Η Hyundai έχει αρχίσει και έχει πρόβλημα 'τιμής'... να εξηγηθώ... καλά κάνει και βγάζει κοντέλα πάνω κάτω δεξιά αριστερά... όμως θα πρέπει να υπάρχει σαφής κατηγοριοποίηση και από πλευράς μεγέθους αλλά και από πλευράς τιμής και ήδη έχει αρχίσει και έχει πρόβλημα, η γκάμα της έχει 'μπουκώσει'. Για παράδειγμ, έχει ένα πολύ καλό μικρό το i10 και προσφέρει και ένα λίγο μεγαλύτερο το i20. 'Αναγκαστικά' (γιατί αλλιώς δύκολα θα διάλεγε κάποιος το μικτότερο...) τα δύο μοντέλα έχουν μια διαφορά τιμής, όμως με τον τρόπο αυτό το i20 ΔΕΝ είναι πια ανταγωνιστικό σε τιμή - να μου πεις αν είναι καλό που είναι το πρόβλημα? είναι πρόβλημα διότι Ο,TI KAI NA KANEI, το i20 δεν είναι ποιοτικά εφάμιλλο του ανταγωνισμού. Στο προκείμενο μοντέλο, εμφανώς το Bayon είναι η SUV έκδοση του i20, επομένως ΄'αναγκαστικά' θα είναι ακριβότερο από αυτό... όμως τότε θα έχει εφάμιλλη τιμή με το ΚΟΝΑ... τι θα κάνει η Hyundai, πάλι 'αναγκαστικά' θα ακριβύνει το ΚΟΝΑ - όμως τότε ο ανταγωνισμός θα είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. Είναι χαζή η Hyundai? όχι, χαζοί είναι εκείνοι που αγοράζουν 'αξιόπιστα΄μοντέλα χωρίς συναίσθηση του οτι πλέον σε αυτή την τιμή υπάρχει καλύτερος ανταγωνισμός...
Αγαπητέ/ή k.t., ο ανταγωνισμός κρίνεται με βάση αντικειμενικά και υποκειμενικά κριτήρια - και σίγουρα ΟΧΙ με υποθετικές ερωτήσεις 'πόσο ΘΑ σου έχει κοστίσει σε 10 χρόνια' λες και ξέρεις εκ των προτέρων τι θα σου βγάλει το κάθε όχημα ή πόσο θα το κρατήσεις. Θα μείνω στα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ. Ο ανταγωνισμός λοιπόν έχει γενικά μικρότερους χώρους και λίγο χειρότερη αξιοπιστία (εδώ όμως παίζει ρόλο και η εγγύηση...) αλλά έχει (πολύ) καλύτερα υλικά , καλύτερα κρατήματα, καλύτερη άνεση και χαμηλότερη κατανάλωση. Επειδή είχα i20 ξέρω από πρώτο χέρι τι λέω - ζημιές ΔΕΝ έβγαλε μηχανικά, αλλά τα πλαστικά είχαν ξεφτίσει στην τριετία, ο έξω αναδιπλούμενος καθρέπτης κόλησε στα 4 χρόνια (ολική αντικατάσταση), ο αισθητήρας αερόσακου αλλαγή στα 5 χρόνια και φυσικά ποτέ δεν ευχαριστήθηκα οδήγηση, απλά με πήγαινε. οσο για τα ανταλλακτικά, δεν είναι ακριβά αλλά ούτε και φθηνά, για να μην κοροιδευόμαστε. Τώρα πχ έχουμε 3 χρόνια ένα Φιέστα, κανένα πρόβλημα (δεν ξέρω αν θα βγάλει κάτι αύριο), λιγότεροι χώροι πίσω αλλά χαίρεσαι να το οδηγάς, εξαιρετικό τιμόνι, κρατήματα, αίσθηση ΚΑΙ άνεση, ηχοσύστημα (το κανονικό) μπόμπα με 7 ηχεία, 8 χρόνια εγγύηση (είπατε κάτι?), ταμπλώ όμορφο, λιγότερη κατανάλωση, κλπ κλπ. Παρόμοια είμαι βέβαιος θα σου πουν κάτοχοι 208, Polo, Clio κλπ. Αντίστοιχα ισχύει για το ΚΟΝΑ σε