....Ομορφο και μεσα και εξω!!!!! Αλλα και ο κινητηρας των 1000 κυβικων με τους 117 ιππους, πολυ ''βολικος'' για την ελληνικη αγορα. Αυτοι που ψαχνουν για ενα ξεχωριστο design, θα δυσκολευτουν να διαλεξουν μεταξυ Juke και Toyota CH-R ! Aν η τιμη του ξεκιναει κατω απο τα 20.000 euro, νομιζω οτι θα εχει σοβαρη εμπορικη επιτυχια στην χωρα μας.
μονο μ ενα κινητηριο συνολο; 1000λιαρι που ειναι ο 1300 με ταο 130 150 160 αλογα; αυτο με τα 1000ρια τα τρικυλινδρα να κινουν μεγαλα οχηματα ποτε δεν μου γεμισε το ματι
Μου αρέσει πολύ, αλλά μου άρεσε και το προηγούμενο με τον πιο εκκεντρικό του χαρακτήρα και θα προτιμούσα και το νέο να είναι εξίσου εκκεντρικό. Ας είναι όμως είναι εξαιρετικό. Θα ήθελα όμως και ένα μοντέλο με τετρακίνηση και πιο ισχυρό κινητήρα, ας πούμε με 1600 cc και πάνω από 200 ίππους, σε ένα όσο το δυνατό πιο ελαφρύ αμάξωμα.
....Ομορφο και μεσα και εξω!!!!! Αλλα και ο κινητηρας των 1000 κυβικων με τους 117 ιππους, πολυ ''βολικος'' για την ελληνικη αγορα. Αυτοι που ψαχνουν για ενα ξεχωριστο design, θα δυσκολευτουν να διαλεξουν μεταξυ Juke και Toyota CH-R ! Aν η τιμη του ξεκιναει κατω απο τα 20.000 euro, νομιζω οτι θα εχει σοβαρη εμπορικη επιτυχια στην χωρα μας.
μονο μ ενα κινητηριο συνολο; 1000λιαρι που ειναι ο 1300 με ταο 130 150 160 αλογα; αυτο με τα 1000ρια τα τρικυλινδρα να κινουν μεγαλα οχηματα ποτε δεν μου γεμισε το ματι
Ααααααααα.... αυτό είναι όμορφο. Μπουααααααχαχαχαχα!
Μου αρέσει πολύ, αλλά μου άρεσε και το προηγούμενο με τον πιο εκκεντρικό του χαρακτήρα και θα προτιμούσα και το νέο να είναι εξίσου εκκεντρικό. Ας είναι όμως είναι εξαιρετικό. Θα ήθελα όμως και ένα μοντέλο με τετρακίνηση και πιο ισχυρό κινητήρα, ας πούμε με 1600 cc και πάνω από 200 ίππους, σε ένα όσο το δυνατό πιο ελαφρύ αμάξωμα.