Αποκάλυψη: Οι τιμές του νέου Hyundai Tucson στην Ελλάδα
Charalampos
Σίγουρα πρόκειται για μία αναβαθμισμένη πρόταση της Hyundai προφανώς καλοδεχούμενη αλλά σίγουρα και <<αναβαθμισμένη>> τιμολογιακή πολιτική που μπορεί να δικαιολογείται ποιοτικά ΑΛΛΑ μισθολογικά - οικονομικά δεν υπάρχει αντίστοιχη αναβάθμιση στους Έλληνες, οπότε αλλάζει το εύρος του πελατολογίου της Hyundai ( συρρικνώνεται) και θα πρέπει να ανταγωνιστεί κραταιες premium επιλογές / μοντέλα με πιστούς - κολλημένους πελάτες δύσπιστους και απαιτητικούς.....και για να μην περιαυτολογω καλό πχ το niissan skyline (ίσως μάλιστα και καλύτερο) αλλά άλλο το prestige μιας 911 και σίγουρα περισσότερες οι πωλήσεις της.... Hyundai μέχρι σήμερα σήμαινε VFM και μάλιστα πολύ πετυχημένα..... μήπως το χάνει τελικά ??
Η έκδοση των 150 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο βγαίνει μόνο στη βασική έκδοση;
Στην Distinctive θα υπάρχουν τα πλήρη φώτα led μπρος και πίσω. Στις υπόλοιπες φάτε μάτια ψάρια.
Εξαιρετικές τιμές για τον εξοπλισμό που έχουν φτιάξει στις διάφορες εκδόσεις και με το ολόφρεσκο σχέδιο που το διαφοροποιεί απο τα άλλα(αν αρέσει ή οχι είναι υποκειμενικό). Καλό θα ήταν να περάσουν απο αντιπροσωπεία οσοι θέλουν να έχουν άποψη ολοκληρωμένη και να μην κρίνουν απο τον τιμοκατάλογο και μόνο. Αν αγόραζα τώρα θα ήταν στις πρώτες μου επιλογές.
Ακριβούτσικο το 1,6 diesel. Θα μπορούσε να έβγαινε σε χειροκίνητο και να ξεκινούσε πιο χαμηλά. Π. Χ το x trail n connecta είναι 3000 φθηνότερο με 150 ίππους, made in Japan και με μεγαλύτερους χωρους
Ας περιμένουμε και τις μη υβριδικές εκδόσεις, απ' ότι είδα η διαφορά στους ρύπους και στην κατανάλωση είναι μικρή και χωρίς να έχεις το άγχος για την αξιοπιστία του υβριδικού συστήματος πρώτης γενιάς της Hyundai. Επίσης όταν λέτε χειροκίνητο, είναι το κλασικό ή το iMT; Πιστεύω ότι από τους καλύτερους συνδυασμούς θα είναι η έκδοση με βενζίνη 150 ίππων, μη υβριδική με iMT.
Σίγουρα πρόκειται για μία αναβαθμισμένη πρόταση της Hyundai προφανώς καλοδεχούμενη αλλά σίγουρα και <<αναβαθμισμένη>> τιμολογιακή πολιτική που μπορεί να δικαιολογείται ποιοτικά ΑΛΛΑ μισθολογικά - οικονομικά δεν υπάρχει αντίστοιχη αναβάθμιση στους Έλληνες, οπότε αλλάζει το εύρος του πελατολογίου της Hyundai ( συρρικνώνεται) και θα πρέπει να ανταγωνιστεί κραταιες premium επιλογές / μοντέλα με πιστούς - κολλημένους πελάτες δύσπιστους και απαιτητικούς.....και για να μην περιαυτολογω καλό πχ το niissan skyline (ίσως μάλιστα και καλύτερο) αλλά άλλο το prestige μιας 911 και σίγουρα περισσότερες οι πωλήσεις της.... Hyundai μέχρι σήμερα σήμαινε VFM και μάλιστα πολύ πετυχημένα..... μήπως το χάνει τελικά ??
Η έκδοση των 150 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο βγαίνει μόνο στη βασική έκδοση; Στην Distinctive θα υπάρχουν τα πλήρη φώτα led μπρος και πίσω. Στις υπόλοιπες φάτε μάτια ψάρια.
Εξαιρετικές τιμές για τον εξοπλισμό που έχουν φτιάξει στις διάφορες εκδόσεις και με το ολόφρεσκο σχέδιο που το διαφοροποιεί απο τα άλλα(αν αρέσει ή οχι είναι υποκειμενικό). Καλό θα ήταν να περάσουν απο αντιπροσωπεία οσοι θέλουν να έχουν άποψη ολοκληρωμένη και να μην κρίνουν απο τον τιμοκατάλογο και μόνο. Αν αγόραζα τώρα θα ήταν στις πρώτες μου επιλογές.
Ακριβούτσικο το 1,6 diesel. Θα μπορούσε να έβγαινε σε χειροκίνητο και να ξεκινούσε πιο χαμηλά. Π. Χ το x trail n connecta είναι 3000 φθηνότερο με 150 ίππους, made in Japan και με μεγαλύτερους χωρους
Ας περιμένουμε και τις μη υβριδικές εκδόσεις, απ' ότι είδα η διαφορά στους ρύπους και στην κατανάλωση είναι μικρή και χωρίς να έχεις το άγχος για την αξιοπιστία του υβριδικού συστήματος πρώτης γενιάς της Hyundai. Επίσης όταν λέτε χειροκίνητο, είναι το κλασικό ή το iMT; Πιστεύω ότι από τους καλύτερους συνδυασμούς θα είναι η έκδοση με βενζίνη 150 ίππων, μη υβριδική με iMT.