σύγκριση πχ με Arona, Captur, Kamiq, C3 Cross - ακόμη και το ομόσταυλο Stonic - κλπ. Οταν πήραμε το i20 ήταν 2 χιλιάρικα φθηνότερο του ανταγωνισμού με καλύτερο εξοπλισμό, τώρα αυτό δεν ισχύει. Αν και στην τσέπη κανενός δεν είμαι, όταν το ΚΟΝΑ είναι στα 18 χιλιάρικα και με 2 ακόμη πας σε (ενδεικτικά) 2008 ή Puma ή Opel, δεν ξέρω, πάντως εγώ ΚΟΝΑ δεν θα διάλεγα (να δίνεις 20 χιλιάρικα και να βλεπεις το ηχοσύνολο της περασμένης δεκαετίας και τα φθηνιάρικα πλαστικά, ε, εμένα κάπως μου κάθεται άσχημα...).Και ο ανταγωνισμός πλέον δίνει συχνά 5+ χρόνια εγγύηση, οπότε η θεωρητικά (και πρακτικά, δεν έχω αντίρρηση) καλύτερη μηχανική αξιοπιστία έχει νόημα μόνο εάν ΞΕΡΕΙΣ ότι θα το κρατήσεις 10+ χρόνια - πόσοι το γνωρίζουν πραγματικά αυτό? Οσο για το TCross (για να μην θεωρηθεί οτι το απέφυγα), όσοι το αγοράζουν προφανώς εκτιμούν τα προτερήματα της VW (εγώ προσωπικά δεν συμπαθώ τη VW, τη θεωρώ bad value for money - θα αγόραζα Skoda ή Seat καλύτερα...) αλλά επειδή βλέπω οτι κοιτάς με ορίζοντα 10ετίας, έλα να μου πεις πως θα φαίνεται τότε ένα προσεγμένο TCross και πως ένα προσεγμένο ΚΟΝΑ ... .
Καθως οι επαναλαμβανόμενες συζητήσεις μέσω μηνυμάτων και όχι μέσω φυσικής παρουσίας γίνονται μάλλον κουραστικές για τους αναγνώστες, θα αναφέρω , πάλι σύντομα, κάποιες τελευταιες σκεψεις.
-Απάντησα εξ αρχής καθώς δεν μου άρεσε ο χαρακτηρισμός χαζοί για όποιους κάνουν κάποια επιλογή αυτοκινήτου διαφορετική από αυτή που θα καναμε. -Οι αξιολογήσεις αξιοπιστίας που διαβάζουμε και στο autotriti αλλά και στην Ευρώπη ( πχ carbuyer.uk) είναι μή αντικειμενικές? - Δεν υπάρχει σωστό και λάθος στην επιλογή αυτοκινήτου. Στην επιλογή μετρούν εμπειρία, ηλικία ανάγκες, οικον.κατάσταση κα. - Ανέφερα 10ετία καθώς ο μέσος όρος του στόλου στην Ελλάδα είναι αρκετά μεγαλύτερος. Αν καποιος έχει την δυνατότητα να αλλάζει αυτοκίνητο πριν τη λήξη της εγγύησης, παω πασο! Φυσικά τότε δεν βάζει σε προτεραιότητα την αξιοπιστία!- Είμαι κάτοχος FORD. Από τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από την οικογένεια το πιο αξιόπιστο ήταν ιαπωνικό και το χειρότερο - μακράν - Γερμανικο (όχι το FORD). - Η HYUNDAI έχει κάνει τεράστια βήματα προόδου (και στην κατανάλωση), όπως διαβάζουμε στον Ελλήνικό και Ευρωπαικό ειδικό τύπο και σε πολλές εντυπωσιάζομαι με τον τρόπο που εκθιάζουν τα μοντέλα της. Το γερμανικό autobild έδωσε το χρυσό τιμόνι στο νέο i20 !!! Φιλικά.
YS: α)Πως ορίζεται ο καλύτερος ανταγωνισμός? καλύτερος σε τι?
β)Σε βάθος 10ετίας πόσο θα σου έχει κοστίσει ένα ΤCROSS σε σχέση με ένα KONA (βάσει της μέχρι σήμερα εμπειρίας?)
Η Hyundai έχει αρχίσει και έχει πρόβλημα 'τιμής'... να εξηγηθώ... καλά κάνει και βγάζει κοντέλα πάνω κάτω δεξιά αριστερά... όμως θα πρέπει να υπάρχει σαφής κατηγοριοποίηση και από πλευράς μεγέθους αλλά και από πλευράς τιμής και ήδη έχει αρχίσει και έχει πρόβλημα, η γκάμα της έχει 'μπουκώσει'. Για παράδειγμ, έχει ένα πολύ καλό μικρό το i10 και προσφέρει και ένα λίγο μεγαλύτερο το i20. 'Αναγκαστικά' (γιατί αλλιώς δύκολα θα διάλεγε κάποιος το μικτότερο...) τα δύο μοντέλα έχουν μια διαφορά τιμής, όμως με τον τρόπο αυτό το i20 ΔΕΝ είναι πια ανταγωνιστικό σε τιμή - να μου πεις αν είναι καλό που είναι το πρόβλημα? είναι πρόβλημα διότι Ο,TI KAI NA KANEI, το i20 δεν είναι ποιοτικά εφάμιλλο του ανταγωνισμού. Στο προκείμενο μοντέλο, εμφανώς το Bayon είναι η SUV έκδοση του i20, επομένως ΄'αναγκαστικά' θα είναι ακριβότερο από αυτό... όμως τότε θα έχει εφάμιλλη τιμή με το ΚΟΝΑ... τι θα κάνει η Hyundai, πάλι 'αναγκαστικά' θα ακριβύνει το ΚΟΝΑ - όμως τότε ο ανταγωνισμός θα είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. Είναι χαζή η Hyundai? όχι, χαζοί είναι εκείνοι που αγοράζουν 'αξιόπιστα΄μοντέλα χωρίς συναίσθηση του οτι πλέον σε αυτή την τιμή υπάρχει καλύτερος ανταγωνισμός...
Αγαπητέ/ή k.t., ο ανταγωνισμός κρίνεται με βάση αντικειμενικά και υποκειμενικά κριτήρια - και σίγουρα ΟΧΙ με υποθετικές ερωτήσεις 'πόσο ΘΑ σου έχει κοστίσει σε 10 χρόνια' λες και ξέρεις εκ των προτέρων τι θα σου βγάλει το κάθε όχημα ή πόσο θα το κρατήσεις. Θα μείνω στα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ. Ο ανταγωνισμός λοιπόν έχει γενικά μικρότερους χώρους και λίγο χειρότερη αξιοπιστία (εδώ όμως παίζει ρόλο και η εγγύηση...) αλλά έχει (πολύ) καλύτερα υλικά , καλύτερα κρατήματα, καλύτερη άνεση και χαμηλότερη κατανάλωση. Επειδή είχα i20 ξέρω από πρώτο χέρι τι λέω - ζημιές ΔΕΝ έβγαλε μηχανικά, αλλά τα πλαστικά είχαν ξεφτίσει στην τριετία, ο έξω αναδιπλούμενος καθρέπτης κόλησε στα 4 χρόνια (ολική αντικατάσταση), ο αισθητήρας αερόσακου αλλαγή στα 5 χρόνια και φυσικά ποτέ δεν ευχαριστήθηκα οδήγηση, απλά με πήγαινε. οσο για τα ανταλλακτικά, δεν είναι ακριβά αλλά ούτε και φθηνά, για να μην κοροιδευόμαστε. Τώρα πχ έχουμε 3 χρόνια ένα Φιέστα, κανένα πρόβλημα (δεν ξέρω αν θα βγάλει κάτι αύριο), λιγότεροι χώροι πίσω αλλά χαίρεσαι να το οδηγάς, εξαιρετικό τιμόνι, κρατήματα, αίσθηση ΚΑΙ άνεση, ηχοσύστημα (το κανονικό) μπόμπα με 7 ηχεία, 8 χρόνια εγγύηση (είπατε κάτι?), ταμπλώ όμορφο, λιγότερη κατανάλωση, κλπ κλπ. Παρόμοια είμαι βέβαιος θα σου πουν κάτοχοι 208, Polo, Clio κλπ. Αντίστοιχα ισχύει για το ΚΟΝΑ σε