@Nick1 Μην συγχέεις τα εργοστασιακά φανάρια με Led με τις ακατάλληλες για τους δημόσιους δρόμους λάμπες Led που πωλούν και βάζουν στα συνεργεία στην καλύτερη περίπτωση, και μόνοι τους οι ιδιοκτήτες στη χειρότερη περίπτωση χωρίς φωτομέτρηση και σωστή ρύθμιση. Οι λάμπες Led του εμπορίου δεν έχουν πιστοποίηση για χρήση σε δημόσιους δρόμους αλλά είναι κατάλληλες για αγωνιστική χρήση. Επίσης για όσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν με εργοστασιακά φανάρια led, δεν υπάρχουν στο εμπόριο λαμπτήρες αντικατάστασης. Αυτό γίνεται κατά παραγγελία μέσω της αντιπροσωπείας. Τουλάχιστον από αυτά που γνωρίζω.
Επίσης τα αυτοκίνητα με εργοστασιακά led είναι ρυθμισμένα ώστα να μην τυφλώνουν. Οι πιο σοφιστικέ τεχνολογίες τύπου led matrix που ρυθμίζουν αυτόματα την δέσμη ώστε να μην τυφλώνουν σε συνδυασμό με την πολύ καλη διάχυση της δέσμης φωτός, είναι το μέλλον. Ωστόσο σήμερα κοστίζουν...
Και βέβαια αξίζουν. Αν ο σκοπός είναι να τυφλώνεις τους οδηγούς που προπορεύονται και οι πεζοί να γυρίζουν το πρόσωπο από την άλλη μεριά ωσάν... σε ανάκριση, τότε αξίζει τον κόπο.
Άλλωστε όσο πιο ενοχλητικός γίνεται κανείς τόσο περισσότεροι θα ασχοληθούν μαζί του.
Δινουν, σιγουρα ,πολυ καλυτερη φωτεινοτητα -ορατοτητα απο τις λαμπες αλογονου ή πυρακτωσεως,αλλα σε περιπτωση ομοχλης πως συμπεριφερονται?
Η επομενη ερωτηση : ειναι νομιμη η αλλαγη των απλων προβολεων ομιχλης ,με LED?
Εαν ναι, λειτουργουν καλα σε συνθηκες χαμηλης ορατοττα,λογω ομιχλης? ή διχεουν ασχημα το φως?
@Nick1 Μην συγχέεις τα εργοστασιακά φανάρια με Led με τις ακατάλληλες για τους δημόσιους δρόμους λάμπες Led που πωλούν και βάζουν στα συνεργεία στην καλύτερη περίπτωση, και μόνοι τους οι ιδιοκτήτες στη χειρότερη περίπτωση χωρίς φωτομέτρηση και σωστή ρύθμιση. Οι λάμπες Led του εμπορίου δεν έχουν πιστοποίηση για χρήση σε δημόσιους δρόμους αλλά είναι κατάλληλες για αγωνιστική χρήση. Επίσης για όσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν με εργοστασιακά φανάρια led, δεν υπάρχουν στο εμπόριο λαμπτήρες αντικατάστασης. Αυτό γίνεται κατά παραγγελία μέσω της αντιπροσωπείας. Τουλάχιστον από αυτά που γνωρίζω. Επίσης τα αυτοκίνητα με εργοστασιακά led είναι ρυθμισμένα ώστα να μην τυφλώνουν. Οι πιο σοφιστικέ τεχνολογίες τύπου led matrix που ρυθμίζουν αυτόματα την δέσμη ώστε να μην τυφλώνουν σε συνδυασμό με την πολύ καλη διάχυση της δέσμης φωτός, είναι το μέλλον. Ωστόσο σήμερα κοστίζουν...
Και βέβαια αξίζουν. Αν ο σκοπός είναι να τυφλώνεις τους οδηγούς που προπορεύονται και οι πεζοί να γυρίζουν το πρόσωπο από την άλλη μεριά ωσάν... σε ανάκριση, τότε αξίζει τον κόπο. Άλλωστε όσο πιο ενοχλητικός γίνεται κανείς τόσο περισσότεροι θα ασχοληθούν μαζί του.
Δινουν, σιγουρα ,πολυ καλυτερη φωτεινοτητα -ορατοτητα απο τις λαμπες αλογονου ή πυρακτωσεως,αλλα σε περιπτωση ομοχλης πως συμπεριφερονται? Η επομενη ερωτηση : ειναι νομιμη η αλλαγη των απλων προβολεων ομιχλης ,με LED? Εαν ναι, λειτουργουν καλα σε συνθηκες χαμηλης ορατοττα,λογω ομιχλης? ή διχεουν ασχημα το φως?