Τoyota Yaris: Πως καταφέρνει να είναι best seller εδώ και μια 10ετία;
Γιάννης
Γιατί όλοι αυτοί οι λόγοι ισχύουν μόνο στην Ελλάδα, ενώ στην Ευρώπη το Yaris είναι εκτοεβδομη επιλογή; Και μην πει κανεις οι Γερμανοί αγοράζουν Polo, οι Γάλλοι Clio, οι Ισπανοί Ibiza κτλ γιατί το Yaris είναι εκτός πεντάδας (ίσως και δεκάδας) σε ΟΛΕΣ τις χώρες με αυτοκινητιστική παράδοση.
Χρήστο το yaris στην Ευρώπη είναι εκτός top five στην κατηγορία του, όχι μεταξύ όλων των αυτοκινήτων. Πραγματικά το έχω απορία. (Είμαι κάτοχος toyota δεν είμαι hater της μάρκας). Δέχομαι όμως αυτό που λες ότι όταν δεν έχεις χρήματα, σε ενδιαφέρει πρωτίστως η αξιοπιστία και μετά το τιμόνι, η ποιότητα στο εσωτερικό κτλ
Φίλε Γιάννη, μην ξεχνάς ότι στην Ευρώπη δεν παίζει τόσο πολύ η μικρή κατηγορία όσο στην Ελλαδα. Εδώ 7 στα 10 αμάξια που πουλιούνται είναι μίνι. Οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι με μισθούς δύο και τρεις φορές τον μισθό του Έλληνα, δεν έχουν λόγο ούτε μικρό αμάξι να αγοράσουν, ούτε να το παντρευτούν για 10-20 χρόνια. Κι εδώ άλλωστε αν το σκεφτείς, το Yaris κάνει θραύση τα τελευταία δέκα χρόνια, όσο ακριβώς υπάρχει και η οικονομική κρίση. Γιατί ο Έλληνας των 500-700ων ευρώ θα ψάξει για ένα μικρό, αξιόπιστο αμάξι που θα το κρατήσει τουλάχιστον δέκα χρόνια. Πριν απ αυτό, όταν βγάζαμε 1500αρες, εννοείται ότι εκεί ψάχνεις για άλλα πράγματα στο αμάξι και το Yaris γίνεται δεύτερη επιλογή ή και καθόλου επιλογή. Για να μην κουράζω, αυτό που εννοώ, είναι πως αλλά τα οικονομικά και φορολογικά δεδομένα στην Ευρώπη, αλλά στην Ελλάδα.
Η γυναίκα μου έχει την 3η γενιά αλλά το καινούργιο ίσως το πάρω εγώ χαχα! Εξαιρετικό αυτοκίνητο! Όσο για τον φίλο παραπάνω: Ίδια ήπειρος δεν σημαίνει ίδιες ανάγκες και τρόπος ζωής. Έχω συγγενείς Γερμανία και σου λέω οτι κάτω απο 4,5 μέτρα δεν παίρνει αμάξι ο Γερμανός..και εννοείται πως υπάρχουν και παρωπίδες σε κάποιους Ευρωπαίους για την Ασιατική ποιότητα η οποία πλέον έχει αγγίξει κορυφή!
Γιατί όλοι αυτοί οι λόγοι ισχύουν μόνο στην Ελλάδα, ενώ στην Ευρώπη το Yaris είναι εκτοεβδομη επιλογή; Και μην πει κανεις οι Γερμανοί αγοράζουν Polo, οι Γάλλοι Clio, οι Ισπανοί Ibiza κτλ γιατί το Yaris είναι εκτός πεντάδας (ίσως και δεκάδας) σε ΟΛΕΣ τις χώρες με αυτοκινητιστική παράδοση.
Επειδή είναι ωραίο, βολικό, δεν βγάζει ζημιές, δεν καίει λάδια, μπορεί να κρατήσει ανετα μια 20ετία. Αλλά τελικά το κυριότερο... Επειδή είναι ΤΟΥΟΤΑ.
Χρήστο το yaris στην Ευρώπη είναι εκτός top five στην κατηγορία του, όχι μεταξύ όλων των αυτοκινήτων. Πραγματικά το έχω απορία. (Είμαι κάτοχος toyota δεν είμαι hater της μάρκας). Δέχομαι όμως αυτό που λες ότι όταν δεν έχεις χρήματα, σε ενδιαφέρει πρωτίστως η αξιοπιστία και μετά το τιμόνι, η ποιότητα στο εσωτερικό κτλ
Απλά το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγόριας του και με διαφορά. Χωρίς ουσιαστικά μειονεκτήματα, εξαιρετική αξιοπιστία και ισχυρή μεταπωλητική αξία.
Φίλε Γιάννη, μην ξεχνάς ότι στην Ευρώπη δεν παίζει τόσο πολύ η μικρή κατηγορία όσο στην Ελλαδα. Εδώ 7 στα 10 αμάξια που πουλιούνται είναι μίνι. Οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι με μισθούς δύο και τρεις φορές τον μισθό του Έλληνα, δεν έχουν λόγο ούτε μικρό αμάξι να αγοράσουν, ούτε να το παντρευτούν για 10-20 χρόνια. Κι εδώ άλλωστε αν το σκεφτείς, το Yaris κάνει θραύση τα τελευταία δέκα χρόνια, όσο ακριβώς υπάρχει και η οικονομική κρίση. Γιατί ο Έλληνας των 500-700ων ευρώ θα ψάξει για ένα μικρό, αξιόπιστο αμάξι που θα το κρατήσει τουλάχιστον δέκα χρόνια. Πριν απ αυτό, όταν βγάζαμε 1500αρες, εννοείται ότι εκεί ψάχνεις για άλλα πράγματα στο αμάξι και το Yaris γίνεται δεύτερη επιλογή ή και καθόλου επιλογή. Για να μην κουράζω, αυτό που εννοώ, είναι πως αλλά τα οικονομικά και φορολογικά δεδομένα στην Ευρώπη, αλλά στην Ελλάδα.
Η γυναίκα μου έχει την 3η γενιά αλλά το καινούργιο ίσως το πάρω εγώ χαχα! Εξαιρετικό αυτοκίνητο! Όσο για τον φίλο παραπάνω: Ίδια ήπειρος δεν σημαίνει ίδιες ανάγκες και τρόπος ζωής. Έχω συγγενείς Γερμανία και σου λέω οτι κάτω απο 4,5 μέτρα δεν παίρνει αμάξι ο Γερμανός..και εννοείται πως υπάρχουν και παρωπίδες σε κάποιους Ευρωπαίους για την Ασιατική ποιότητα η οποία πλέον έχει αγγίξει κορυφή!