σύγκριση πχ με Arona, Captur, Kamiq, C3 Cross - ακόμη και το ομόσταυλο Stonic - κλπ. Οταν πήραμε το i20 ήταν 2 χιλιάρικα φθηνότερο του ανταγωνισμού με καλύτερο εξοπλισμό, τώρα αυτό δεν ισχύει. Αν και στην τσέπη κανενός δεν είμαι, όταν το ΚΟΝΑ είναι στα 18 χιλιάρικα και με 2 ακόμη πας σε (ενδεικτικά) 2008 ή Puma ή Opel, δεν ξέρω, πάντως εγώ ΚΟΝΑ δεν θα διάλεγα (να δίνεις 20 χιλιάρικα και να βλεπεις το ηχοσύνολο της περασμένης δεκαετίας και τα φθηνιάρικα πλαστικά, ε, εμένα κάπως μου κάθεται άσχημα...).Και ο ανταγωνισμός πλέον δίνει συχνά 5+ χρόνια εγγύηση, οπότε η θεωρητικά (και πρακτικά, δεν έχω αντίρρηση) καλύτερη μηχανική αξιοπιστία έχει νόημα μόνο εάν ΞΕΡΕΙΣ ότι θα το κρατήσεις 10+ χρόνια - πόσοι το γνωρίζουν πραγματικά αυτό? Οσο για το TCross (για να μην θεωρηθεί οτι το απέφυγα), όσοι το αγοράζουν προφανώς εκτιμούν τα προτερήματα της VW (εγώ προσωπικά δεν συμπαθώ τη VW, τη θεωρώ bad value for money - θα αγόραζα Skoda ή Seat καλύτερα...) αλλά επειδή βλέπω οτι κοιτάς με ορίζοντα 10ετίας, έλα να μου πεις πως θα φαίνεται τότε ένα προσεγμένο TCross και πως ένα προσεγμένο ΚΟΝΑ ... .
Καθως οι επαναλαμβανόμενες συζητήσεις μέσω μηνυμάτων και όχι μέσω φυσικής παρουσίας γίνονται μάλλον κουραστικές για τους αναγνώστες, θα αναφέρω , πάλι σύντομα, κάποιες τελευταιες σκεψεις. -Απάντησα εξ αρχής καθώς δεν μου άρεσε ο χαρακτηρισμός χαζοί για όποιους κάνουν κάποια επιλογή αυτοκινήτου διαφορετική από αυτή που θα καναμε. -Οι αξιολογήσεις αξιοπιστίας που διαβάζουμε και στο autotriti αλλά και στην Ευρώπη ( πχ carbuyer.uk) είναι μή αντικειμενικές? - Δεν υπάρχει σωστό και λάθος στην επιλογή αυτοκινήτου. Στην επιλογή μετρούν εμπειρία, ηλικία ανάγκες, οικον.κατάσταση κα. - Ανέφερα 10ετία καθώς ο μέσος όρος του στόλου στην Ελλάδα είναι αρκετά μεγαλύτερος. Αν καποιος έχει την δυνατότητα να αλλάζει αυτοκίνητο πριν τη λήξη της εγγύησης, παω πασο! Φυσικά τότε δεν βάζει σε προτεραιότητα την αξιοπιστία!- Είμαι κάτοχος FORD. Από τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από την οικογένεια το πιο αξιόπιστο ήταν ιαπωνικό και το χειρότερο - μακράν - Γερμανικο (όχι το FORD). - Η HYUNDAI έχει κάνει τεράστια βήματα προόδου (και στην κατανάλωση), όπως διαβάζουμε στον Ελλήνικό και Ευρωπαικό ειδικό τύπο και σε πολλές εντυπωσιάζομαι με τον τρόπο που εκθιάζουν τα μοντέλα της. Το γερμανικό autobild έδωσε το χρυσό τιμόνι στο νέο i20 !!! Φιλικά.
YS: α)Πως ορίζεται ο καλύτερος ανταγωνισμός? καλύτερος σε τι? β)Σε βάθος 10ετίας πόσο θα σου έχει κοστίσει ένα ΤCROSS σε σχέση με ένα KONA (βάσει της μέχρι σήμερα εμπειρίας?)