Αν και το τεστ είναι διαφωτιστικό για την οδική συμπεριφορά των αυτοκινητων, πιστεύω ότι οι ξαφνικοι κίνδυνοι περισσότερο εμφανίζονται μέσα στις πόλεις, σε σημεία με κακή ορατότητα, με μικρότερες ταχύτητες (40-50 χλμ). Ακόμη κι εκεί
η καλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου μπορεί να μην είναι αρκετη. Θα χρειαστούμε και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, όπου υπάρχει, αλλά πρωτίστως καλά αντανακλαστικα για ελιγμό ή φρεναρισμα για την αποφυγή του κινδυνου. Αν σχεδιαστει ένα παρόμοιο τεστ με απροοπτα εμπόδια στο δρομο (π.χ μια μπαλλα,μπροστά μας) θα βγουν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα ,
Αν και το τεστ είναι διαφωτιστικό για την οδική συμπεριφορά των αυτοκινητων, πιστεύω ότι οι ξαφνικοι κίνδυνοι περισσότερο εμφανίζονται μέσα στις πόλεις, σε σημεία με κακή ορατότητα, με μικρότερες ταχύτητες (40-50 χλμ). Ακόμη κι εκεί η καλή συμπεριφορά του αυτοκινήτου μπορεί να μην είναι αρκετη. Θα χρειαστούμε και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, όπου υπάρχει, αλλά πρωτίστως καλά αντανακλαστικα για ελιγμό ή φρεναρισμα για την αποφυγή του κινδυνου. Αν σχεδιαστει ένα παρόμοιο τεστ με απροοπτα εμπόδια στο δρομο (π.χ μια μπαλλα,μπροστά μας) θα βγουν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα ,