Το πρόβλημα με το focus είναι ότι κοστίζει 21100ε όσο περίπου και το audi a3 . Το 2018 κόστιζε 18000ε και τώρα 21100. Την ίδια ώρα το corolla 1.2 turbo κοστίζει 16500ε
Αν συνεχίσουν να το φέρνουν μόνο με τον χιλιάρη, θα συνεχίσει την πτωτική πορεία στις πωλήσεις. Οταν οι ανταγωνιστές του προσφέρουν 1500 κυβικά, ο χιλιάρης μοιάζει πολύ λίγος.
Η Ford το έχει χάσει τώρα τελευταία. Η πτώση στις πωλήσεις του νέου Kuga είναι κατακόρυφη. Από 800 του προηγούμενου μοντέλου, έπεσε στις 150. Γι' αυτό μας έχουν πήξει στη διαφήμιση. Ομως η κατάσταση δεν σώζεται γιατί παρουσίασαν ένα ξεχειλωμένο και υπερμεγέθες Focus χωρίς σχεδιαστική ταυτότητα με πολύ μεγάλο μήκος και πλάτος για τα δεδομένα της κατηγορίας C.
....Η Ford παραγει αξιολογα αυτοκινητα με πολυ καλους κινητηρες και με την μεγαλυτερη αξιοπιστια απο ολες τις ερωπαϊκες μαρκες, ομως υστερουν σε σχεδιαση. Δεν σου κανουν αυτο το ''κλικ''. Ετσι και το Focus, ειναι αδιαφορο σχεδιαστικα.
Το πρόβλημα με το focus είναι ότι κοστίζει 21100ε όσο περίπου και το audi a3 . Το 2018 κόστιζε 18000ε και τώρα 21100. Την ίδια ώρα το corolla 1.2 turbo κοστίζει 16500ε
Αν συνεχίσουν να το φέρνουν μόνο με τον χιλιάρη, θα συνεχίσει την πτωτική πορεία στις πωλήσεις. Οταν οι ανταγωνιστές του προσφέρουν 1500 κυβικά, ο χιλιάρης μοιάζει πολύ λίγος. Η Ford το έχει χάσει τώρα τελευταία. Η πτώση στις πωλήσεις του νέου Kuga είναι κατακόρυφη. Από 800 του προηγούμενου μοντέλου, έπεσε στις 150. Γι' αυτό μας έχουν πήξει στη διαφήμιση. Ομως η κατάσταση δεν σώζεται γιατί παρουσίασαν ένα ξεχειλωμένο και υπερμεγέθες Focus χωρίς σχεδιαστική ταυτότητα με πολύ μεγάλο μήκος και πλάτος για τα δεδομένα της κατηγορίας C.
....Η Ford παραγει αξιολογα αυτοκινητα με πολυ καλους κινητηρες και με την μεγαλυτερη αξιοπιστια απο ολες τις ερωπαϊκες μαρκες, ομως υστερουν σε σχεδιαση. Δεν σου κανουν αυτο το ''κλικ''. Ετσι και το Focus, ειναι αδιαφορο σχεδιαστικα.
Το honda civic είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, δεν έχει αντίπαλο.