1000 cc και πάνω από 130 άλογα και αξιοπιστία όλα αυτά μαζί απλά...δεν πάνε.Θες αξιοπιστία;Τότε κυβικά κι ατμόσφαιρα .Τα άλλα είναι απλώς πειράματα κι όποιος τσιμπήσει.Τουρμπο έχω κι εγώ αλλά ας λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.
Προτιμότερο θα ήτανε να δημοσιεύονται σε τεστ διαγράμματα ροπής/ισχύος και να μάθει ο κόσμος, ο μέσος οδηγός, ότι σημαντικότερο νούμερο είναι η ροπή και σε ποιες στροφές την αποδίδει ένα μηχανικό σύνολο και όχι τόσο η ιπποδύναμη που στο περισσότερα αυτοκίνητα αποδίδεται στο τέλος του στροφόμετρου. Στη χώρα μας επικρατεί μικρό οδικό δίκτυο, αστικό, επαρχιακό, ορεινό. Η δύναμη πρέπει να αποδίδεται σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. Τι 150 "άλογα" τι 120. Στο δρόμο από το σπίτι στη δουλειά μέσα στην κίνηση, 1η, 2α άντε και 3η, εκεί σε θέλω.
Ακριβώς όπως τα γράφει ο vg τι 120 τι 140 τι 200 για ένα ταξίδι που μπορεί να κάνεις το χρόνο και με τα λίγα μία χαρά τα κάνεις όσον αφορά για την κίνηση μέσα στην Αττική, το μόνο που θέλεις είναι να φτάσεις στο σπίτι σου και να χαλαρώσεις από την ένταση της τρέλας που επικρατεί στους δρόμους, προσωπικά έχω ένα kia picanto 65 hp και κάνω τη δουλειά μου μία χαρά .
Όπως γράφετε και στο άρθρο, τα άλογα υπάρχουν, η ροπή (ελέω τούρμπο) υπάρχει από χαμηλά, η οικονομία υπάρχει, λείπει κάτι? Αυτό που λείπει για μια "ατμοσφαιρική" αίσθηση είναι η γραμμική απόκριση από χαμηλά, σε όλες τις συνθήκες, καθώς ακόμα και σύγχρονοι κινητήρες με μικρά τούρμπο μπορεί κάποια στιγμή να "κομπιάσουν". Και αυτό θα λυθεί με τα ηλεκτρικά τούρμπο, ή με τούρμπο με ηλεκτρική υποβοήθηση, που αυτό με τη σειρά του σημαίνει ηλεκτρικό σύστημα 48V.
1000 cc και πάνω από 130 άλογα και αξιοπιστία όλα αυτά μαζί απλά...δεν πάνε.Θες αξιοπιστία;Τότε κυβικά κι ατμόσφαιρα .Τα άλλα είναι απλώς πειράματα κι όποιος τσιμπήσει.Τουρμπο έχω κι εγώ αλλά ας λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.
Προτιμότερο θα ήτανε να δημοσιεύονται σε τεστ διαγράμματα ροπής/ισχύος και να μάθει ο κόσμος, ο μέσος οδηγός, ότι σημαντικότερο νούμερο είναι η ροπή και σε ποιες στροφές την αποδίδει ένα μηχανικό σύνολο και όχι τόσο η ιπποδύναμη που στο περισσότερα αυτοκίνητα αποδίδεται στο τέλος του στροφόμετρου. Στη χώρα μας επικρατεί μικρό οδικό δίκτυο, αστικό, επαρχιακό, ορεινό. Η δύναμη πρέπει να αποδίδεται σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. Τι 150 "άλογα" τι 120. Στο δρόμο από το σπίτι στη δουλειά μέσα στην κίνηση, 1η, 2α άντε και 3η, εκεί σε θέλω.
Ακριβώς όπως τα γράφει ο vg τι 120 τι 140 τι 200 για ένα ταξίδι που μπορεί να κάνεις το χρόνο και με τα λίγα μία χαρά τα κάνεις όσον αφορά για την κίνηση μέσα στην Αττική, το μόνο που θέλεις είναι να φτάσεις στο σπίτι σου και να χαλαρώσεις από την ένταση της τρέλας που επικρατεί στους δρόμους, προσωπικά έχω ένα kia picanto 65 hp και κάνω τη δουλειά μου μία χαρά .
Όπως γράφετε και στο άρθρο, τα άλογα υπάρχουν, η ροπή (ελέω τούρμπο) υπάρχει από χαμηλά, η οικονομία υπάρχει, λείπει κάτι? Αυτό που λείπει για μια "ατμοσφαιρική" αίσθηση είναι η γραμμική απόκριση από χαμηλά, σε όλες τις συνθήκες, καθώς ακόμα και σύγχρονοι κινητήρες με μικρά τούρμπο μπορεί κάποια στιγμή να "κομπιάσουν". Και αυτό θα λυθεί με τα ηλεκτρικά τούρμπο, ή με τούρμπο με ηλεκτρική υποβοήθηση, που αυτό με τη σειρά του σημαίνει ηλεκτρικό σύστημα 48V.