Καλό είναι να προβλεφθούν υποδομές για τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σύντομα, μια και μετά τις πρόσφατες εξαγγελίες του πρωθυπουργού αναμένεται σημαντική δραστηριότητα για ανέγερση νέων οικοδομών. Όμως η ουσία βρίσκεται στο ότι η παραγωγή ρεύματος στην Ελλάδα γίνεται μόνο κατά περίπου 20% από ανανεώσιμες πηγές (συμπεριλαμβάνοντας και τις υδατοπτώσεις) κάτι που βελτιώνει το περιβάλλον στις μεγάλες πόλεις, δεν μειώνει όμως σημαντικά τη συνολική παραγωγή του CO2.
Οι κυβερνήσεις ας παίρνουν όσα μέτρα θέλουν! Οι υποδομές είναι ένα πρόβλημα το άλλο πρόβλημα είναι ότι τα ηλεκτρικά έχουν μικρή αυτονομία και θέλουν συνήθως 1ωρα φόρτιση αντε στην καλύτερη περίπτωση 30' αν θες να πας Αθήνα Θεσσαλονίκη, χαιρετίσματα... Και το πιο βασικό πρόβλημα είναι η τιμή τους που το πιο οικονομικό κοστίζει 30000€ οπότε το ερώτημα είναι ποιος θα προτιμήσει ένα τέτοιο όχημα?
Καλό είναι να προβλεφθούν υποδομές για τη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σύντομα, μια και μετά τις πρόσφατες εξαγγελίες του πρωθυπουργού αναμένεται σημαντική δραστηριότητα για ανέγερση νέων οικοδομών. Όμως η ουσία βρίσκεται στο ότι η παραγωγή ρεύματος στην Ελλάδα γίνεται μόνο κατά περίπου 20% από ανανεώσιμες πηγές (συμπεριλαμβάνοντας και τις υδατοπτώσεις) κάτι που βελτιώνει το περιβάλλον στις μεγάλες πόλεις, δεν μειώνει όμως σημαντικά τη συνολική παραγωγή του CO2.
Οι κυβερνήσεις ας παίρνουν όσα μέτρα θέλουν! Οι υποδομές είναι ένα πρόβλημα το άλλο πρόβλημα είναι ότι τα ηλεκτρικά έχουν μικρή αυτονομία και θέλουν συνήθως 1ωρα φόρτιση αντε στην καλύτερη περίπτωση 30' αν θες να πας Αθήνα Θεσσαλονίκη, χαιρετίσματα... Και το πιο βασικό πρόβλημα είναι η τιμή τους που το πιο οικονομικό κοστίζει 30000€ οπότε το ερώτημα είναι ποιος θα προτιμήσει ένα τέτοιο όχημα?
...όσοι γνωρίζουν από Ελλάδα, ΞΕΡΟΥΝ!!! ...το ζήτημα είναι η προσπάθεια... με τα όποια θετικά, αρνητικά, κ.τ.λ. ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ...