....Ποτε επιτελους θα σταματησει αυτη η παρωδια με τα υβριδικα? Σου υποσχονται οικονομια στην βενζινη και απο την αλλη σου ζητουν να πληρωσεις προκαταβολικα τα καυσιμα σχεδον 20 ετων, με την αυξημενη τιμη. Συν οτι παιρνεις ενα παραμορφωμενο αυτοκινητο, με υπερβολικα αυξημενο βαρος, διαφορετικη οδηγικη συμπεριφορα κλπ.
Προκειται για το μοναδικο plugin hybrid που ειναι πραγματικα χρησιμο με μπαταρια 18kw (14,5 διαθεσιμα). Η αληθινη του ηλεκτρικη αυτονομια ειναι γυρω στα 60-65 χλμ, ενω τα υπολοιπα οτι κι αν υποσχονται, κινουνται στα 20-30χλμ. ειδικα BMW και VOLVO δυσκολευονται να πιασουν τα 20χλμ. αφου εχουν μπαταριες κατω απο 10kw. βεβαια τα 300 αλογα που υποσχονται ολα αυτα ειναι για 10χλμ με πληρως φορτισμενη μπαταρια, αρα μονο στα χαρτια. τα PHEV γενικως παρουσιαζονται σαν πανακεια αλλα εχουν ΟΛΑ τα μειονεκτηματα των βενζινοκινητων και των ηλεκτρικων! ειναι πολυ βαρια, πολυ περιπλοκα, δυσκολα και ακριβα στο σερβις, πολλα συστηματα για να χαλασουν, σκληρες αναρτησεις (βαρος) , μικρα πορτπαγκαζ μικρη ηλεκτρικη αυτονομια, νορμαλ προς υψηλη καταναλωση βενζινης και πολυ ακριβα. Αν χρειαζεσαι οικογεινειακο αυτοκινητο σε τετοιο μεγεθος με τετοια λεφτα, πηγαινε κατευθειαν σε Tesla ή σε diesel SUV και οχι σε ημιμετρα.
Ανοίκει στο γκρουπ των plug-in SUV 300 ίππων, που είναι κάμποσα από δαύτα, τα περισσότερα 2λιτρα+ηλεκτροκινητήρα, αλλά υπάρχουν κ 1,6άρια + ηλεκτροκινητήρα.
Μας έχετε παρουσιάσει στα premium το DS7 CROSSBACK E-TENSE, το αντίστοιχο 3008 Hybrid, όπως κ «το αδερφάκι» του, Opel X Hybrid4. (Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει κ C5 aircross με λίγο μικρότερη ιπποδύναμη)
Για τις γεμάτες τσέπες, υπάρχει κ η BMW X3 xDrive30e με αντίστοιχη ιπποδύναμη (300).
Και τώρα βλέπουμε κ το ικανότατο 2,5λιτρο RAV. Ποικιλία να υπάρχει!
Βέβαια ο κυβισμός του δε βοηθά την Ελληνική αγορά.
@YannisA. Προφανως δεν εχεις κανει σερβις σε Toyota/Lexus... Σε σχεση με τον ανταγωνισμο, εχει το φθηνοτερο σερβις απ ολους! Και μιας και κλεινω φετος 15ετις υβριδικων συνολων, αρνητικα δεν εχω βρει πουθενα!
....Ποτε επιτελους θα σταματησει αυτη η παρωδια με τα υβριδικα? Σου υποσχονται οικονομια στην βενζινη και απο την αλλη σου ζητουν να πληρωσεις προκαταβολικα τα καυσιμα σχεδον 20 ετων, με την αυξημενη τιμη. Συν οτι παιρνεις ενα παραμορφωμενο αυτοκινητο, με υπερβολικα αυξημενο βαρος, διαφορετικη οδηγικη συμπεριφορα κλπ.
Προκειται για το μοναδικο plugin hybrid που ειναι πραγματικα χρησιμο με μπαταρια 18kw (14,5 διαθεσιμα). Η αληθινη του ηλεκτρικη αυτονομια ειναι γυρω στα 60-65 χλμ, ενω τα υπολοιπα οτι κι αν υποσχονται, κινουνται στα 20-30χλμ. ειδικα BMW και VOLVO δυσκολευονται να πιασουν τα 20χλμ. αφου εχουν μπαταριες κατω απο 10kw. βεβαια τα 300 αλογα που υποσχονται ολα αυτα ειναι για 10χλμ με πληρως φορτισμενη μπαταρια, αρα μονο στα χαρτια. τα PHEV γενικως παρουσιαζονται σαν πανακεια αλλα εχουν ΟΛΑ τα μειονεκτηματα των βενζινοκινητων και των ηλεκτρικων! ειναι πολυ βαρια, πολυ περιπλοκα, δυσκολα και ακριβα στο σερβις, πολλα συστηματα για να χαλασουν, σκληρες αναρτησεις (βαρος) , μικρα πορτπαγκαζ μικρη ηλεκτρικη αυτονομια, νορμαλ προς υψηλη καταναλωση βενζινης και πολυ ακριβα. Αν χρειαζεσαι οικογεινειακο αυτοκινητο σε τετοιο μεγεθος με τετοια λεφτα, πηγαινε κατευθειαν σε Tesla ή σε diesel SUV και οχι σε ημιμετρα.
Ανοίκει στο γκρουπ των plug-in SUV 300 ίππων, που είναι κάμποσα από δαύτα, τα περισσότερα 2λιτρα+ηλεκτροκινητήρα, αλλά υπάρχουν κ 1,6άρια + ηλεκτροκινητήρα. Μας έχετε παρουσιάσει στα premium το DS7 CROSSBACK E-TENSE, το αντίστοιχο 3008 Hybrid, όπως κ «το αδερφάκι» του, Opel X Hybrid4. (Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει κ C5 aircross με λίγο μικρότερη ιπποδύναμη) Για τις γεμάτες τσέπες, υπάρχει κ η BMW X3 xDrive30e με αντίστοιχη ιπποδύναμη (300). Και τώρα βλέπουμε κ το ικανότατο 2,5λιτρο RAV. Ποικιλία να υπάρχει! Βέβαια ο κυβισμός του δε βοηθά την Ελληνική αγορά.
@YannisA. Προφανως δεν εχεις κανει σερβις σε Toyota/Lexus... Σε σχεση με τον ανταγωνισμο, εχει το φθηνοτερο σερβις απ ολους! Και μιας και κλεινω φετος 15ετις υβριδικων συνολων, αρνητικα δεν εχω βρει πουθενα!