....Ενα απο τα μεγαλα ατού του Qashqai ειναι η ανταγωνιστικη τιμη του που ξεκιναει περιπου απο 22.000 ευρω. Αφου πλεον το νεο μοντελο θα διατιθεται μονο με υβριδικους κινητηρες, μιλαμε για τιμη εκκινησης πανω απο 30.000 ευρω. Αν ειναι ετσι, δεν νομιζω να εχει και τοσο μεγαλη εμπορικη επιτυχια.
Περιμέναμε με ανυπομονησία το συγκεκριμένο μοντελο για να γίνει το καινούργιο μας οικογενειακό αυτοκινητο.Πιστευω όμως ότι είναι λάθος της nissan να κυκλοφορήσει τον κινητήρα epower στο νέο qashqai χωρίς την δυνατότητα τετρακινησης όπως στο note epower awd.Πραγματικα ελπίζω η εταιρεια να αναθεωρήσει έως την κυκλοφορία του.
Το πετρέλαιο είναι μονόδρομος για αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα. Κακώς το καρτήγησαν εκεί στη Nissan γιατί θαχάσει μεγάλο μερίδιο πωλήσεις. Δυστυχώς συνεχίζουν το παραμύθι με τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πολύ μεγάλη απάτη.
Αρα για όσους θέλουν πετρέλαιο, το υπάρχον μοντέλο είναι μονόδρομος. Καλή περίπτωση και το υβριδικό epower, μόνο που θα βγει το 2022 και δεν νομίζω να ξεκινάει από 23.000.
....Ενα απο τα μεγαλα ατού του Qashqai ειναι η ανταγωνιστικη τιμη του που ξεκιναει περιπου απο 22.000 ευρω. Αφου πλεον το νεο μοντελο θα διατιθεται μονο με υβριδικους κινητηρες, μιλαμε για τιμη εκκινησης πανω απο 30.000 ευρω. Αν ειναι ετσι, δεν νομιζω να εχει και τοσο μεγαλη εμπορικη επιτυχια.
Περιμέναμε με ανυπομονησία το συγκεκριμένο μοντελο για να γίνει το καινούργιο μας οικογενειακό αυτοκινητο.Πιστευω όμως ότι είναι λάθος της nissan να κυκλοφορήσει τον κινητήρα epower στο νέο qashqai χωρίς την δυνατότητα τετρακινησης όπως στο note epower awd.Πραγματικα ελπίζω η εταιρεια να αναθεωρήσει έως την κυκλοφορία του.
Το πετρέλαιο είναι μονόδρομος για αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα. Κακώς το καρτήγησαν εκεί στη Nissan γιατί θαχάσει μεγάλο μερίδιο πωλήσεις. Δυστυχώς συνεχίζουν το παραμύθι με τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πολύ μεγάλη απάτη.
Αρα για όσους θέλουν πετρέλαιο, το υπάρχον μοντέλο είναι μονόδρομος. Καλή περίπτωση και το υβριδικό epower, μόνο που θα βγει το 2022 και δεν νομίζω να ξεκινάει από 23.000.