Πριν κάμποσο καιρό το site είχε ένα άρθρο με δήθεν σχέδιο του νέου i20 και 'άλλα λόγια να αγαπιόμαστε'... το είχα σχολιάσει τότε... και τώρα επανέρχομαι... το 'επίσημο' σχέδιο δεν έχει (όπως άλλαωστε αναμενόταν) καμία σχέση με το δήθεν σχέδιο κάποιου δήθεν σχεδιαστή... ως δικό μου σχόλιο, η Hyundai ακολουθεί το γνωστό επιτυχημένο δρόμο, δηλ. παίρνει στοιχεία αισθητικής από άλλες μάρκες και βγάζει ένα δικό της σχέδιο που θυμίζει άλλα χωρίς να είναι ακριβώς ίδιο και ως εκ τούτου είναι γενικά αποδεκτό χωρίς να ξεχωρίζει ιδιαίτερα και χωρίς έτσι να ρισκάρει. Πίσω στο άρθρο, το σχόλιο για δύο μεγάλες οθόνες είναι 'είδηση' αλλά μέχρι εκεί... οι κακές συνήθειες του 'γράφω κάτι απλά για να γράψω κάτι΄ συνεχίζονται: υπάρχει, γράφει, φήμολογία ότι στη γκάμα θα είναι ο χιλιάρης τούρμπο... ΓΙΑΤΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ? για το 'υλικά μεγαλύτερης ποιότητας' δεν σχολιάζω, ας το θεωρήσουμε 'κακιά στιγμή'...
Πριν κάμποσο καιρό το site είχε ένα άρθρο με δήθεν σχέδιο του νέου i20 και 'άλλα λόγια να αγαπιόμαστε'... το είχα σχολιάσει τότε... και τώρα επανέρχομαι... το 'επίσημο' σχέδιο δεν έχει (όπως άλλαωστε αναμενόταν) καμία σχέση με το δήθεν σχέδιο κάποιου δήθεν σχεδιαστή... ως δικό μου σχόλιο, η Hyundai ακολουθεί το γνωστό επιτυχημένο δρόμο, δηλ. παίρνει στοιχεία αισθητικής από άλλες μάρκες και βγάζει ένα δικό της σχέδιο που θυμίζει άλλα χωρίς να είναι ακριβώς ίδιο και ως εκ τούτου είναι γενικά αποδεκτό χωρίς να ξεχωρίζει ιδιαίτερα και χωρίς έτσι να ρισκάρει. Πίσω στο άρθρο, το σχόλιο για δύο μεγάλες οθόνες είναι 'είδηση' αλλά μέχρι εκεί... οι κακές συνήθειες του 'γράφω κάτι απλά για να γράψω κάτι΄ συνεχίζονται: υπάρχει, γράφει, φήμολογία ότι στη γκάμα θα είναι ο χιλιάρης τούρμπο... ΓΙΑΤΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ? για το 'υλικά μεγαλύτερης ποιότητας' δεν σχολιάζω, ας το θεωρήσουμε 'κακιά στιγμή'...