...bras de fer-arm wrestling... στο επικοινωνιακό και μη... οι Αμερικανοί ΠΑΤΗΣΑΝΕ ΑΣΧΗΜΑ τους Γερμανούς... ξέρετε τα 'άσε και μένα να πουλήσω'... στα τεχνολογικά δεν είναι πολύ πίσω οι Γερμανοί... "θυσιάζεται" η ΚΡΑΤΙΚΗ vw και υπάρχει και η mercedes και η bmw και τα "παρακλάδια" porsche και audi... περιμένω να δω και την ford Γερμανίας...
Πολύ ιδιαίτερος επιχειρηματίας (κ ανθρώπος) ο Έλον. Πολύ πολύ ιδιαίτερη κ η (μια από τις πολλές) Tesla, με τεχνολογια αιχμής ότι αφορά τις μπαταριες, αλλά και με άλλη αντίληψη περί κατασκευής αυτοκινήτων - αυτά τα πράγματα τα κάνουν μόνο αμερικανικές hi tech εταιρίες!! Ανατρεπτική η Tesla, κ σημαντικός πονοκέφαλος και για τους Γερμανούς, ΑΛΛΑ, υπάρχει μεγάλο «αλλά». Η αμερικανική αγορά είναι πολύ μεγάλη, κ κυρίως αρκετά διαφορετική από την (ποιοτική) Ευρωπαϊκή. Ο αμερικανός έχει υψηλό διαθέσιμο εισόδημα, και άλλη καταναλωτική κουλτούρα. Ποτέ μα ποτε η Αμερική δεν κατασκεύαζε ποιοτικά αυτοκίνητα, τα περισσότερα είναι μέτρια φτιαγμένα στην καλύτερη περίπτωση, ενώ αρκετά είναι ....άρπα κόλλα! Όμως, η Αμερική στηρίζει και αγοράζει σαν τρελή, pick-up trucks σαν το F-150, και Tesla. Η αντεπίθεση από Γερμανούς με ποιοτικότερα ηλεκτρικά ξεκίνησε, και έπονται και οι Ιάπωνες (με απόλυτη κυριαρχία στα υβριδικά) κ Κορεάτες.
Είναι πραγματικός εμπορικός πόλεμος, και όχι μόνο!
Ηλεκτρικά σημαίνει τεχνολογία και καινοτομία. Οι Αμερικάνοι είναι 3 χρόνια μπροστά από άποψη μπαταριών, ηλεκτροκινητήρα, διαχείρισης ενέργειας (υψηλότερη τελικά ταχύτητα και αυτονομία) και 5 χρόνια μπροστά στο λογισμικό (αυτόνομη οδήγηση, infotainment). Υστερούν σε εργονομία και ποιότητα εσωτερικού. Θα δούμε ποιος θα προλάβει ποιον
...bras de fer-arm wrestling... στο επικοινωνιακό και μη... οι Αμερικανοί ΠΑΤΗΣΑΝΕ ΑΣΧΗΜΑ τους Γερμανούς... ξέρετε τα 'άσε και μένα να πουλήσω'... στα τεχνολογικά δεν είναι πολύ πίσω οι Γερμανοί... "θυσιάζεται" η ΚΡΑΤΙΚΗ vw και υπάρχει και η mercedes και η bmw και τα "παρακλάδια" porsche και audi... περιμένω να δω και την ford Γερμανίας...
Πολύ ιδιαίτερος επιχειρηματίας (κ ανθρώπος) ο Έλον. Πολύ πολύ ιδιαίτερη κ η (μια από τις πολλές) Tesla, με τεχνολογια αιχμής ότι αφορά τις μπαταριες, αλλά και με άλλη αντίληψη περί κατασκευής αυτοκινήτων - αυτά τα πράγματα τα κάνουν μόνο αμερικανικές hi tech εταιρίες!! Ανατρεπτική η Tesla, κ σημαντικός πονοκέφαλος και για τους Γερμανούς, ΑΛΛΑ, υπάρχει μεγάλο «αλλά». Η αμερικανική αγορά είναι πολύ μεγάλη, κ κυρίως αρκετά διαφορετική από την (ποιοτική) Ευρωπαϊκή. Ο αμερικανός έχει υψηλό διαθέσιμο εισόδημα, και άλλη καταναλωτική κουλτούρα. Ποτέ μα ποτε η Αμερική δεν κατασκεύαζε ποιοτικά αυτοκίνητα, τα περισσότερα είναι μέτρια φτιαγμένα στην καλύτερη περίπτωση, ενώ αρκετά είναι ....άρπα κόλλα! Όμως, η Αμερική στηρίζει και αγοράζει σαν τρελή, pick-up trucks σαν το F-150, και Tesla. Η αντεπίθεση από Γερμανούς με ποιοτικότερα ηλεκτρικά ξεκίνησε, και έπονται και οι Ιάπωνες (με απόλυτη κυριαρχία στα υβριδικά) κ Κορεάτες. Είναι πραγματικός εμπορικός πόλεμος, και όχι μόνο!
Ηλεκτρικά σημαίνει τεχνολογία και καινοτομία. Οι Αμερικάνοι είναι 3 χρόνια μπροστά από άποψη μπαταριών, ηλεκτροκινητήρα, διαχείρισης ενέργειας (υψηλότερη τελικά ταχύτητα και αυτονομία) και 5 χρόνια μπροστά στο λογισμικό (αυτόνομη οδήγηση, infotainment). Υστερούν σε εργονομία και ποιότητα εσωτερικού. Θα δούμε ποιος θα προλάβει ποιον