Νέο Ford Kuga: Με 4 «παραδοσιακά» μοτέρ & 3 υβριδικές λύσεις
Jiu Jitsu
Δεν’ναι κακό, αλλά οι 2 λίτρες κ 2,5λιτρες εκδόσεις, έχουν μόνο ακαδημαϊκό ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Το πολύ-πολύ κ κάποια εταιρικά leasing, και μέχρι εκεί. Το ίδιο κ για το επίπεδο Vignale, που θα φτάνει σε τιμή την X1 / GLA / Q3.
Πάντως, δείχνει πιο όμορφο από το μέτριο σε σχεδίαση κ ποιότητα κατασκευής / πλαστικών, νυν μοντέλο.
πολύ καλό σε όλα του γενικά όπως μας έχει μάθει η FORD , όμως με τον κυβισμό του κινητήρα από 2 l και πάνω θεωρώ ότι πολύ δύσκολα θα βρείτε ανταπόκριση σε αγοραστές γιατί και κίνητρα δεν υπάρχουν άλλα και σίγουρα αυτές οι υβριδικές εκδόσεις θα είναι αρκετά ακριβές για πολύ μεγάλο αριθμό αγοραστών λόγω κρίσης και προτεραιοτήτων τους! Άλλωστε κινητήρες έχει αρκετούς 1000cc 1500cc που θα μπορούσαν να συνδιαστου με ένα υβριδικό σύστημα!
Δεν’ναι κακό, αλλά οι 2 λίτρες κ 2,5λιτρες εκδόσεις, έχουν μόνο ακαδημαϊκό ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Το πολύ-πολύ κ κάποια εταιρικά leasing, και μέχρι εκεί. Το ίδιο κ για το επίπεδο Vignale, που θα φτάνει σε τιμή την X1 / GLA / Q3. Πάντως, δείχνει πιο όμορφο από το μέτριο σε σχεδίαση κ ποιότητα κατασκευής / πλαστικών, νυν μοντέλο.
πολύ καλό σε όλα του γενικά όπως μας έχει μάθει η FORD , όμως με τον κυβισμό του κινητήρα από 2 l και πάνω θεωρώ ότι πολύ δύσκολα θα βρείτε ανταπόκριση σε αγοραστές γιατί και κίνητρα δεν υπάρχουν άλλα και σίγουρα αυτές οι υβριδικές εκδόσεις θα είναι αρκετά ακριβές για πολύ μεγάλο αριθμό αγοραστών λόγω κρίσης και προτεραιοτήτων τους! Άλλωστε κινητήρες έχει αρκετούς 1000cc 1500cc που θα μπορούσαν να συνδιαστου με ένα υβριδικό σύστημα!