...όλα είναι θέμα πλατφόρμας του κάθε οχήματος... στα ηλεκτρικά η δομή τους είναι τέτοια ώστε να μπορούν να γίνουν και 4κίνητα, και πισωκίνητα και προσθιοκίνητα, οπότε θα θυμηθούν οι παλιοί και θα μάθουν οι νέοι...
Κατ΄αρχήν, με τα σύγχρονα συστήματα ελέγχου ευστάθειας, αν δεν απενεργοποιούνται, δεν έχει και τόση σημασία πού δίνεται η κίνηση. Ειδικά σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να υπάρχει ακαριαίος έλεγχος στη ροπή του κινητήρα. Επιπλέον, σ' ένα αυτοκίνητο 200+ ίππων η πίσω κίνηση αυξάνει σημαντικά το όριο πρόσφυσης στους κινητήριους τροχούς δίνοντας σε κάθε περίπτωση καλύτερες επιταχύνσεις. Ακόμα, οι εμπρός τροχοί απαλλαγμένοι από τα ημιαξόνια μπορούν να στρίβουν περισσότερο, μειώνοντας τον κύκλο στροφής.
...όλα είναι θέμα πλατφόρμας του κάθε οχήματος... στα ηλεκτρικά η δομή τους είναι τέτοια ώστε να μπορούν να γίνουν και 4κίνητα, και πισωκίνητα και προσθιοκίνητα, οπότε θα θυμηθούν οι παλιοί και θα μάθουν οι νέοι...
Κατ΄αρχήν, με τα σύγχρονα συστήματα ελέγχου ευστάθειας, αν δεν απενεργοποιούνται, δεν έχει και τόση σημασία πού δίνεται η κίνηση. Ειδικά σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να υπάρχει ακαριαίος έλεγχος στη ροπή του κινητήρα. Επιπλέον, σ' ένα αυτοκίνητο 200+ ίππων η πίσω κίνηση αυξάνει σημαντικά το όριο πρόσφυσης στους κινητήριους τροχούς δίνοντας σε κάθε περίπτωση καλύτερες επιταχύνσεις. Ακόμα, οι εμπρός τροχοί απαλλαγμένοι από τα ημιαξόνια μπορούν να στρίβουν περισσότερο, μειώνοντας τον κύκλο στροφής.