Γράφετε τη μισή αλήθεια καθώς δεν αναφέρετε ότι αυξάνετε το τέλος ταξινόμησης από καυσαέρια πάνω από 120 γραμμάρια, άρα οποίο κέρδος πάει περίπατο. Μόνο τα αυτοκίνητα με ελάχιστους ρυπους κερδίζουν και φυσικά όχι τα βενζινης
Απάντηση: Αυξάνεται κλιμακωτά από 10% έως και 100% επί του συντελεστή, όχι επί του συνολικού ποσού. Αυτό σημαίνει ότι το κέρδος μειώνεται, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό.
Π.χ. Ένα αυτοκίνητο που εκπέμπει CO2 από 120 έως 140 γρ./χλμ., έχει αύξηση κατά 10% στον συντελεστή του τέλους ταξινόμησης (26% στην 2η κλίμακα), άρα 2,6% επιπλέον και ο νέος συντελεστής γίνεται 28,6%.
Τιμοκαταλογους πριν και μετά την 1/8 που εφαρμόζονται τα νέα ττ έχετε στην διάθεσή σας; Αφού έχετε τους ελέγξατε; Η μειώσεις έχουν περάσει στον καταναλωτή σε όλες τις εταιρείες; Γιατί υπάρχουν μάρκες που απορρόφησαν προς όφελος τους τις μειώσεις και στην τελική τιμή ο αγοραστής βλέπει κουτσουρεμενες ή ανύπαρκτες μειώσεις! Για αυτά θα γράψετε ένα άρθρο ; Θα κάνετε μια έρευνα; Ή τα non paper λένε μην ακουμπάτε το θέμα?
δυστυχως κυριοι ειναι σχεδον ανυπαρκτες οι μειωσεις και τεραστειες οι αυξησεις.....καντε μια ερευνα αγορας και θα το διαπιστωσετε.....γραψετε αυτα...π.χ.η vw κοιταχτε τον παλιο καταλογο και τον νεο ...ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ (POLO.T KROS.κλπ)για να μην κοροιδευομαστε παρακαλω..
Ένα εύλογο Τέλος (ανταποδοτική δηλαδή χρέωση έναντι συγκεκριμένης αντιπαροχής από το κράτος) Ταξινόμησης θα ήταν περί τα 60-100€ ανεξαρτήτως οχήματος και θα αποτελούσε ανταποδοτική χρέωση για το κόστος εκτύπωσης της Άδειας Κυκλοφορίας και των πινακίδων.
Αυτό που επιβάλλεται ως ΕΕΤ στο μεταοθωμανικό μόρφωμα το οποίο αποκαλούμε "Ελληνική Δημοκρατία" είναι επί της ουσίας δασμοί, και η επιβολή δασμών -την τελευταία φορά που κοίταξα- απαγορευόταν στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Έχετε ποτέ επισημάνει το σχετικό ζήτημα στο Υπουργείο;
Έχω κρατήσει το PDF του τιμοκαταλόγου της suzuki πριν και μετά την αλλαγή του τέλους ταξινόμησης. Σας αφήνω να συγκρίνετε τις και να ενημερώσετε το κοινό. Υπάρχει καμία αλλαγή στην τελική τιμή ; Στη λιανική προ φόρων ;
Αυτή η κυβέρνηση εξακολουθεί τα δήθεν, όπως με την μείωση της φορολογίας εισοδήματος, δίνοντας την βάσιμη εντύπωση, πως η εικόνα μετράει περισσότερο από την ουσία! Τα ΙΧ παραμένουν ακριβά και με το αρνητικό πλέγμα των λοιπών χρεώσεων, Τέλη, Τεκμήρια κλπ, δεν βοηθούν την αγορά
Κατάλαβες ρε νιόκο ? Θα σκάσεις 25.000€ (που οι 8 στους 10 δεν τα 'χουν) για να εξοικονομήσεις 2 ολόκληρα, λαχταριστά χιλιάρικα, τα οποία θα εξανεμιστούν μαζί με άλλα 8-10 μόλις περάσεις το κατώφλι της αντιπροσωπείας και θα μεταμορφωθείς σε υπερήφανο κάτοχο μεταχειρισμένου οχήματος που μετά βίας θα κοστίζει τα μισά, σύμφωνα πάντα με τους πίνακες του αυτοτρίτη...
Μερικες διευκρινιστηκες ερωτησεις:
1. απο ποτε θα εφαρμοστουν τα νεα τελη ταξονομησης? (ακουσα απο Σεπτεμβρη '20)
2. αν ισχυει το #1 η προσαυξηση στους συντελεστες βαση των ρυπων ειναι με τη nedc ή με την wltp μετρηση (μιας και το wltp θα ξεκινησει απο το '21)?
Σας ευχαριστω εκ των προτερων!
