Προσπαθούν, και καλά κάνουν, να ζωντανέψουν αισθητικά ένα βαρετό αμάξωμα. Γνώμη μου οτι το κάνουν πιο επιτυζημένο από i20 όπου το τελευταίο facelift το χάλασε. Ενα ερώτημα (πολύ κρίσμο) είναι εάν οι φωτό αφορούν το βασικό μοντέλο ή εάν αφορούν πιο premium έκδοση με πιο premium φυσικά τιμή. Εάν βάλουν τις βελτιώσεις από τη βασική έκδοση χωρίς ουσιαστική αύξηση, πιστεύω θα είναι επιτυχία. Το εσωτερικό παραμένει από τα πιο άχρωμα αλλά σε αυτή την κατηγορία οι διαφορές δεν είναι μεγάλες - στα υλικά έχει αδυναμίες αλλά αυτή είναι η Hyundai...
Απάντηση: Έχετε δίκιο. Διορθώθηκε. Ο δαίμων του... πληκτρολογίου, λόγω ταχύτητας. :-) Πολύ νωρίς ακόμα για να γνωρίζουμε τιμές, ωστόσο δεν αναμένεται να κινηθεί πολύ μακριά από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική της μάρκας για το μοντέλο.
Επανέρχομαι διότι παρατήρησα καλύτερα τις φωτο και αυτό που παρουσιάζεται είναι το NLine, επομένως ΔΕΝ είναι το βασικό μοντέλο (αυτά τα γράφουν κύριοι δημοσιογράφοι - εκτός εάν είναι απλά διαφήμιση οπότε πάσο...). Η αναφορά του vg ότι το υπάρχον μοντλεο δεν έχει υποβραχιόνιο είναι σοβαρή παράλειψη όσο κι αν φαινεται δευετερεύον - το NLine θα έχει όπως βλέπουμε. Τελικά η Hyundai μάλλον φοβάται να δει κατάματα τον ανταγωνισμό, έχει κόλημα με την τιμή, με 500 ευρώ παραπάνω η τιμή θα παρέμενε καλή και το εσωτερικό θα ήταν ανταγωνιστικό, όπως είναι τώρα κάνεις συμβιβασμούς. Κρίμα γιατί απλά θα μπορούσε η ΚΙΑ να είναι η πιο φτηνή, έχουν εναλλακτική - εκτός εάν η στρατηγική είναι η KIA να γίνει πιο premium... Επίσης να σημειώσετε οτι για κάποιο λόγο στην Ελλάδα ΔΕΝ φέρνουν τις καλυτερότερες εκδόσεις, πχ το i20 στο εξωτερικό είχε led φώτα αρκετό καιρό πριν τα φέρουν στην Ελλάδα. Ισως η εδώ αντιπροσωπεία να κάνει παραγγελίες μαζικά για να ρίξει την τιμή και περιμένει μέχρι να φύγει το στοκ, δεν ξέρω... Το ό,τι έχει κόψει τα diesel από κάποια μοντέλα είναι επίσης πρόβλημα, τα Hyundai βενζίνης δεν είναι τόσο οικονομικά όσο θέλουν να είναι (όχι τραγικά πάντως, η κατανάλωση είναι περισσότερο θέμα στυλ οδήγησης και όχι τόσο κινητήρα).
Συμφωνώ με το σχόλιο του YS, πολύ "φτωχό" και μουντό το εσωτερικό, απουσία θηκών πίσω από τα καθίσματα και υποβραχιόνιου σε όλες τις εκδόσεις (στο ήδη υπάρχον), απλά πράγματα που θα βοηθούσαν στον ανταγωνισμό με άλλους κατασκευαστές. Μεγάλο συν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω και οι κινητήρες, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία και την εγγύηση που το συνοδεύει, αλλά θέλει και λίγο ρετουσάρισμα στην εικόνα, μια διχρωμία, ή έστω πιο ανοιχτά-αγχολυτικά χρώματα μέσα.
