Μεγάλο στοίχημα κ επένδυση για τη Citroen, καθώς χρειάζεται επειγόντως πωλήσεις στην μικρομεσαία suv ή/και μη κατηγορία. Υπάρχει η εγχώρια Γαλλική αγορά που είναι σημαντική, αλλά αν δεν τα καταφέρει να μπει στην Ευρωπαϊκή top πεντάδα και να ...αρπάξει μερίδιο από Κορεάτες, Ιάπωνες, Γερμανοειδή μοντέλα, και λοιπές vfm προτάσεις, τότε θα φλερτάρει με τον οικονομικό μαρασμό. Το C3, C2 δεν αρκεί για να είναι βιώσιμη μια αυτοκ/νια.
Τώρα, ποσό καλό ή πετυχημένο θα είναι το πολύ ανανεωμένο C4, ....θα φανεί στο χειροκρότημα.
Μεγάλο στοίχημα κ επένδυση για τη Citroen, καθώς χρειάζεται επειγόντως πωλήσεις στην μικρομεσαία suv ή/και μη κατηγορία. Υπάρχει η εγχώρια Γαλλική αγορά που είναι σημαντική, αλλά αν δεν τα καταφέρει να μπει στην Ευρωπαϊκή top πεντάδα και να ...αρπάξει μερίδιο από Κορεάτες, Ιάπωνες, Γερμανοειδή μοντέλα, και λοιπές vfm προτάσεις, τότε θα φλερτάρει με τον οικονομικό μαρασμό. Το C3, C2 δεν αρκεί για να είναι βιώσιμη μια αυτοκ/νια. Τώρα, ποσό καλό ή πετυχημένο θα είναι το πολύ ανανεωμένο C4, ....θα φανεί στο χειροκρότημα.