Επανέρχομαι και απευθύνομαι τόσο στο περιοδικό όσο και στην αντιπροσωπεία της Ford. Ας πούμε ότι το υποψήφιο προς αγορά αυτοκίνητο είναι το Kuga στην έκδοση ST LINE 1.5 Ecoboost 129gr CO². Σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο (03/08/2020) η Λιανική Τιμή προ Φόρων και Δασμών ανέρχεται στα 21.257 ευρώ, ενώ η Τελική Τιμή πώλησης ανέρχεται στα 30.439 ευρώ.
Αν εφαρμόσουμε τον νέο νόμο υπολογισμού των Τελών Ταξινόμησης, τα πράγματα έχουν ως εξής:
ΦΠΑ: 5.101, Τ.Τ.: 616+264+528+332=1740
Τελική Τιμή: 28.098
Διαφορά από την τιμή του καταλόγου 2.341 ευρώ! Ρωτάω τους συντάκτες του περιοδικού, αν προβώ σε παραγγελία, ποιος θα καρπωθεί τη διαφορά; Ισχύουν τα νέα Τ.Τ. ή όχι; Είναι παράνομοι οι αντιπρόσωποι ναι ή όχι; Αν κάνω λάθος, παρακαλώ διαφωτίστε με. Το Ford kuga αποτελεί ένα παράδειγμα. Τα ίδια ισχύουν και σε άλλες αντιπροσωπείες.
Τα νέα τέλη ταξινόμησης είναι μια τεράστια κοροϊδία! Πρώτα απ' όλα πρόκειται για παράνομη φορολογία που δεν θα έπρεπε να υπάρχει.
Εν πάση παριπτώση, επειδή κάνω έρευνα αγοράς από πέρσι για αγορά νέου αυτοκινήτου μεταξύ 20.000 και 27.000 ευρώ, πήρα προσφορές τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβρη. Αν δείτε μείωση, να μου τρυπήσετε τη μύτη!
Από 01/01 θα χρησιμοποιούν το WLTP για τον υπολογισμό τους; Χαθήκαμε!
Σε προηγουμενο σχολιο ρωτησα ποτε θα εφαρμοστουν τα νεα τελη ταξινόμησης διοτι: Ο dealer μου, μου πε προς το παρον δεν εχουν εφαρμοστει και οι τιμες που εχει στον καταλογο του ειναι ιδιες για Αυγουστο και Σεπτέμβρη.
Δε θα επρεπε να ισχυουν απο 1/8?
Γράφετε τη μισή αλήθεια καθώς δεν αναφέρετε ότι αυξάνετε το τέλος ταξινόμησης από καυσαέρια πάνω από 120 γραμμάρια, άρα οποίο κέρδος πάει περίπατο. Μόνο τα αυτοκίνητα με ελάχιστους ρυπους κερδίζουν και φυσικά όχι τα βενζινης
Απάντηση: Αυξάνεται κλιμακωτά από 10% έως και 100% επί του συντελεστή, όχι επί του συνολικού ποσού. Αυτό σημαίνει ότι το κέρδος μειώνεται, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό. Π.χ. Ένα αυτοκίνητο που εκπέμπει CO2 από 120 έως 140 γρ./χλμ., έχει αύξηση κατά 10% στον συντελεστή του τέλους ταξινόμησης (26% στην 2η κλίμακα), άρα 2,6% επιπλέον και ο νέος συντελεστής γίνεται 28,6%.
Τιμοκαταλογους πριν και μετά την 1/8 που εφαρμόζονται τα νέα ττ έχετε στην διάθεσή σας; Αφού έχετε τους ελέγξατε; Η μειώσεις έχουν περάσει στον καταναλωτή σε όλες τις εταιρείες; Γιατί υπάρχουν μάρκες που απορρόφησαν προς όφελος τους τις μειώσεις και στην τελική τιμή ο αγοραστής βλέπει κουτσουρεμενες ή ανύπαρκτες μειώσεις! Για αυτά θα γράψετε ένα άρθρο ; Θα κάνετε μια έρευνα; Ή τα non paper λένε μην ακουμπάτε το θέμα?
δυστυχως κυριοι ειναι σχεδον ανυπαρκτες οι μειωσεις και τεραστειες οι αυξησεις.....καντε μια ερευνα αγορας και θα το διαπιστωσετε.....γραψετε αυτα...π.χ.η vw κοιταχτε τον παλιο καταλογο και τον νεο ...ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ (POLO.T KROS.κλπ)για να μην κοροιδευομαστε παρακαλω..
