....Ο υπερομiλος με τις δεκα μαρκες (Chrysler, Dodge, Jeep, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Peugeot, Citroen, Opel) -και δεν ξερω αν ξεχασα καποια- αποφασισε να επενδυσει σε αναπτυξη μιας premium μαρκας την DS. Βεβαια αυτο ειχε ξεκινησει πριν την συγχωνευση των ομιλων. Πιστευω οτι ξεκινησε αυτη η προσπαθεια με την DS, περισσοτερο για ''πατριωτικους'' λογους απο την τοτε PSA, γιατι ειναι βεβαιο οτι οι Γαλλοι ποτε δε χωνεψαν το γεγονος οτι οι Γερμανοι εχουν την πρωτοκαθεδρια στην ευρωπαικη αγορα, και ιδιως στην αγορα των premium μοντελων, οπου εχουν κυριαρχησει σχεδον ολοκληρωτικα. Ηταν δηλαδη μια προσπαθεια για να αναβασουν το prestige της PSA αλλα και της γαλλικης αυτοκινητοβιομηχανιας γενικωτερα. Σημερα, δεν ξερουμε αν με τοσες φιρμες στην φαρετρα του, ο νεος υπερομιλος ειναι σκοπιμο να προσθεσει ακομη μια. Μπορει να αξιοποιησει την Maserati και την Alfa Romeo σαν premium μαρκες. Ποιος ξερει ομως? Αν η DS καταφερει να πεισει με την ποιοτητα κατασκευης και τις οποιες καινοτομιες, μπορει και να πετυχει. Θελει πολυ δουλεια ομως, και να προσπαθει οχι απλως να ακολουθησει τους Γερμανους, αλλα να βρισκεται παντα ενα σκαλι πιο πανω αν θελει να τα καταφερει. Το κατεστημενο δεν σπαει ευκολα
Δεν είναι καλό να προδικάζουμε, ούτε να είμαστε αρνητικοί, σε μια προσπάθεια που γίνεται.
Βέβαια, το «έργο» είναι ιδιαίτερα παλιό, και αναφέρομαι στις παρα πολλές προσπάθειες του παρελθόντος να εκτοπιστούν, ή έστω να μοιραστεί η πίτα αυτής της κατηγορίας.
Βλέπετε οι 3 γερμανικές «αδελφές», είναι γερά ριζωμένες κ δεν αφήνουν τίποτα μα τίποτα στην τύχη.
Για να δούμε πάντως.....
Αν και σιεράς DS η οποία θεωρείται πρωτοπορισκή αισθητικά, η εξωτερική εμφάνιση είναι συντηρητική για τα σημερινά δεδομένα - ίσως ήταν στο ντουλάπι 3-4 χρόνια... . Το εσωτερικό είναι πιο ενδιαφέρον αλλά δεν φαίρνει κάτι ιδιαίτερο (ίσως εσκεμμένα καθότι σε αυτή την κατηγορία οι νεωτερισμοί δεν είναι καλοδεχούμενοι). Η αίσθησή μου είναι οτι για να έχει κάποια τύχη θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 20%(!) φθηνότερο από τα αντίστοιχα premium - και δεν το βλέπω. Ισως η Peugeot να είχε περισσότερη τύχη αλλά φαινεται οτι το marketing της PSA σταματάει την Peugeot στη σειρά 500... Θα τους πρότεινα πάντως να μην πετάνε χρήματα στα DS και να κοιτάξουν προς Lancia (!!!) μεριά ...
....Ο υπερομiλος με τις δεκα μαρκες (Chrysler, Dodge, Jeep, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Peugeot, Citroen, Opel) -και δεν ξερω αν ξεχασα καποια- αποφασισε να επενδυσει σε αναπτυξη μιας premium μαρκας την DS. Βεβαια αυτο ειχε ξεκινησει πριν την συγχωνευση των ομιλων. Πιστευω οτι ξεκινησε αυτη η προσπαθεια με την DS, περισσοτερο για ''πατριωτικους'' λογους απο την τοτε PSA, γιατι ειναι βεβαιο οτι οι Γαλλοι ποτε δε χωνεψαν το γεγονος οτι οι Γερμανοι εχουν την πρωτοκαθεδρια στην ευρωπαικη αγορα, και ιδιως στην αγορα των premium μοντελων, οπου εχουν κυριαρχησει σχεδον ολοκληρωτικα. Ηταν δηλαδη μια προσπαθεια για να αναβασουν το prestige της PSA αλλα και της γαλλικης αυτοκινητοβιομηχανιας γενικωτερα. Σημερα, δεν ξερουμε αν με τοσες φιρμες στην φαρετρα του, ο νεος υπερομιλος ειναι σκοπιμο να προσθεσει ακομη μια. Μπορει να αξιοποιησει την Maserati και την Alfa Romeo σαν premium μαρκες. Ποιος ξερει ομως? Αν η DS καταφερει να πεισει με την ποιοτητα κατασκευης και τις οποιες καινοτομιες, μπορει και να πετυχει. Θελει πολυ δουλεια ομως, και να προσπαθει οχι απλως να ακολουθησει τους Γερμανους, αλλα να βρισκεται παντα ενα σκαλι πιο πανω αν θελει να τα καταφερει. Το κατεστημενο δεν σπαει ευκολα
Δεν είναι καλό να προδικάζουμε, ούτε να είμαστε αρνητικοί, σε μια προσπάθεια που γίνεται. Βέβαια, το «έργο» είναι ιδιαίτερα παλιό, και αναφέρομαι στις παρα πολλές προσπάθειες του παρελθόντος να εκτοπιστούν, ή έστω να μοιραστεί η πίτα αυτής της κατηγορίας. Βλέπετε οι 3 γερμανικές «αδελφές», είναι γερά ριζωμένες κ δεν αφήνουν τίποτα μα τίποτα στην τύχη. Για να δούμε πάντως.....
Αν και σιεράς DS η οποία θεωρείται πρωτοπορισκή αισθητικά, η εξωτερική εμφάνιση είναι συντηρητική για τα σημερινά δεδομένα - ίσως ήταν στο ντουλάπι 3-4 χρόνια... . Το εσωτερικό είναι πιο ενδιαφέρον αλλά δεν φαίρνει κάτι ιδιαίτερο (ίσως εσκεμμένα καθότι σε αυτή την κατηγορία οι νεωτερισμοί δεν είναι καλοδεχούμενοι). Η αίσθησή μου είναι οτι για να έχει κάποια τύχη θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 20%(!) φθηνότερο από τα αντίστοιχα premium - και δεν το βλέπω. Ισως η Peugeot να είχε περισσότερη τύχη αλλά φαινεται οτι το marketing της PSA σταματάει την Peugeot στη σειρά 500... Θα τους πρότεινα πάντως να μην πετάνε χρήματα στα DS και να κοιτάξουν προς Lancia (!!!) μεριά ...