45K για μια μετριοτητα επειδη εχει σημα/4κινηση jeep...subaru/mitsu μακραν καλυτερα 4Χ4 & γνησια...οπως εχω γραψει παλιοτερα "τον πισω αξονα, τον εχουν κεντραρει σε σχεση με τον θολο ή ακομη το εχουν πιο μπροστα?..μονο ενας αμερικανος στο yt το ειχε επισημανει
Παρ 'ολίγον αγοραστής Renegade Trailhawk 2.0 diesel (λόγω κοντών σχέσεων)...
Μόλις μου είπαν ότι σταματάει να εισάγεται και πλέον τετρακίνηση θα έχουν μόνο οι υβριδικές εκδόσεις, εε είπα να περιμένω να το δω πρώτα... Μόλις ήρθε και είδα τιμή εκκίνησης 45 χιλιάρικα για υβριδικό με κινητήρα 1.3 σε ένα αμάξωμα που ζυγίζει 1.700 κιλά...μην μιλήσω για τον εξοπλισμό...Περί τα 1.300 ευρώ για φώτα led και ημέρας, καθώς δεν είχε ούτε ημέρας φώτα... Ότι πούλησαν πούλησαν λοιπόν, γιατί η τετρακίνηση στην Jeep πληρώνεται πολύ ακριβά...
Άλλος ένας (μέτριος) αμερικανός κατασκευαστής όπου η πορεία του φθίνει. Ξεπερασμένη εδώ κ πολλά χρόνια η συνταγή του ικανού εκτός δρόμου, με μέτρια προς κακή ποιότητα κατασκευής και πρόχειρες λύσεις. Θα είμαι λίγο αυστηρός, αλλά η Jeep δεν πείθει εδώ κ αρκετά χρόνια, ούτε με το σχετικά πρόσφατο Φίατ εσωτερικό/σαλόνι, και μοτέρ.
45K για μια μετριοτητα επειδη εχει σημα/4κινηση jeep...subaru/mitsu μακραν καλυτερα 4Χ4 & γνησια...οπως εχω γραψει παλιοτερα "τον πισω αξονα, τον εχουν κεντραρει σε σχεση με τον θολο ή ακομη το εχουν πιο μπροστα?..μονο ενας αμερικανος στο yt το ειχε επισημανει
Παρ 'ολίγον αγοραστής Renegade Trailhawk 2.0 diesel (λόγω κοντών σχέσεων)... Μόλις μου είπαν ότι σταματάει να εισάγεται και πλέον τετρακίνηση θα έχουν μόνο οι υβριδικές εκδόσεις, εε είπα να περιμένω να το δω πρώτα... Μόλις ήρθε και είδα τιμή εκκίνησης 45 χιλιάρικα για υβριδικό με κινητήρα 1.3 σε ένα αμάξωμα που ζυγίζει 1.700 κιλά...μην μιλήσω για τον εξοπλισμό...Περί τα 1.300 ευρώ για φώτα led και ημέρας, καθώς δεν είχε ούτε ημέρας φώτα... Ότι πούλησαν πούλησαν λοιπόν, γιατί η τετρακίνηση στην Jeep πληρώνεται πολύ ακριβά...
Άλλος ένας (μέτριος) αμερικανός κατασκευαστής όπου η πορεία του φθίνει. Ξεπερασμένη εδώ κ πολλά χρόνια η συνταγή του ικανού εκτός δρόμου, με μέτρια προς κακή ποιότητα κατασκευής και πρόχειρες λύσεις. Θα είμαι λίγο αυστηρός, αλλά η Jeep δεν πείθει εδώ κ αρκετά χρόνια, ούτε με το σχετικά πρόσφατο Φίατ εσωτερικό/σαλόνι, και μοτέρ.
Ελκτική ικανότητα; 1000kg..jeep από τα lidl και +40Κ...
Ξεκίνησα να γράψω κάτι καλό... αλλά μετά είδα την τιμή... σε αυτά τα χρήματα θα έπαιρνα κάτι άλλο...
Πολλά τα λεφτά για ΦΙΑΤ με περιβολή ΤΖΙΠ