Ένα εύλογο Τέλος (ανταποδοτική δηλαδή χρέωση έναντι συγκεκριμένης αντιπαροχής από το κράτος) Ταξινόμησης θα ήταν περί τα 60-100€ ανεξαρτήτως οχήματος και θα αποτελούσε ανταποδοτική χρέωση για το κόστος εκτύπωσης της Άδειας Κυκλοφορίας και των πινακίδων. Αυτό που επιβάλλεται ως ΕΕΤ στο μεταοθωμανικό μόρφωμα το οποίο αποκαλούμε "Ελληνική Δημοκρατία" είναι επί της ουσίας δασμοί, και η επιβολή δασμών -την τελευταία φορά που κοίταξα- απαγορευόταν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Έχετε ποτέ επισημάνει το σχετικό ζήτημα στο Υπουργείο;
Έχω κρατήσει το PDF του τιμοκαταλόγου της suzuki πριν και μετά την αλλαγή του τέλους ταξινόμησης. Σας αφήνω να συγκρίνετε τις και να ενημερώσετε το κοινό. Υπάρχει καμία αλλαγή στην τελική τιμή ; Στη λιανική προ φόρων ;
Αυτή η κυβέρνηση εξακολουθεί τα δήθεν, όπως με την μείωση της φορολογίας εισοδήματος, δίνοντας την βάσιμη εντύπωση, πως η εικόνα μετράει περισσότερο από την ουσία! Τα ΙΧ παραμένουν ακριβά και με το αρνητικό πλέγμα των λοιπών χρεώσεων, Τέλη, Τεκμήρια κλπ, δεν βοηθούν την αγορά
Κοροιδια μέχρι αηδιας...
Κατάλαβες ρε νιόκο ? Θα σκάσεις 25.000€ (που οι 8 στους 10 δεν τα 'χουν) για να εξοικονομήσεις 2 ολόκληρα, λαχταριστά χιλιάρικα, τα οποία θα εξανεμιστούν μαζί με άλλα 8-10 μόλις περάσεις το κατώφλι της αντιπροσωπείας και θα μεταμορφωθείς σε υπερήφανο κάτοχο μεταχειρισμένου οχήματος που μετά βίας θα κοστίζει τα μισά, σύμφωνα πάντα με τους πίνακες του αυτοτρίτη...
Μερικες διευκρινιστηκες ερωτησεις: 1. απο ποτε θα εφαρμοστουν τα νεα τελη ταξονομησης? (ακουσα απο Σεπτεμβρη '20) 2. αν ισχυει το #1 η προσαυξηση στους συντελεστες βαση των ρυπων ειναι με τη nedc ή με την wltp μετρηση (μιας και το wltp θα ξεκινησει απο το '21)? Σας ευχαριστω εκ των προτερων!
Επανέρχομαι και απευθύνομαι τόσο στο περιοδικό όσο και στην αντιπροσωπεία της Ford. Ας πούμε ότι το υποψήφιο προς αγορά αυτοκίνητο είναι το Kuga στην έκδοση ST LINE 1.5 Ecoboost 129gr CO². Σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο (03/08/2020) η Λιανική Τιμή προ Φόρων και Δασμών ανέρχεται στα 21.257 ευρώ, ενώ η Τελική Τιμή πώλησης ανέρχεται στα 30.439 ευρώ. Αν εφαρμόσουμε τον νέο νόμο υπολογισμού των Τελών Ταξινόμησης, τα πράγματα έχουν ως εξής: ΦΠΑ: 5.101, Τ.Τ.: 616+264+528+332=1740 Τελική Τιμή: 28.098 Διαφορά από την τιμή του καταλόγου 2.341 ευρώ! Ρωτάω τους συντάκτες του περιοδικού, αν προβώ σε παραγγελία, ποιος θα καρπωθεί τη διαφορά; Ισχύουν τα νέα Τ.Τ. ή όχι; Είναι παράνομοι οι αντιπρόσωποι ναι ή όχι; Αν κάνω λάθος, παρακαλώ διαφωτίστε με. Το Ford kuga αποτελεί ένα παράδειγμα. Τα ίδια ισχύουν και σε άλλες αντιπροσωπείες.
Τα νέα τέλη ταξινόμησης είναι μια τεράστια κοροϊδία! Πρώτα απ' όλα πρόκειται για παράνομη φορολογία που δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Εν πάση παριπτώση, επειδή κάνω έρευνα αγοράς από πέρσι για αγορά νέου αυτοκινήτου μεταξύ 20.000 και 27.000 ευρώ, πήρα προσφορές τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβρη. Αν δείτε μείωση, να μου τρυπήσετε τη μύτη! Από 01/01 θα χρησιμοποιούν το WLTP για τον υπολογισμό τους; Χαθήκαμε!
Σε προηγουμενο σχολιο ρωτησα ποτε θα εφαρμοστουν τα νεα τελη ταξινόμησης διοτι: Ο dealer μου, μου πε προς το παρον δεν εχουν εφαρμοστει και οι τιμες που εχει στον καταλογο του ειναι ιδιες για Αυγουστο και Σεπτέμβρη. Δε θα επρεπε να ισχυουν απο 1/8?
Χρειάζονται καταγγελίες στις αρχές. Συνήγορο καταναλωτή κλπ.
https://www.youtube.com/watch?v=DE4fHpgP1K4