σημασία η οδική συμπεριφορά στα μικρομεσαία!! Τώρα ο ημιακαμπτος με τους πολλαπλούς συνδέσμους δεν παίζει τόσο ρόλο στα κρατήματα και αυτό μας το απέδειξε η Ford με το νέο Focus! Παίζουν ρόλο πολλά άλλα πράγματα όπως η γεωμετρία της ανάρτησης οι σύνδεσμοι κτλ. Οι πολλαπλοί τελικά βοηθούν τους κατασκευαστές να πετύχουν καλύτερη άνεση και κρατήματα σε δρομους με ανωμαλίες! Άλλωστε αυτό εκτός από εμένα το έχετε διαπιστώσει και εσείς που αναφερθήκατε στο νεο focus γράφοντας ότι με ημιάκαμπτο άξονα στρίβει καλύτερα απο το προηγούμενο και απο τα περισσότερα μοντέλα σήμερα με πολλαπλούς! Η πίσω κίνηση είναι άλλο θέμα, δεν νομίζω ότι χρειάζεται στα μικρομεσαία αλλά ταιριάζει καλύτερα σε σπορ αμάξια!
Μπραβο στους ασιάτες που ξύπνησαν και έβαλαν πολλαπλών συνδέσμων αυτο με το φορντ φοκους με τον ημιακαμπτο ειναι ανέκδοτο στριβει καλα αλλλα ο ημιακαμπτος εχει και ενα οριο στην προσφυση το οποιυ σπαει αντίθετα ο πολλαπλών συνδέσμων τα ορια στην πρόσφυση είναι μεγαλύτερη
Κατοχος εδω και 1.5 μηνα και δεν αλλαζω ουτε την ανεση, ουτε την οικονομια, ουτε την οδηγικη συμπεριφορα που προσφερει για την κατηγορια του, η Toyota μπαινει ξανα στον αγωνα των δυναμικων μικρομεσσαιων!!
...ρωτήστε 'όλους' τους κατασκευαστές να μας πουν τελικά δημόσια ΓΙΑΤΙ, κ.τ.λ. κατασκευάζουν προσθιοκίνητα οχήματα στο σύνολο τους... και μην μου δείξουν κάποιοι βιντεάκια με χρόνους 4κίνητων, προσθιοκίνητων, πισωκίνητων, ότι τα προσθιοκίνητα κάνουν καλύτερους χρόνους από τα πισωκίνητα... ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ...
Καλύτερα δεν είναι να σε σπρώχνουν, από το να σε τραβάνε; Ειδικά σε ανηφόρες...
Φυσικά και έχει σημασία η οδική συμπεριφορά στα μικρομεσαία!! Τώρα ο ημιακαμπτος με τους πολλαπλούς συνδέσμους δεν παίζει τόσο ρόλο στα κρατήματα και αυτό μας το απέδειξε η Ford με το νέο Focus! Παίζουν ρόλο πολλά άλλα πράγματα όπως η γεωμετρία της ανάρτησης οι σύνδεσμοι κτλ. Οι πολλαπλοί τελικά βοηθούν τους κατασκευαστές να πετύχουν καλύτερη άνεση και κρατήματα σε δρομους με ανωμαλίες! Άλλωστε αυτό εκτός από εμένα το έχετε διαπιστώσει και εσείς που αναφερθήκατε στο νεο focus γράφοντας ότι με ημιάκαμπτο άξονα στρίβει καλύτερα απο το προηγούμενο και απο τα περισσότερα μοντέλα σήμερα με πολλαπλούς! Η πίσω κίνηση είναι άλλο θέμα, δεν νομίζω ότι χρειάζεται στα μικρομεσαία αλλά ταιριάζει καλύτερα σε σπορ αμάξια!
Μπραβο στους ασιάτες που ξύπνησαν και έβαλαν πολλαπλών συνδέσμων αυτο με το φορντ φοκους με τον ημιακαμπτο ειναι ανέκδοτο στριβει καλα αλλλα ο ημιακαμπτος εχει και ενα οριο στην προσφυση το οποιυ σπαει αντίθετα ο πολλαπλών συνδέσμων τα ορια στην πρόσφυση είναι μεγαλύτερη
Κατοχος εδω και 1.5 μηνα και δεν αλλαζω ουτε την ανεση, ουτε την οικονομια, ουτε την οδηγικη συμπεριφορα που προσφερει για την κατηγορια του, η Toyota μπαινει ξανα στον αγωνα των δυναμικων μικρομεσσαιων!!
...ρωτήστε 'όλους' τους κατασκευαστές να μας πουν τελικά δημόσια ΓΙΑΤΙ, κ.τ.λ. κατασκευάζουν προσθιοκίνητα οχήματα στο σύνολο τους... και μην μου δείξουν κάποιοι βιντεάκια με χρόνους 4κίνητων, προσθιοκίνητων, πισωκίνητων, ότι τα προσθιοκίνητα κάνουν καλύτερους χρόνους από τα πισωκίνητα... ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ...