Από εμπειρία παραθέτω τα εξής:
Πριν πολλά χρόνια μέχρι την πρώτη απόσυρση του 1991 ο ραγιάς εάν είχε χρήματα να αγοράσει αυτοκίνητο- τραπεζικά δάνεια γιόκ γαρ- αγόραζε αυτοκίνητο το πολύ 1200cc. Όποιος είχε 1300 ή 1400 ήταν άρχοντας. Φθάνουμε στο 1991 μας πουλάνε το παραμύθι και επ ευκαιρία της απόσυρσης αγοράζουμε όλοι αυτοκίνητα τουλάχιστον 1600cc και εμφανίζονται και τα πρώτα δίλιτρα και βάλε σε μεγάλους αριθμούς. Την επόμενη κιόλας χρονιά το αφερέγγυο ελληνικό κράτος εισάγει τα τεκμήρια εισοδήματος ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου και τότε καταλαβαίνουμε ότι είδαμε το τυράκι όχι όμως και τη φάκα. Κλάμα η κυρία!!!
Το 2007-2008 το κράτος μειώνει τον φόρο στα θηριώδη τζιπ και όλοι τρέχουν να αγοράσουν τζιπ 2500-5000cc με δανεικά από τις τράπεζες γιατί είναι φθηνά χωρίς να υπολογίσουν ούτε το κόστος χρήσης ούτε την αφερεγγυότητα του ελληνικού κράτους. Την επαύριο βρίσκονται αντιμέτωποι με ψηλά τεκμήρια και τέλη κυκλοφορίας, πλακώνει η κρίση αδυνατούν να πληρώσουν τα δάνεια και τα τέλη και ετσι τα αυτοκίνητα μετατρέπονται σε κοτέτσια καθώς αδυνατούν να τα πουλήσουν και καταθέτουν πινακίδες. Ξανά κλάμα η κυρία!!!
Το σημερινό μου μοιάζει σαν το νέο τυράκι με τη φάκα. Υπόσχονται φοροελαφρύνσεις για να μας ξαναβάλουν να πάρουμε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον θα μας πούνε περάστε από το ταμείο γιατί πρέπει να πληρώσετε τα νέα τεκμήρια.
Πρέπει να καταλάβουμε ότι το αυτοκίνητο για το ελληνικό κράτος είναι μία πολύτιμη αγελάδα την οποία δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσει να αρμέγει.
Θα θελα πολύ να διαψευστώ αλλά φοβάμαι πως όχι.
Δεν είναι μόνο τα τεκμήρια, αλλά και τα πολύ υψηλά τέλη κυκλοφορίας, που μας έχουν αναγκάσει να καταθέσουμε τις πινακίδες. Για τα τεκμήρια είπαν ότι θα καταργηθούν, αλλά για τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας άνω των 600 ευρώ, για τα παλιά δίλιτρα, δεν είπαν τίποτα.
Panos έχεις δίκιο σε ΟΛΑ, νομίζω, όμως, πως τα κίνητρα για αγορά ΙΧ μεγάλου κυβισμού ήταν ένα προεκλογικό κόλπο στις ευρωεκλογές του 2009, τότε με-τι σύμπτωση...;-τα τηλεοπτικά spots με τα παπαγαλάκια! κάτι ,που τα κάνει πολύ-πολύ χειρότερα! Οσο για το κράτος, εικόνα και ομοίωση μας, με τις αλλοπρόσαλλες πολιτικές του ευθύνεται στο ακέραιο και για την έλλειψη εθνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και παραμένει κόκκινο πανί για κάθε υποψήφιο υγιή επενδυτή
Από εμπειρία παραθέτω τα εξής: Πριν πολλά χρόνια μέχρι την πρώτη απόσυρση του 1991 ο ραγιάς εάν είχε χρήματα να αγοράσει αυτοκίνητο- τραπεζικά δάνεια γιόκ γαρ- αγόραζε αυτοκίνητο το πολύ 1200cc. Όποιος είχε 1300 ή 1400 ήταν άρχοντας. Φθάνουμε στο 1991 μας πουλάνε το παραμύθι και επ ευκαιρία της απόσυρσης αγοράζουμε όλοι αυτοκίνητα τουλάχιστον 1600cc και εμφανίζονται και τα πρώτα δίλιτρα και βάλε σε μεγάλους αριθμούς. Την επόμενη κιόλας χρονιά το αφερέγγυο ελληνικό κράτος εισάγει τα τεκμήρια εισοδήματος ανάλογα με τον κυβισμό του αυτοκινήτου και τότε καταλαβαίνουμε ότι είδαμε το τυράκι όχι όμως και τη φάκα. Κλάμα η κυρία!!! Το 2007-2008 το κράτος μειώνει τον φόρο στα θηριώδη τζιπ και όλοι τρέχουν να αγοράσουν τζιπ 2500-5000cc με δανεικά από τις τράπεζες γιατί είναι φθηνά χωρίς να υπολογίσουν ούτε το κόστος χρήσης ούτε την αφερεγγυότητα του ελληνικού κράτους. Την επαύριο βρίσκονται αντιμέτωποι με ψηλά τεκμήρια και τέλη κυκλοφορίας, πλακώνει η κρίση αδυνατούν να πληρώσουν τα δάνεια και τα τέλη και ετσι τα αυτοκίνητα μετατρέπονται σε κοτέτσια καθώς αδυνατούν να τα πουλήσουν και καταθέτουν πινακίδες. Ξανά κλάμα η κυρία!!! Το σημερινό μου μοιάζει σαν το νέο τυράκι με τη φάκα. Υπόσχονται φοροελαφρύνσεις για να μας ξαναβάλουν να πάρουμε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον θα μας πούνε περάστε από το ταμείο γιατί πρέπει να πληρώσετε τα νέα τεκμήρια. Πρέπει να καταλάβουμε ότι το αυτοκίνητο για το ελληνικό κράτος είναι μία πολύτιμη αγελάδα την οποία δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσει να αρμέγει. Θα θελα πολύ να διαψευστώ αλλά φοβάμαι πως όχι.
2 χιλιαδες κυβικα συν ηλεκτροκινητηρας 180 αλογα?,θα το σκεφτομουν αν ειχε πανω απο 400!
Δεν είναι μόνο τα τεκμήρια, αλλά και τα πολύ υψηλά τέλη κυκλοφορίας, που μας έχουν αναγκάσει να καταθέσουμε τις πινακίδες. Για τα τεκμήρια είπαν ότι θα καταργηθούν, αλλά για τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας άνω των 600 ευρώ, για τα παλιά δίλιτρα, δεν είπαν τίποτα.
Εξακολουθεί να ισχύει ο φόρος πολυτελείας για τα άνω των 2000 κ.εκ. Ι.Χ.;
Απάντηση: Ναι, ισχύει.
Panos έχεις δίκιο σε ΟΛΑ, νομίζω, όμως, πως τα κίνητρα για αγορά ΙΧ μεγάλου κυβισμού ήταν ένα προεκλογικό κόλπο στις ευρωεκλογές του 2009, τότε με-τι σύμπτωση...;-τα τηλεοπτικά spots με τα παπαγαλάκια! κάτι ,που τα κάνει πολύ-πολύ χειρότερα! Οσο για το κράτος, εικόνα και ομοίωση μας, με τις αλλοπρόσαλλες πολιτικές του ευθύνεται στο ακέραιο και για την έλλειψη εθνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και παραμένει κόκκινο πανί για κάθε υποψήφιο υγιή επενδυτή