Το ίδιο σκεπτικό μπορεί να εφαρμοστεί και για την παραβίαση κόκκινου, stop και γενικά οποιοδήποτε σήματος. Επίσης στην περίπτωση που κάποιος είναι κουρασμένος και αποκοιμηθεί στο τιμόνι ή αν έχει φθαρμένα ελαστικά και επομένως χρειαστεί περισσότερα μέτρα για φρενάρισμα. Φυσικά εφαρμόζεται και στην περίπτωση υπέρβασης του ορίου ταχύτητας. Επομένως καταλήγουμε πως στο 99% των περιπτώσεων θανατηφόρου ατυχήματος η ποινη θα πρέπει να είναι ισόβια.
Τυπική περίπτωση υστερικής αντίδρασης των νομοθετών. Άλλωστε, γενικά ζούμε σε εποχή υστερίας, για τα πάντα. Λάθος δρόμο έχουμε πάρει...
Το ίδιο σκεπτικό μπορεί να εφαρμοστεί και για την παραβίαση κόκκινου, stop και γενικά οποιοδήποτε σήματος. Επίσης στην περίπτωση που κάποιος είναι κουρασμένος και αποκοιμηθεί στο τιμόνι ή αν έχει φθαρμένα ελαστικά και επομένως χρειαστεί περισσότερα μέτρα για φρενάρισμα. Φυσικά εφαρμόζεται και στην περίπτωση υπέρβασης του ορίου ταχύτητας. Επομένως καταλήγουμε πως στο 99% των περιπτώσεων θανατηφόρου ατυχήματος η ποινη θα πρέπει να είναι ισόβια. Τυπική περίπτωση υστερικής αντίδρασης των νομοθετών. Άλλωστε, γενικά ζούμε σε εποχή υστερίας, για τα πάντα. Λάθος δρόμο έχουμε πάρει...