Για να βοηθήσω, με τον παλιό 8βάλβιδο και φυσιολογική οδήγηση, έγραφες πάνω από 750 χλμ με την octavia 5. Με τον κινητήρα που καταναλώνει και αέριο, γνωστοί (όχι δλδ ένας χρήστης) γράφανε 1150 χλμ χαλαρά. Όσο για κινητήρα πετρελαίου (1.600 κ.ε.) Κιλκίς-Αθήνα και πίσω χωρίς γέμισμα. Το παν είναι στον οδηγό και μόνο. Με superb 1.4 (125 hp) και γεμάτο το ρεζερβουάρ του (που είναι μεγάλο) διάνυσα 1000 χλμ χαλαρά με μικτή οδήγηση. Προσοχή, δε κολλάω στη μάρκα! Θέλει τρόπο το κάθε αυτοκίνητο. Με γνώση και σύνεση, βλέπεις αυτονομίες απίστευτες.
Με Nissan x trail 1.7 diesel κάνω Αθήνα Γιάννενα Αθήνα χωρίς να ανάψει το λαμπάκι και χωρίς το άγχος να μη μείνω πουθενά και με φάνε οι αρκούδες επειδή δε θα βρω σημείο ανεφοδιασμου
Είμαστε στα μέσα του 2020, μοντέλα με κινητήρα φυσικού αερίου πωλούνται εδώ 4-5 χρόνια (vag & fiat ως επι των πλείστον, αν δεν κάνω καθώς), και το ερώτημά μου είναι: έχουν αυξηθεί τα σημεία ανεφοδιασμού κατά μήκος των εθνικών μας οδών, από τότε??
Από Καλαμάτα φτάνεις απροβλημάτιστα Αλεξ/λη & από Χαλκίδα, Ηγουμενίτσα??
Επίσης, τα 700 χλμ. αυτονομία είναι μάλλον με ....κατάρτι κ ούριο άνεμο!! Όμως, +500 χλμ., σίγουρα τα κανείς με την ικανότατο octavia, και μάλιστα με 130 τσεχικα άτια!!
Για να βοηθήσω, με τον παλιό 8βάλβιδο και φυσιολογική οδήγηση, έγραφες πάνω από 750 χλμ με την octavia 5. Με τον κινητήρα που καταναλώνει και αέριο, γνωστοί (όχι δλδ ένας χρήστης) γράφανε 1150 χλμ χαλαρά. Όσο για κινητήρα πετρελαίου (1.600 κ.ε.) Κιλκίς-Αθήνα και πίσω χωρίς γέμισμα. Το παν είναι στον οδηγό και μόνο. Με superb 1.4 (125 hp) και γεμάτο το ρεζερβουάρ του (που είναι μεγάλο) διάνυσα 1000 χλμ χαλαρά με μικτή οδήγηση. Προσοχή, δε κολλάω στη μάρκα! Θέλει τρόπο το κάθε αυτοκίνητο. Με γνώση και σύνεση, βλέπεις αυτονομίες απίστευτες.
Με Nissan x trail 1.7 diesel κάνω Αθήνα Γιάννενα Αθήνα χωρίς να ανάψει το λαμπάκι και χωρίς το άγχος να μη μείνω πουθενά και με φάνε οι αρκούδες επειδή δε θα βρω σημείο ανεφοδιασμου
Είμαστε στα μέσα του 2020, μοντέλα με κινητήρα φυσικού αερίου πωλούνται εδώ 4-5 χρόνια (vag & fiat ως επι των πλείστον, αν δεν κάνω καθώς), και το ερώτημά μου είναι: έχουν αυξηθεί τα σημεία ανεφοδιασμού κατά μήκος των εθνικών μας οδών, από τότε?? Από Καλαμάτα φτάνεις απροβλημάτιστα Αλεξ/λη & από Χαλκίδα, Ηγουμενίτσα?? Επίσης, τα 700 χλμ. αυτονομία είναι μάλλον με ....κατάρτι κ ούριο άνεμο!! Όμως, +500 χλμ., σίγουρα τα κανείς με την ικανότατο octavia, και μάλιστα με 130 τσεχικα άτια!!