Προσπαθούν, και καλά κάνουν, να ζωντανέψουν αισθητικά ένα βαρετό αμάξωμα. Γνώμη μου οτι το κάνουν πιο επιτυζημένο από i20 όπου το τελευταίο facelift το χάλασε. Ενα ερώτημα (πολύ κρίσμο) είναι εάν οι φωτό αφορούν το βασικό μοντέλο ή εάν αφορούν πιο premium έκδοση με πιο premium φυσικά τιμή. Εάν βάλουν τις βελτιώσεις από τη βασική έκδοση χωρίς ουσιαστική αύξηση, πιστεύω θα είναι επιτυχία. Το εσωτερικό παραμένει από τα πιο άχρωμα αλλά σε αυτή την κατηγορία οι διαφορές δεν είναι μεγάλες - στα υλικά έχει αδυναμίες αλλά αυτή είναι η Hyundai...
Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου. Κυρίως λόγω αξιοπιστίας γιατί έχω καεί από κάποια Ευρωπαϊκά μοντέλα
Νομίζω ότι ο χώρος αποσκευών στο fast back είναι 450λιτ. Τιμες πότε θα ξέρουμε;
Απάντηση: Έχετε δίκιο. Διορθώθηκε. Ο δαίμων του... πληκτρολογίου, λόγω ταχύτητας. :-) Πολύ νωρίς ακόμα για να γνωρίζουμε τιμές, ωστόσο δεν αναμένεται να κινηθεί πολύ μακριά από την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική της μάρκας για το μοντέλο.
Επανέρχομαι διότι παρατήρησα καλύτερα τις φωτο και αυτό που παρουσιάζεται είναι το NLine, επομένως ΔΕΝ είναι το βασικό μοντέλο (αυτά τα γράφουν κύριοι δημοσιογράφοι - εκτός εάν είναι απλά διαφήμιση οπότε πάσο...). Η αναφορά του vg ότι το υπάρχον μοντλεο δεν έχει υποβραχιόνιο είναι σοβαρή παράλειψη όσο κι αν φαινεται δευετερεύον - το NLine θα έχει όπως βλέπουμε. Τελικά η Hyundai μάλλον φοβάται να δει κατάματα τον ανταγωνισμό, έχει κόλημα με την τιμή, με 500 ευρώ παραπάνω η τιμή θα παρέμενε καλή και το εσωτερικό θα ήταν ανταγωνιστικό, όπως είναι τώρα κάνεις συμβιβασμούς. Κρίμα γιατί απλά θα μπορούσε η ΚΙΑ να είναι η πιο φτηνή, έχουν εναλλακτική - εκτός εάν η στρατηγική είναι η KIA να γίνει πιο premium... Επίσης να σημειώσετε οτι για κάποιο λόγο στην Ελλάδα ΔΕΝ φέρνουν τις καλυτερότερες εκδόσεις, πχ το i20 στο εξωτερικό είχε led φώτα αρκετό καιρό πριν τα φέρουν στην Ελλάδα. Ισως η εδώ αντιπροσωπεία να κάνει παραγγελίες μαζικά για να ρίξει την τιμή και περιμένει μέχρι να φύγει το στοκ, δεν ξέρω... Το ό,τι έχει κόψει τα diesel από κάποια μοντέλα είναι επίσης πρόβλημα, τα Hyundai βενζίνης δεν είναι τόσο οικονομικά όσο θέλουν να είναι (όχι τραγικά πάντως, η κατανάλωση είναι περισσότερο θέμα στυλ οδήγησης και όχι τόσο κινητήρα).
Συμφωνώ με το σχόλιο του YS, πολύ "φτωχό" και μουντό το εσωτερικό, απουσία θηκών πίσω από τα καθίσματα και υποβραχιόνιου σε όλες τις εκδόσεις (στο ήδη υπάρχον), απλά πράγματα που θα βοηθούσαν στον ανταγωνισμό με άλλους κατασκευαστές. Μεγάλο συν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω και οι κινητήρες, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία και την εγγύηση που το συνοδεύει, αλλά θέλει και λίγο ρετουσάρισμα στην εικόνα, μια διχρωμία, ή έστω πιο ανοιχτά-αγχολυτικά χρώματα μέσα.