ειναι δυσφημιση να συγκρινετε το 508 με τα αλλα 2 που εχουν μονο ονομα .. απο ποιοτητα ,τεχνολογια , σχεδιο , πατημα (αρκει να μπει οποιος εχει απορια στο youtube στην αποφυγη ταρανδου να δει το αλτεον που ουτε μετο dacia δεν μπορει να συγκριθει )και εχει ενα σκασμο λεφτα παραπανω.
Το 508 και το Arteon δεν τα θεωρώ ανταγωνιστικά, αρχικά λόγω διαφοράς μεγέθους , τιμής και μετά λόγω διαφορετικού κοινού όπου απευθύνονται. Ανταγωνιστικά θεωρώ το 508 και το Passat . Η επιλογή έχει να κανει με τις προτεραιότητες, γούστα του καθενός..
Σε τι υστερεί το peugeot απο aerton και passat σε τίποτα . Ας φύγει λιγο αυτο το κόμπλεξ που έχουν ολοι οι Έλληνες δηλαδή premium δεν είναι μονο τα γερμανικά και πλεον με αποδείξεις
Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά. Τέλος με την μουφα premium των Γερμανών. Το 508 είναι η απόδειξη...
ειναι δυσφημιση να συγκρινετε το 508 με τα αλλα 2 που εχουν μονο ονομα .. απο ποιοτητα ,τεχνολογια , σχεδιο , πατημα (αρκει να μπει οποιος εχει απορια στο youtube στην αποφυγη ταρανδου να δει το αλτεον που ουτε μετο dacia δεν μπορει να συγκριθει )και εχει ενα σκασμο λεφτα παραπανω.
Το 508 και το Arteon δεν τα θεωρώ ανταγωνιστικά, αρχικά λόγω διαφοράς μεγέθους , τιμής και μετά λόγω διαφορετικού κοινού όπου απευθύνονται. Ανταγωνιστικά θεωρώ το 508 και το Passat . Η επιλογή έχει να κανει με τις προτεραιότητες, γούστα του καθενός..
Σε τι υστερεί το peugeot απο aerton και passat σε τίποτα . Ας φύγει λιγο αυτο το κόμπλεξ που έχουν ολοι οι Έλληνες δηλαδή premium δεν είναι μονο τα γερμανικά και πλεον με αποδείξεις
Tο οτι φτασαμε σε σημειο να συγκρινουμε peugeot με passat ποσο μαλλον και arteon τι να πω