Καλές είναι οι μπάρες ασφαλείας που τοποθετήθηκαν (αντικατέστησαν τις κατεστραμμένες, αυτονόητο) στην περιφερειακή της Κατεχάκη, αλλά βρισκόμαστε στο 2020 και κανείς δεν λαμβάνει υπόψη και εμάς τους "μηχανόβιους". Όλες οι Ευρωπαϊκές μελέτες έχουν τονίσει την επικινδυνότητα που "προσφέρουν" στον αναβάτη σε περίπτωση πτώσης, ακόμη και με χαμηλή ταχύτητα. Η μία σειρά μπαρών δεν προσφέρει καμία προστασία. Οι πάσσαλοι λειτουργούν σαν γκιλοτίνα. Αποκεφαλίζουν ή σακατεύουν τον οδηγό. Η μόνη λύση είναι να τοποθετείται και δεύτερη σειρά μπάρας στο ενδιάμεσο με το έδαφος, 50 μέτρα πριν την στροφή και 100 μετά την κορυφή της. Δεν νομίζω ότι το κόστος είναι μεγάλο μπροστά σε μία ζωή. Ας αρχίσουν οι ΑΡΜΟΔΙΟΙ να δουλεύουν ΣΚΕΠΤΌΜΕΝΟΙ για κάθε έργο που εκτελούν. (από την επιδιόρθωση κάθε λακκούβας, την κλίση για σωστή απορροή υδάτων, αντιολισθητικές διαγραμμίσεις πεζών κλπ, κλπ.)
Ευχαριστώ για το χώρο και ευελπιστώ να "ενοχληθούν" και με άρθρα οι "αρμόδιοι".
Σημ. Κυκλοφορώ 20 χρόνια, 365 μέρες, με moto.
Καλές είναι οι μπάρες ασφαλείας που τοποθετήθηκαν (αντικατέστησαν τις κατεστραμμένες, αυτονόητο) στην περιφερειακή της Κατεχάκη, αλλά βρισκόμαστε στο 2020 και κανείς δεν λαμβάνει υπόψη και εμάς τους "μηχανόβιους". Όλες οι Ευρωπαϊκές μελέτες έχουν τονίσει την επικινδυνότητα που "προσφέρουν" στον αναβάτη σε περίπτωση πτώσης, ακόμη και με χαμηλή ταχύτητα. Η μία σειρά μπαρών δεν προσφέρει καμία προστασία. Οι πάσσαλοι λειτουργούν σαν γκιλοτίνα. Αποκεφαλίζουν ή σακατεύουν τον οδηγό. Η μόνη λύση είναι να τοποθετείται και δεύτερη σειρά μπάρας στο ενδιάμεσο με το έδαφος, 50 μέτρα πριν την στροφή και 100 μετά την κορυφή της. Δεν νομίζω ότι το κόστος είναι μεγάλο μπροστά σε μία ζωή. Ας αρχίσουν οι ΑΡΜΟΔΙΟΙ να δουλεύουν ΣΚΕΠΤΌΜΕΝΟΙ για κάθε έργο που εκτελούν. (από την επιδιόρθωση κάθε λακκούβας, την κλίση για σωστή απορροή υδάτων, αντιολισθητικές διαγραμμίσεις πεζών κλπ, κλπ.) Ευχαριστώ για το χώρο και ευελπιστώ να "ενοχληθούν" και με άρθρα οι "αρμόδιοι". Σημ. Κυκλοφορώ 20 χρόνια, 365 μέρες, με moto.