Η επιβάρυνση ενός ιδιοκτήτη πετρέλαιοκινητου οχήματος σε ετήσια βάση με μέση κατανάλωση 6 λίτρα στα 100 χλμ για 15000χλμ είναι :900 λίτρα * 0.04=36 € Αυτό αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα; Για ρωτήστε τι επίπτωση έχει στους οδηγούς ταξί όμως και στους χερσαιους μεταφορείς και κατά συνέπεια τι αυξήσεις θα επέλθουν στο καλάθι της νοικοκυράς;
Αργά η γρήγορα θα γινόταν.... Ξέρει καλά το ελληνικό "κράτος" από ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ....!!! Όπως κάτι αντίστοιχο θα γίνει και στα ηλεκτροκίνητα αργά η γρήγορα..!!! Και πάλι όμως λόγω κατανάλωσης αξίζει το πετρέλαιο... Μόνο με πιστόλι στον κρόταφο ίσως σκεφτώ να το αλλάξω για κάποιο άλλο καύσιμο...!!!
Αλλο ενα μετρο που το Ελληνικο κρατος στην ουσια πυροβολει τα ποδια του !! Καθε αυξηση σημαινει χαμηλοτερο τζιρο λιγοτερα εσοδα οποτε καταληγουμε στο συμπερασμα η αυτοι που περνουν τις αποφασεις ειναι ηλιθιοι η τους τα στελνουν με email τα μετρα που θα επιβαλουν απο την οι Γφιλοι μας Γερμανοι !!
Η επιβάρυνση ενός ιδιοκτήτη πετρέλαιοκινητου οχήματος σε ετήσια βάση με μέση κατανάλωση 6 λίτρα στα 100 χλμ για 15000χλμ είναι :900 λίτρα * 0.04=36 € Αυτό αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα; Για ρωτήστε τι επίπτωση έχει στους οδηγούς ταξί όμως και στους χερσαιους μεταφορείς και κατά συνέπεια τι αυξήσεις θα επέλθουν στο καλάθι της νοικοκυράς;
Αργά η γρήγορα θα γινόταν.... Ξέρει καλά το ελληνικό "κράτος" από ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ....!!! Όπως κάτι αντίστοιχο θα γίνει και στα ηλεκτροκίνητα αργά η γρήγορα..!!! Και πάλι όμως λόγω κατανάλωσης αξίζει το πετρέλαιο... Μόνο με πιστόλι στον κρόταφο ίσως σκεφτώ να το αλλάξω για κάποιο άλλο καύσιμο...!!!
Αλλο ενα μετρο που το Ελληνικο κρατος στην ουσια πυροβολει τα ποδια του !! Καθε αυξηση σημαινει χαμηλοτερο τζιρο λιγοτερα εσοδα οποτε καταληγουμε στο συμπερασμα η αυτοι που περνουν τις αποφασεις ειναι ηλιθιοι η τους τα στελνουν με email τα μετρα που θα επιβαλουν απο την οι Γφιλοι μας Γερμανοι !!